Demonfudge Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 RAHLL! Neste gang Datasmurf legger ut en link så skal jeg... ikke trykke på den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ha ha, og fortsatt. Det finnes verre bilder av meg på dette forumet. Mye mulig de ligger i en SO# eller i gamle RPP Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time. Reason: The Websense category "Personal Network Storage and Backup" is filtered. Aaah, for en gang skyld er denne god å ha Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 NWS!!!http://s101.photobucket.com/albums/m51/Datasmurf/manbub/ NWS!!! Sweet xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det... det er som et vogntog som kjører inn i en folkemengde. Grusomt, brutalt og makabert, men man klarer ikke se vekk. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og en liten inni her så du skjønner at jeg tuller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 fy satan i helvete, hvorfor så trykka jeg? Heller QQQQQ i fem timer på storskjerm enn det der. RAHLL! Neste gang Datasmurf legger ut en link så skal jeg... ikke trykke på den. Don't say I didn't warn you Lurer på om jeg skal dra den helt ut og lage goatse og poste. Det skal jeg gjøre den dagen jeg føle3r for at forumet er for stor del av livet mitt og trenger permban Det... det er som et vogntog som kjører inn i en folkemengde. Grusomt, brutalt og makabert, men man klarer ikke se vekk. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og en liten inni her så du skjønner at jeg tuller. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Lurer på om jeg skal dra den helt ut og lage goatse og poste. Ja! Do it now! Endret 12. mai 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg har ingen planer om å bli banna, profeten. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg synes det er dårlig gjort å drukne det fantastiske ordspillet mitt med slikt ståk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Eller bli gjenkjent fra min mørke fortid på tyske sider med camshow. Oh yeah, I did that. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg gikk tilfeldigvis på dass 2 min før bussen til svømminga gikk .. Høres ut som en vanntett plan. Den forblir vanntett til i morgen Må bare forklare til lærern at han låste meg inne på klasserommet Men nu må jeg bare ta med en kjapp en så skal jeg på Rema 1000 og spørre etter jobb Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg gikk tilfeldigvis på dass 2 min før bussen til svømminga gikk .. Høres ut som en vanntett plan. Den forblir vanntett til i morgen Må bare forklare til lærern at han låste meg inne på klasserommet Men nu må jeg bare ta med en kjapp en så skal jeg på Rema 1000 og spørre etter jobb O_O Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg synes det er dårlig gjort å drukne det fantastiske ordspillet mitt med slikt ståk. Jeg lo! Og fortalte AT jeg lo! Sjur: Du er helten min. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg har ingen planer om å bli banna, profeten. Skjønner jeg godt. Kan du, med ord, beskrive det "verste" bildet du har lagt ut av deg selv? Altså, mest brutale that is. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Lenovo S10-s var jo en skikkelig drawback! Piss! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 http://whalepenis.org/ ha...ha..........ha.... Yikes. Om han der hadde spilt Willy i Free Willy ville scenen den han hopper over gutten blitt litt annerledes. For å ikke snakke om meningen bak tittelen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Sjur: Du er helten min. Mission accomplished ^^ Jeg har ingen planer om å bli banna, profeten. Skjønner jeg godt. Kan du, med ord, beskrive det "verste" bildet du har lagt ut av deg selv? Altså, mest brutale that is. Nei, da blir jeg banna. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nei, da blir jeg banna. Såpass ja, da går det fint. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Yikes. Om han der hadde spilt Willy i Free Willy ville scenen den han hopper over gutten blitt litt annerledes. For å ikke snakke om meningen bak tittelen. *badumpshhh* Da hadde det blitt en veldig spesiell film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg