tsghost Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Der var Sjur og jo Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg er litt støl etter bowling og tennis igår, på Wii. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Yeah. Sku vært på skolen nå, men dere kjenner jo meg Jeg våkna 8 da, da mamma ringte og vekte meg, sovna igjen nesten før hu la på, våkna halv ti, kvart på ti, ti, kvart over ti, halv elleve og sto endelig opp kvart på elleve, ringte kompisen min og sa vi klarte å forsove oss igjen og at vi måtte komme oss på skolen til 11. Jeg sitter fortsatt i bokseren og hører på Prodigy og prøver å våkne. Go team! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Haha, når man må begynne å tøye ut for å ikke være støl neste dag etter et TV-spill, har det gått for langt Endret 12. mai 2009 av Torg3r Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Datasmurf: Nei, faktisk ikke. Har aldri opplevd sånt etter å ha bowla. Hvordan går det med den karen? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Mornings Sidious! Nå er det straks lunsj. Er skrubbsvolten! Og etterpå logger jeg meg på msn! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Haha, når man må begynne å tøye ut for å ikke være støl neste dag etter et TV-spill, har det gått for langt Jahmenn det er jo det som er tingen med Wii, du blir jo faktisk svett! Og når du da er ferdig, så kjenner du det i kastearmen etter et titalls runder med Baseball. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Haha, når man må begynne å tøye ut for å ikke være støl neste dag etter et TV-spill, har det gått for langt Jahmenn det er jo det som er tingen med Wii, du blir jo faktisk svett! Og når du da er ferdig, så kjenner du det i kastearmen etter et titalls runder med Baseball. *Mimre* Slåball i skolegården i 7-8.klasse Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Torg3r: Og jeg som trodde min tekst var klam.. ;P Haha, ser ut som om jeg blir med på fotballen til sommeren, da. Interessant. Samme her. Men forhåpentligvis er jeg 20 og skal spille i whiskey-rus ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Datasmurf: Nei, faktisk ikke. Har aldri opplevd sånt etter å ha bowla. Hvordan går det med den karen? Ikke verst, det har jeg. Alt for mange ganger. Men det kan ha noe med at jeg aldri beveger meg ellers. Den karen er stuptrett og skulle vært på skolen og jobba for lenge siden, men forsov seg som vanlig pga. filmtitting og forumhoring til langt på natt. Enn med deg? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 When I wake up well I know I'm gonna be I'm gonna be the man who wakes up next to you When I go out yeah I know I'm gonna be I'm gonna be the man who goes along with you If I get drunk well I know I'm gonna be I'm gonna be the man who gets drunk next to you And if I haver yeah I know I'm gonna be I'm gonna be the man who's havering to you But I would walk 500 miles And I would walk 500 more Just to be the man who'd walk a 1,000 miles To fall down at your door When I'm working yes I know I'm gonna be I'm gonna be the man who's working hard for you And when the money comes in for the work I'll do I'll pass almost every penny on to you But I would walk 500 miles And I would walk 500 more Just to be the man who'd walk a 1,000 miles To fall down at your door When I come home oh I know I'm gonna be I'm gonna be the man who comes back home to you And if I grow old well I know I'm gonna be I'm gonna be the man who's growing old with you But I would walk 500 miles And I would walk 500 more Just to be the man who'd walk a 1,000 miles To fall down at your door When I'm lonely well I know I'm gonna be I'm gonna be the man who's lonely without you When I'm dreaming yes I know I'm gonna dream Dream about the time when I'm with you When I go out well I know I'm gonna be I'm gonna be the man who goes along with you When I come home yes I know I'm gonna be I'm gonna be the man who's coming home with you But I would walk 500 miles And I would walk 500 more Just to be the man who'd walk a 1,000 miles To fall down at your door Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 WhiteKnight: Morn, morn. Datasmurf: Huff, da. Må prøve å få skikk på døgnrytmen din. Du gleder deg vel til sommerferien, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Smack my bitch up! *prøve å våkne* Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 M_W: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Sku virkelig ønske det var i morgen og at jeg var ferdig med denne møkkaoppgaven. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Ghraag: :!: Nice! Endret 12. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Yeah! I r g33k og liker slike videoer ;P Jeg har en til Blarcky også om han skulle dukke opp Endret 12. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg skulle virkelig ønske jeg fant wow interessant. Så kunne jeg skrevet noe morsomt nå, og kommentert filmen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Kim; Hva skriver Kine til deg? xD Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Kremt, ingenting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg