Herr Brun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvor mye skal han ha for en halvtime alene med deg? 2,50 og en japp Damn. Har ikke japp. Får ta det en annen kveld Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg har meierienes juice. Det teller da for noe. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg har meierienes juice. Det teller da for noe. Juice er ikke japp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Og da har jeg røyka, kasta restavfall, papir, plast og glass hver for seg, henta posten og satt på tre vask. Sort, hvitt og kulørt. Damn, I'm good! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Sånn. Ferdig med kåseriet. Og dere får ikke lese! God natt, alle sammen Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Sånn. Ferdig med kåseriet. Og dere får ikke lese! God natt, alle sammen God natt da Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Noen som har forslag til gode video-convertere? Og jeg har slitt med å få puste skikkelig i hele dag. Skikkelig irriterende. Føler at jeg må trekke pusten skikkelig dypt inn hvert tjuende sekund for å få puste ordentlig. :\ Har opplevd det før, og det pleier å gå over. Men irriterende å gå rundt slik en hel dag eller to. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Sånn. Ferdig med kåseriet. Og dere får ikke lese! God natt, alle sammen God natt da Du klarer deg uten meg, du har Espen. *nattaklem* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Total Video Converter. Funker utmerket til alt jeg har prøvd den til. Stort sett har det gått i konverterering av 3gp-filer til avi og flv-filer til avi, samt en og annen mov til avi, men ifg. pappa fungerer det for å konvertere til m4a også. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Du klarer deg uten meg, du har Espen. *nattaklem* Okay da *nattaklem* Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Total Video Converter. Funker utmerket til alt jeg har prøvd den til. Stort sett har det gått i konverterering av 3gp-filer til avi og flv-filer til avi, samt en og annen mov til avi, men ifg. pappa fungerer det for å konvertere til m4a også. Ser at det finnes en trial-versjon og en betal-versjon. Hva er forskjellene her? Noen store begrensninger? Skal konvertere .avi til .wmv eller MPEG4 tenker jeg. Også lange filmer på opp til en time eller flere skal konverteres. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvor mye skal han ha for en halvtime alene med deg? 2,50 og en japp Damn. Har ikke japp. Får ta det en annen kveld No Japp, no napp. HAHAHA! Fant på den helt selv, faktisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har ikke merka mye. Tror trial-versjonen bare varer i et gitt antall dager. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 No Japp, no napp.HAHAHA! Fant på den helt selv, faktisk. Den var jo morsom Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hmm. Big One, burgere eller pytt i panne? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 No Japp, no napp.HAHAHA! Fant på den helt selv, faktisk. Den var jo morsom Du trenger søvn. Jeg også, faktisk. *poff* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Pytt i panne, sier jeg jo! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hmm. Big One, burgere eller pytt i panne? Ingen andre valg du har? For den maten der hørtes kjedelig ut... :\ No offence altså. Pytt i panne er vel det beste valget av de der. Hiv gjerne på ekstra grønnsaker og kjøtt for ekstra smak. Ost av forskjellig slag kan også med stort hell hives oppi, samt litt matfløte. Men siden dette er nattmat regner jeg med at du vil gjøre det enkelt.... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Du trenger søvn. Jeg også, faktisk. *poff* Er syk, så får ikke sove Men natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg