Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha ha, jeg drømte at jeg fikk penger. 50 kr. Gud så glad jeg var for det. Dro rett på butikken og kjøpte brød og ost.

Det merkelige var at jeg fikk det av ei vanlig katt i russeklær o_O

Og så var det plutselig mange katter og mye russ overalt.

Lenke til kommentar
...ja. Det er jo ikke sært i det hele tatt.

Jeg drømte at jeg blei klådd på i natt.

Unnskyld =(

jeg drømte ingen ting i natt, tror jeg. Men jeg klarer tydeligvis å sende tette meldinger i halvsøvne. Vondt å sjekke sendte elementer etterpå, ja :)

Lenke til kommentar
Det var faktisk en flott drøm.

Jeg drømte forresten at jeg var en appelsin en gang. Traumatiserende. Datt ut av loftssenga jeg hadde da.

Ah, velbekomme =D

For et par dager siden drømte jeg at jeg sendte en bananformet mobiltelefon over det buede bordet til kongen, og etter det stjal en wienerpølse ut av kjelen hans. Sær drøm.

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Drømmene mine har blit særdeles livaktige, så jeg liker ikke drømme. Jeg drømte at jeg knuste telefonen min. Da jeg våknet måtte jeg sjekke på telefonen og sjekke om den faktisk var ødelagt. Det er mer men orker ikke si noe om det, da det inneholder tanker n'shit om eksen... ><

Lenke til kommentar

Sap Chris?!

Sitter på jobb. Skal egentlig jobbe. Venter på noe info fra en kollega. Vanskelig å finne frem i andre sine tidligere jobber.

Nettopp hatt lunsj, spiste kornblanding med rosiner og annanas.

Ekser er dritt å drømme om!

Lenke til kommentar
Takk, takk. Satt pris på det, altså.

Du har freudianske sexdrømmer. Garantert.

Den bananformede mobiltelefonen symboliserer.. banan (ja, vi har jo 14-ringer her i kaféen), mens det buede bordet til kongen symboliserer gayness. Oooog, wienerpølse symboliserer.. banan (ja, vi har jo fortsatt 14-ringer her i kaféen). Hmm, dette ser ikke bra ut for min del.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...