fargoth Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 @Datasmurf:Sweet indeed! Starter med 8 dagers cruise ned Nilen og innom masse berømte ruiner, templer og en eller annen berømt demning. Så blir det 6 dagers chill i Hurghada. ^^, edit: eller oppover Nilen blir det vel, men nedover på kartet. Nice! Ikke glem å også smøre øyenlokkene med solkrem, og prøv å unngå å snakke høylytt negativt om Hosni Mubarak. Ta også med et ekstra minnekort, uavhengig hvor mange du allerede har med, og ikke kjøp masse fake dritt som du aldri får bruk for uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Har ingen klokkeslett, men til frokost ble det to stk. brødskiver med kaviar og egg, samt et glass melk. Til middag ble det hjemmelaget blomkålsuppe. =) @fargoth: Solkrem er for pyser! Neida skal smøre hver bidige kroppsdel. Er av den rødhårete, bleke typen som blir hummer så straks sola skinner. Minnekort samt ekstern lagringsenhet skal taes med. Skal også ta med både speilrefleksen og kompaktkamera. Fake dritt er vel mindre sjangs for at jeg kjøper. Skal jo få det med meg på et vis. Endret 12. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 nice. samme klokkeslett hele veien, samme mat på slutten og. vi er så jævlig soulmates. Yap, bro. Spiser pizza og gjør meg klar for 12-15 timer med intens bråk og møl fra to spesielle karer jeg skal tibringe natten med. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Umm, to politikere? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 http://www.aftenposten.no/forbruker/digita...icle3069693.ece Skal se om min tåler en etterpå. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Yap, bro. Spiser pizza og gjør meg klar for 12-15 timer med intens bråk og møl fra to spesielle karer jeg skal tibringe natten med. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Noen andre som ser på ESC/MGP? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Skulle akkurat til å spørre om det samme Knewt! Jeg klarer ikke å la være å tenke på hvordan i all verden de som ikke gikk videre var! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Høres ut som om du fikk en bot.Stemmer det? @ "software" Det gjorde jeg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Noen andre som ser på ESC/MGP? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Høres ut som om du fikk en bot.Stemmer det? @ "software" Det gjorde jeg. Det er fryktelig kjipt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Høres ut som om du fikk en bot.Stemmer det? @ "software" Det gjorde jeg. Det er fryktelig kjipt. Neida. Var definitivt verdt det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fail? Murmle... Special for Wheelman: Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Noen andre som ser på ESC/MGP? ja faktisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Mamma taklet ikke å se mer, så det ble switchet kanal etter Tsjekkia sin patetiske låt. Endret 12. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Wee, jeg har kjøpt Star Trek: The Next Generation Complete Collection! Stakkars fyren i kassa, han måtte telle opp 465 kr i mynter ^^ TNG Complete for 465 kroner? HVOR? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Mamma taklet ikke å se mer, så det ble switchet kanal etter Tjekkia sin patetiske låt. Tsjekkia var jo konge x) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Gah. Jeg hater mySQL mer enn jeg hater php :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg