Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 IM IN LOOOOOOOOOOOOVE WITH A FAIRYTAAAAAAAALE Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Tro meg etter det jeg så idag, så bør han vinne lett x) huff! Da blir det Fairytale all over again x) Slutt å gnål om jævla Rybakk da Næh Rybak!!! GO GO GO!!! Tro meg etter det jeg så idag, så bør han vinne lett x) huff! Da blir det Fairytale all over again x) Jeg kommer og tar deg! Jeg lover! Bare prøv, men jeg er like vanskelig å finne som en vis terrorist som heter Osama Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 I'm in love with a FAIRYTALEEE Hadde det ikke vært for et par retningslinjer på forumet her, hadde denne posten vært fylt med mye som ikke egner seg på trykk.. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Var så snill atte. Kjøpte is til meg og greier Du som ikke vil hilse engang. "Samma for meg". XD Haha, var litt stressa da. Sjonglerte oppvask, klesvask, prating og ZZ Top. SERIØST hard. Neida, jeg hilste jeg. Men jeg sa at det var "samma for meg", av den enkle grunn at livet ditt hadde ikke blitt dårligere eller bedre om jeg ikke hadde gjort det. Haha, nei, det er iogforseg sant. Syns kompisen hans var dårlig gentleman da. Her går jeg i shorts og t-skjorte og fryser. Også kjører han meg ikke hjem engang. Han kjører to minutter bort til bussen xD Frøys meg jo hakk ihjel. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Låta til Alexander Rybak må være den dårligste MGP låta noensinne, og det sier sitt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) I'm in love with a FAIRYTALEEE Hadde det ikke vært for et par retningslinjer på forumet her, hadde denne posten vært fylt med mye som ikke egner seg på trykk.. Vel, hvorfor putte noe som ikke egner seg på trykk på trykk? Det er bortkastet papir. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 12. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 :!: Lars vant... Ikke vis jeg finner denne NEEEEEEEI! Vær så snill! Vi lover å tilbe deg for alltid! Jeg liker originalen bedre. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Låta til Alexander Rybak må være den dårligste MGP låta noensinne, og det sier sitt. Uenig. Den var bra, men når den har blitt spilt >9000 ganger siden han vant norske MGP, så blir den et irritasjonsmoment, noe som fører til at alle hater den... Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 IM IN LOOOOOOOOOOOOVE WITH A FAIRYTAAAAAAAALE Hadde det ikke vært for et par retningslinjer på forumet her, hadde denne posten vært fylt med mye som ikke egner seg på trykk.. Bare prøv, men jeg er like vanskelig å finne som en vis terrorist som heter Osama I'll hunt you to the end of the world.. Låta til Alexander Rybak må være den dårligste MGP låta noensinne, og det sier sitt. Respekt! Låta til Alexander Rybak må være den dårligste MGP låta noensinne, og det sier sitt. Uenig. Den var bra, men når den har blitt spilt >9000 ganger siden han vant norske MGP, så blir den et irritasjonsmoment, noe som fører til at alle hater den... You got it right matey! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Låta til Alexander Rybak må være den dårligste MGP låta noensinne, og det sier sitt. Uenig. Den var bra, men når den har blitt spilt >9000 ganger siden han vant norske MGP, så blir den et irritasjonsmoment, noe som fører til at alle hater den... Må si meg enig... Har da helt klart blitt sendt verre bidrag fra Norge, f.eks den sangen som Guri Schanke hadde... regelrett søppel! Fairytale slo ny rekord i Norge, den har bare blitt spillt litt for mange ganger av radiovertene Norge over Tro meg, folk mener at Lady Gaga er den verste søppla som finnes pågrunn av dette (meg inkludert) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 *humrer for seg selv* Kom hjem nå, og så var døra mi gaffa igjen og "sperra" jeg lagde et hull, låste opp døra spente litt så jeg fikk den løs av tapen og gikk inn. Så sto hu der og mumla et eller annet om at jeg ikke var noe gøy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Also, jeg får mer og mer sansen for Peaches Geldof ^^ http://www.dagbladet.no/2009/05/12/kjendis...geldof/6186112/ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Haha, Torgersen. Se på signaturen nå du, tøffetoget. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Roberteh, I like Skulle ikke du jobbe? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Haha, Torgersen. Se på signaturen nå du, tøffetoget. Sa du noe? Den ser temmelig lik ut for meg Endret 12. mai 2009 av Torg3r Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) FUU Endret 12. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Haha, nei, det er iogforseg sant. Syns kompisen hans var dårlig gentleman da. Her går jeg i shorts og t-skjorte og fryser. Også kjører han meg ikke hjem engang. Han kjører to minutter bort til bussen xD Frøys meg jo hakk ihjel.Marius? Du vet, Marius lar seg bestikke. Men skjønner den. Vi (les jeg) måtte betale han 100,- for å kjøre en mil en gang. Men det var money well spent. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Her har vi MGP Forsåvidt enig...men regner med at du var lei den en stund i 2005 også... Den hadde vunnet hadde ikke de støttet den orange revolusjon i Ukraina på den tida, for det ødela mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg