Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 eplefe: ehh nei, faktisk så trur eg berre du har vert å kika litt på wiki,ingen hugsar sånn i hovudet Nehei, nei.. Busted Jeg er jo usmart, jeg må bruke wiki Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Congratz, nå blir Eplefe enda hawtere på deg Gled deg til du blir bedre, det er fantastisk. Hurra! Now all the girls wanna be with good ol' Errex. Edge: En sånn hvit en med.. harddisk og whatnots! \o/ Endret 24. januar 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Idag kom pappa hjem fra USA med en Microsoft Zune Gen 2 80GB MP3-spiller. Ble jeg glad? Ja, tror nok det. Den er så vanvittig heftig. Brukergrensesnittet er perfekt, designet og byggekvaliteten er så og si upåklagelig, og det meste klaffet totalt. Det eneste jeg hadde ønsket var litt større muligheter for customization. Mulighet for å innstallere enkle spill og programmer. Men jeg er greit fornøyd så dette var konge! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg er jo usmart, jeg må bruke wiki Brent Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Noen her som tar ZMA? Idag kom pappa hjem fra USA med en Microsoft Zune Gen 2 80GB MP3-spiller. Ble jeg glad? Ja, tror nok det. Den er så vanvittig heftig. Brukergrensesnittet er perfekt, designet og byggekvaliteten er så og si upåklagelig, og det meste klaffet totalt. Det eneste jeg hadde ønsket var litt større muligheter for customization. Mulighet for å innstallere enkle spill og programmer. Men jeg er greit fornøyd så dette var konge! Pappaen din er feeet Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Noen her som tar ZMA? Idag kom pappa hjem fra USA med en Microsoft Zune Gen 2 80GB MP3-spiller. Ble jeg glad? Ja, tror nok det. Den er så vanvittig heftig. Brukergrensesnittet er perfekt, designet og byggekvaliteten er så og si upåklagelig, og det meste klaffet totalt. Det eneste jeg hadde ønsket var litt større muligheter for customization. Mulighet for å innstallere enkle spill og programmer. Men jeg er greit fornøyd så dette var konge! Pappaen din er feeet Hva er ZMA? Og ja, det er han. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Edge: En sånn hvit en med.. harddisk og whatnots! \o/ Høres ut som Premium. Kjøpte samme selv, for snart to år siden^^,) Hva betalte du for herligheten? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg er jo usmart, jeg må bruke wiki Brent Jeg leker IQ, og, vil du være med? Det er ganske gøy. *vrooom vrooom* ...Men nei, fyren vet ikke hva ironi og sarkasme er, jeg bare klarer ikke å la være. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hva er ZMA? en blanding av sink, magnesium og vitamin B6 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hva er ZMA? en blanding av sink, magnesium og vitamin B6 Nemlig. Og det gir deg sææære drømmer. Jeg drømmer om sex. Hver eneste natt. Har gjort det siden jeg tok min første ZMA-tablett. Og jeg husker det krystallklart etterpå. Er nok et par forumbabes som har fått gjennomgå ja ^^ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg leker IQ, og, vil du være med? Det er ganske gøy. *vrooom vrooom*...Men nei, fyren vet ikke hva ironi og sarkasme er, jeg bare klarer ikke å la være. Jeg prøvde å lære meg reglene til IQ for noen år tilbake, men det gikk ikke så bra. Jej er domm Jeg fant ut at det var det kjedeligste spillet noensinne. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Høres ut som Premium. Kjøpte samme selv, for snart to år siden^^,) Hva betalte du for herligheten? Masse penger auauau! BLABLABLAyadaaayada, det viktige er at jeg har xbox og det rocker. KNIS Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg prøvde å lære meg reglene til IQ for noen år tilbake, men det gikk ikke så bra. Jej er domm Jeg fant ut at det var det kjedeligste spillet noensinne. Neida, du må bare ha den rette partneren å spille med. Jeg kan lære deg reglene i morgen og sånn. Nå skal jeg opp og lese litt og dope meg. Fniz. ^^ Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nemlig. Og det gir deg sææære drømmer. Jeg drømmer om sex. Hver eneste natt. Har gjort det siden jeg tok min første ZMA-tablett. Og jeg husker det krystallklart etterpå. Er nok et par forumbabes som har fått gjennomgå ja ^^ Er jeg eller Espen en av de? Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 ]Masse penger auauau! BLABLABLAyadaaayada, det viktige er at jeg har xbox og det rocker. KNIS HEY! Du slipper ikke unna med blabla. PM me, want to know if I win. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nemlig. Og det gir deg sææære drømmer. Jeg drømmer om sex. Hver eneste natt. Har gjort det siden jeg tok min første ZMA-tablett. Og jeg husker det krystallklart etterpå. Er nok et par forumbabes som har fått gjennomgå ja ^^ Er jeg eller Espen en av de? Begge, faktisk. Samtidig. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Begge, faktisk. Samtidig. Det er slik vi vil ha det (sier Espen) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Begge, faktisk. Samtidig. Det er slik vi vil ha det (sier Espen) Hvor mye skal han ha for en halvtime alene med deg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nei, jeg får vel legge meg nå, har jo skole som er viktig imorgen, med to timer tysk å starte med i to timer, hater tysk ass.....har blitt så kjedelig med han læreren vi fikk i år Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvor mye skal han ha for en halvtime alene med deg? 2,50 og en japp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg