Lemon Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Roy har det etter forholdene bra, men tilstanden til Gølf1 er enda uviss. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 1 FORBANNA TIME IGJEN HERREGUD SÅ SKAL JEG SOVE SÅ GODT ÅÅÅÅHHH *klemme hb* Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 ROY! Er du OK? Hørte Gølfen skuffet deg i går What? The dawgcar? How's that even possible? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Føler at jeg liksom ikke henger helt med i hva dere snakker om.. DNFK har ikkje noko tema, ei heller nokon rød tråd som held det heile saman. Ikkje akkurat staden å byrje forumkarriæra si... Jeg har jo hvert på en haug med forksjellige forum før, men her blir det nevnt så masse shit som jeg ikke klarer og henge med på.. Skal en klare å følge med på dnfk kreves dette i grove trekk: Kutt ut alt som måtte hete andre forum, sosialt liv og annet tull. Bruk så all din tid på å sitte her å følge med på hva som blir sagt. Etter et par uker kommer du inn i det, da er du også avhengig av dette stedet, så du kommer deg ikke ut igjen. Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvem har blitt skutt av hvem? .__. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg brukte ikke så lang tid! I r kjapp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Huh, ingen har da blitt skutt her? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 ROY! Er du OK? Hørte Gølfen skuffet deg i går What? The dawgcar? How's that even possible? Hjulet KNAKK i en sving. Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Føler at jeg liksom ikke henger helt med i hva dere snakker om.. DNFK har ikkje noko tema, ei heller nokon rød tråd som held det heile saman. Ikkje akkurat staden å byrje forumkarriæra si... Jeg har jo hvert på en haug med forksjellige forum før, men her blir det nevnt så masse shit som jeg ikke klarer og henge med på.. Skal en klare å følge med på dnfk kreves dette i grove trekk: Kutt ut alt som måtte hete andre forum, sosialt liv og annet tull. Bruk så all din tid på å sitte her å følge med på hva som blir sagt. Etter et par uker kommer du inn i det, da er du også avhengig av dette stedet, så du kommer deg ikke ut igjen. Øøøhm.. Nai takk. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvem har blitt skutt av hvem? .__. Jeg ble ihvertfall skutt av TøseGuri da vi gikk på skolen sammen Hvordan vet jeg ikke. For han sovnet alltid på tastauret Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Huh, ingen har da blitt skutt her? Å det er du helt 100% sikker på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvem har blitt skutt av hvem? .__. Jeg ble ihvertfall skutt av TøseGuri da vi gikk på skolen sammen Hvordan vet jeg ikke. For han sovnet alltid på tastauret Tastaturer, det er undervurderte soveputer.. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Skal du stalke meg!? Neiiiida. Skal bare være sammen med deg :3 Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Eg vart skoten i låret av ein nabo med langbue, i min glade barndom. Og sprettert. Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg skal spille litt Call of Duty nå jeg, så hadet bra folkens! Mephistopheles: Shit. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Neiiiida. Skal bare være sammen med deg :3 weeeh. Men du må finne meg først da Og hvordan i helsike KNAKK du hjulet mimir? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Jeg fikk ikke jobb der Men det forundrer meg ikke .. Edit: Skal det virkelig være så tungt og få jobb i Norge når man er 14 ? Steike for noe skit hvordan skal vi kunne få kjøpe noe da ?? Endret 12. mai 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ble det for mye å lese og svare på for deg, Jonas? Har ikke fått svar på det enda Sorry Ghraag, skal svare deg en gang i kveld! Ble veldig mye her nå, og det var.. langt =P Hihi^-^ Tavernetta er det stygge lille hvite gatekjøkkenet xD Der jobber jeg mennelig :3 USJ, Men ja. VI har sånn.. 3 frisører ved sidenav hverandre. Rygge ligger tett på tett med Råde^-^ Får vi se bilde av deg i hvitt forkle og stash i RPP? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Får vi se bilde av deg i hvitt forkle og stash i RPP? Haha. Nei ikke akkuratt xD Da får du heller komme å kjøpe Soft-is av meg^-^ Dessuten har vi blå forkler o: Hihi^-^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg fikk ikke jobb der Men det forundrer meg ikke .. Edit: Skal det virkelig være så tungt og få jobb i Norge når man er 14 ? Steike for noe skit hvordan skal vi kunne få kjøpe noe da ?? Selg deg selv? Jeg har hørt fjortenåringer er veldig "populære" for tiden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg