tsghost Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Dummeste jeg har hørt Btw, friminutt! Snakkes om 30 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Fuck deg ^^ Bare vær sånn du -.-" Skal sitte her alene jeg ! >< Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kremt, ingenting! Hun snakker garantert om hvor redd hun er for å spise softis med meg *stikke opp i kantina og se etter fruktsalat* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ha ha, jeg drømte at jeg fikk penger. 50 kr. Gud så glad jeg var for det. Dro rett på butikken og kjøpte brød og ost. Det merkelige var at jeg fikk det av ei vanlig katt i russeklær o_O Og så var det plutselig mange katter og mye russ overalt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 ...ja. Det er jo ikke sært i det hele tatt. Jeg drømte at jeg blei klådd på i natt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 ...ja. Det er jo ikke sært i det hele tatt. Jeg drømte at jeg blei klådd på i natt. Unnskyld =( jeg drømte ingen ting i natt, tror jeg. Men jeg klarer tydeligvis å sende tette meldinger i halvsøvne. Vondt å sjekke sendte elementer etterpå, ja Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Klåing er jo ingen sær drøm. Drømmer det støtt og stadig jeg. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Noen som har hørt om Dethklok og finner det kult ? Som i tillegg også kanskje spiller Wow? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det var faktisk en flott drøm. Jeg drømte forresten at jeg var en appelsin en gang. Traumatiserende. Datt ut av loftssenga jeg hadde da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 ...ja. Det er jo ikke sært i det hele tatt. Jeg drømte at jeg blei klådd på i natt. Sorry : < Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Seeee Sjur!! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Det var faktisk en flott drøm. Jeg drømte forresten at jeg var en appelsin en gang. Traumatiserende. Datt ut av loftssenga jeg hadde da. Ah, velbekomme =D For et par dager siden drømte jeg at jeg sendte en bananformet mobiltelefon over det buede bordet til kongen, og etter det stjal en wienerpølse ut av kjelen hans. Sær drøm. Endret 12. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hehe, appelsin faktisk ^^ Husker vanligvis ikke drømmene mine noe særlig etter jeg våkner jeg. Ganske kjipt, for jeg drømmer ofte ganske sære ting Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Takk, takk. Satt pris på det, altså. Du har freudianske sexdrømmer. Garantert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ghraag, fy søren, så bra! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Drømmene mine har blit særdeles livaktige, så jeg liker ikke drømme. Jeg drømte at jeg knuste telefonen min. Da jeg våknet måtte jeg sjekke på telefonen og sjekke om den faktisk var ødelagt. Det er mer men orker ikke si noe om det, da det inneholder tanker n'shit om eksen... >< Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Sap Chris?! Sitter på jobb. Skal egentlig jobbe. Venter på noe info fra en kollega. Vanskelig å finne frem i andre sine tidligere jobber. Nettopp hatt lunsj, spiste kornblanding med rosiner og annanas. Ekser er dritt å drømme om! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Takk, takk. Satt pris på det, altså. Du har freudianske sexdrømmer. Garantert. Den bananformede mobiltelefonen symboliserer.. banan (ja, vi har jo 14-ringer her i kaféen), mens det buede bordet til kongen symboliserer gayness. Oooog, wienerpølse symboliserer.. banan (ja, vi har jo fortsatt 14-ringer her i kaféen). Hmm, dette ser ikke bra ut for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg