Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Congratz, nå blir Eplefe enda hawtere på deg :wee:

Gled deg til du blir bedre, det er fantastisk.

Hurra! :D Now all the girls wanna be with good ol' Errex.

Edge: En sånn hvit en med.. harddisk og whatnots! \o/

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar

Idag kom pappa hjem fra USA med en Microsoft Zune Gen 2 80GB MP3-spiller. Ble jeg glad? Ja, tror nok det. Den er så vanvittig heftig. Brukergrensesnittet er perfekt, designet og byggekvaliteten er så og si upåklagelig, og det meste klaffet totalt. Det eneste jeg hadde ønsket var litt større muligheter for customization. Mulighet for å innstallere enkle spill og programmer. Men jeg er greit fornøyd så dette var konge!

Lenke til kommentar

Noen her som tar ZMA?

Idag kom pappa hjem fra USA med en Microsoft Zune Gen 2 80GB MP3-spiller. Ble jeg glad? Ja, tror nok det. Den er så vanvittig heftig. Brukergrensesnittet er perfekt, designet og byggekvaliteten er så og si upåklagelig, og det meste klaffet totalt. Det eneste jeg hadde ønsket var litt større muligheter for customization. Mulighet for å innstallere enkle spill og programmer. Men jeg er greit fornøyd så dette var konge!

Pappaen din er feeet

Lenke til kommentar
Noen her som tar ZMA?

Pappaen din er feeet

Hva er ZMA?

Og ja, det er han.

Lenke til kommentar
Hva er ZMA?

en blanding av sink, magnesium og vitamin B6

Nemlig. Og det gir deg sææære drømmer. Jeg drømmer om sex. Hver eneste natt. Har gjort det siden jeg tok min første ZMA-tablett. Og jeg husker det krystallklart etterpå. Er nok et par forumbabes som har fått gjennomgå ja ^^

Lenke til kommentar
Jeg leker IQ, og, vil du være med? Det er ganske gøy. *vrooom vrooom*

...Men nei, fyren vet ikke hva ironi og sarkasme er, jeg bare klarer ikke å la være.

Jeg prøvde å lære meg reglene til IQ for noen år tilbake, men det gikk ikke så bra. Jej er domm :(

Jeg fant ut at det var det kjedeligste spillet noensinne.

Lenke til kommentar
Jeg prøvde å lære meg reglene til IQ for noen år tilbake, men det gikk ikke så bra. Jej er domm :(

Jeg fant ut at det var det kjedeligste spillet noensinne.

Neida, du må bare ha den rette partneren å spille med. Jeg kan lære deg reglene i morgen og sånn. :wee:

Nå skal jeg opp og lese litt og dope meg. Fniz. ^^

Lenke til kommentar
Nemlig. Og det gir deg sææære drømmer. Jeg drømmer om sex. Hver eneste natt. Har gjort det siden jeg tok min første ZMA-tablett. Og jeg husker det krystallklart etterpå. Er nok et par forumbabes som har fått gjennomgå ja ^^

Er jeg eller Espen en av de? :p

Lenke til kommentar

Er jeg eller Espen en av de? :p

Begge, faktisk. Samtidig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...