Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Da var første semifinale i Eurovison ferdig Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Var Norge med? xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Foooooor.... Dine venner er mine venner og mine venner er dine venner Jo mere vi er sammen, jo gladere vi bliiiiir *synge* Jeg pleide å synge den sangen da jeg var liten og gikk hjem fra bestefar i tussemørket og var mørkredd. Trodde det bodde en vampyr nede i bekken jeg måtte forbi Endret 12. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Foooooor.... Dine venner er mine venner og mine venner er dine venner Jo mere vi er sammen, jo galere vi bliiiiir *synge med* FOOOOOOOOOR Dine venner er mine venner og mine venner er dine venner Jo mere vi er sammen, jo galere vi bliiiiir *synge med* Hmmm... I feel I may have created a monster. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Var Norge med? xD Nope, er på Torsdag de er med...tro meg de går videre...vis du synes at Rybak er til å spy av, er resten til å henge seg av Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Hmm ... Kaka blei tørr Har bare smakt bitene på kanten da, så får håpe de lenger mot midten ble bedre. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Da var første semifinale i Eurovison ferdig Håper virkelig ikke Rybak vinner, jeg har faen meg hørt nok av den fordømte låta for ni laaange liv. Og i tillegg kom reklamen over Spotify akkurat når jeg skrev dette Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Var clvn ålreit, Clockworktoy? Var så snill atte. Kjøpte is til meg og greier Du som ikke vil hilse engang. "Samma for meg". XD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 50 du liksom. To the Batmobil! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg pleide å synge den sangen da jeg var liten og gikk hjem fra bestefar i tussemørket og var mørkredd. Trodde det bodde en vampyr nede i bekken jeg måtte forbi Haha, der minte du meg på en fin liten historie fra da jeg var ute sent på natta med 3 kompiser i mørket midt i skauen. Vi var vel 10-11 år gamle og skremte hverandre så jævlig opp at vi satt oss ned og sang Ja vi Elsker 4 vers, og så gikk vi videre. Alt føltes mye bedre da. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Nei, nå må jeg jobbe litt alle sammen. Ikke flere apestreker i kveld. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Haha, skjer med signaturen aaaa Torgersen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Slem alert! Hvorfor får ikke negere barnetrygd? De puler svart Har tårer Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg pleide å synge den sangen da jeg var liten og gikk hjem fra bestefar i tussemørket og var mørkredd. Trodde det bodde en vampyr nede i bekken jeg måtte forbi Heh, jeg sang You'll never walk alone i lignende situasjoner Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Haha, skjer med signaturen aaaa Torgersen? Hvaaa? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Da var første semifinale i Eurovison ferdig Håper virkelig ikke Rybak vinner, jeg har faen meg hørt nok av den fordømte låta for ni laaange liv. Og i tillegg kom reklamen over Spotify akkurat når jeg skrev dette Tro meg etter det jeg så idag, så bør han vinne lett x) Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Haha, skjer med signaturen aaaa Torgersen? Hvaaa? Kliss og klass på nye eventyr, that is. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Super ninja PANG du er død, tell til femti! Jeg henger meg på laget til Lars. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Haha, skjer med signaturen aaaa Torgersen? Hvaaa? Kliss og klass på nye eventyr, that is. Ikke bare skyld meg. Jeg er ikke den eneste med endret signatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg