Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har forslag til gode video-convertere?

Og jeg har slitt med å få puste skikkelig i hele dag. Skikkelig irriterende. Føler at jeg må trekke pusten skikkelig dypt inn hvert tjuende sekund for å få puste ordentlig. :\ Har opplevd det før, og det pleier å gå over. Men irriterende å gå rundt slik en hel dag eller to.

Lenke til kommentar
Total Video Converter.

Funker utmerket til alt jeg har prøvd den til. Stort sett har det gått i konverterering av 3gp-filer til avi og flv-filer til avi, samt en og annen mov til avi, men ifg. pappa fungerer det for å konvertere til m4a også.

Ser at det finnes en trial-versjon og en betal-versjon. Hva er forskjellene her? Noen store begrensninger? Skal konvertere .avi til .wmv eller MPEG4 tenker jeg. Også lange filmer på opp til en time eller flere skal konverteres.

Lenke til kommentar
Hmm. Big One, burgere eller pytt i panne?

Ingen andre valg du har? For den maten der hørtes kjedelig ut... :\ No offence altså. Pytt i panne er vel det beste valget av de der. Hiv gjerne på ekstra grønnsaker og kjøtt for ekstra smak. Ost av forskjellig slag kan også med stort hell hives oppi, samt litt matfløte. Men siden dette er nattmat regner jeg med at du vil gjøre det enkelt....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...