Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, nei, det er iogforseg sant. Syns kompisen hans var dårlig gentleman da. Her går jeg i shorts og t-skjorte og fryser. Også kjører han meg ikke hjem engang. Han kjører to minutter bort til bussen xD Frøys meg jo hakk ihjel.
Marius? :D

 

Du vet, Marius lar seg bestikke. :green:

 

Men skjønner den. Vi (les jeg) måtte betale han 100,- for å kjøre en mil en gang. Men det var money well spent. :wee:

 

Jeg orka ikke å bestikke. Jeg ville bare hjem XD Var kaldt ute plutselig :(

Lenke til kommentar
Hvis Norge skal ha mulighet til å vinne, bør vi satse på en person med god sangstemme og en brukbar låt, og viktig: en med et godt utseende; fordi sanneheten er at det sitter ganske så mange fjortizzer som stemmer på "han søte gutten som kan synge" når de ser på MGP.

Tror ikke du har sett Eurovision før jeg x) Sangkvalitet er ikke det som satses på, det som satses på er greie sanger som fenger, utseende og show :p Sangstemmene til de som er med er heller dårlig :p

Lenke til kommentar
Hvis Norge skal ha mulighet til å vinne, bør vi satse på en person med god sangstemme og en brukbar låt, og viktig: en med et godt utseende; fordi sanneheten er at det sitter ganske så mange fjortizzer som stemmer på "han søte gutten som kan synge" når de ser på MGP.

Du kan ikke si at han er dårlig til å synge, men låta blir kjedelig når du har hørt den 5 ganger om dagen på radioen.

Lenke til kommentar

Voi Voi er fet, men jeg syns fortsatt Nocturne er bedre. Og griseeier alt som har kommet fra den helvetes konkurransen.

 

Also:

I had sex with MY GIRLFRIEND (ex) doggie style and asked her if I could put her laptop on her back while we did so.

 

She said yes.

 

I posted.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...