Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tro meg etter det jeg så idag, så bør han vinne lett x)

 

huff!

Da blir det Fairytale all over again x)

 

Slutt å gnål om jævla Rybakk da :p

Næh :p

 

Rybak!!! GO GO GO!!!

 

Tro meg etter det jeg så idag, så bør han vinne lett x)

huff!

Da blir det Fairytale all over again x)

 

Jeg kommer og tar deg! Jeg lover!

Bare prøv, men jeg er like vanskelig å finne som en vis terrorist som heter Osama :ninja:

post-114266-1242163134_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Var så snill atte. Kjøpte is til meg og greier :D

Du som ikke vil hilse engang. "Samma for meg".

XD

Haha, var litt stressa da. Sjonglerte oppvask, klesvask, prating og ZZ Top.

 

SERIØST hard.

 

Neida, jeg hilste jeg. Men jeg sa at det var "samma for meg", av den enkle grunn at livet ditt hadde ikke blitt dårligere eller bedre om jeg ikke hadde gjort det. :green:

 

Haha, nei, det er iogforseg sant. Syns kompisen hans var dårlig gentleman da. Her går jeg i shorts og t-skjorte og fryser. Også kjører han meg ikke hjem engang. Han kjører to minutter bort til bussen xD Frøys meg jo hakk ihjel.

Lenke til kommentar
I'm in love with a FAIRYTALEEE :D

 

Hadde det ikke vært for et par retningslinjer på forumet her, hadde denne posten vært fylt med mye som ikke egner seg på trykk.. :)

Vel, hvorfor putte noe som ikke egner seg på trykk på trykk? Det er bortkastet papir.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

:p

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
IM IN LOOOOOOOOOOOOVE

 

 

 

Alexander%20Rybak.JPG

 

 

WITH A FAIRYTAAAAAAAALE

 

Hadde det ikke vært for et par retningslinjer på forumet her, hadde denne posten vært fylt med mye som ikke egner seg på trykk.. :)

 

:angry:

 

Bare prøv, men jeg er like vanskelig å finne som en vis terrorist som heter Osama :ninja:

 

I'll hunt you to the end of the world..

 

 

 

Låta til Alexander Rybak må være den dårligste MGP låta noensinne, og det sier sitt.

 

:)

 

Respekt! :thumbup:

 

Låta til Alexander Rybak må være den dårligste MGP låta noensinne, og det sier sitt.

 

:)

Uenig. Den var bra, men når den har blitt spilt >9000 ganger siden han vant norske MGP, så blir den et irritasjonsmoment, noe som fører til at alle hater den...

 

You got it right matey!

Lenke til kommentar
Låta til Alexander Rybak må være den dårligste MGP låta noensinne, og det sier sitt.

 

:)

Uenig. Den var bra, men når den har blitt spilt >9000 ganger siden han vant norske MGP, så blir den et irritasjonsmoment, noe som fører til at alle hater den...

Må si meg enig... Har da helt klart blitt sendt verre bidrag fra Norge, f.eks den sangen som Guri Schanke hadde... regelrett søppel! Fairytale slo ny rekord i Norge, den har bare blitt spillt litt for mange ganger av radiovertene Norge over ;) Tro meg, folk mener at Lady Gaga er den verste søppla som finnes pågrunn av dette (meg inkludert)

Lenke til kommentar
Haha, nei, det er iogforseg sant. Syns kompisen hans var dårlig gentleman da. Her går jeg i shorts og t-skjorte og fryser. Også kjører han meg ikke hjem engang. Han kjører to minutter bort til bussen xD Frøys meg jo hakk ihjel.
Marius? :D

 

Du vet, Marius lar seg bestikke. :green:

 

Men skjønner den. Vi (les jeg) måtte betale han 100,- for å kjøre en mil en gang. Men det var money well spent. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...