kanin333 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Hvorfor er du ikke på msn? Skal jeg komme og varme deg? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Oi oi oi, clvn. Imponerende! Ja, jeg veit. Du kan få ta på albuen min om du vil kjenne hvordan berømmelse kjennes ut Jeg har det meget bra i dag! Satt leeeeeeenge på msn i går/natt og snakka med en goodie person Vi trenger vel ikke engang spør hvem denne personen her er.. =P Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Haha, de som har fulgt med her i natt vet det nok Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 ekke noe msn på denne skolen Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Samme her. Msn er blokkert Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Oi oi oi, clvn. Imponerende! Ja, jeg veit. Du kan få ta på albuen min om du vil kjenne hvordan berømmelse kjennes ut YAY. Jeg har forresten tatt på noen som har tatt på Lars. Hvis dere lurte. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 10 min til friminutt Og så skal jeg ha historie. Nesten alle i klassen skal ha høring, så jeg trenger egentlig ikke gjøre noe som helst. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Oi oi oi, clvn. Imponerende! Ja, jeg veit. Du kan få ta på albuen min om du vil kjenne hvordan berømmelse kjennes ut YAY. Jeg har forresten tatt på noen som har tatt på Lars. Hvis dere lurte. Det har da jeg også. Mange. Aldri møtt The Lars in real person, da. Merkelig, egentlig. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Hilser på sms fra Ghraag og sier at kopirommet er forbanna varmt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Oi oi oi, clvn. Imponerende! Ja, jeg veit. Du kan få ta på albuen min om du vil kjenne hvordan berømmelse kjennes ut YAY. Jeg har forresten tatt på noen som har tatt på Lars. Hvis dere lurte. Jeg har drukket med Lars. Was fun. We saw fire form sky. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg har møtt Lars et par ganger, og jeg har tatt på han.. What does that make me? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 7 bruker(e) leser i emnet (0 gjester og 0 anonyme brukere) 7 medlemmer: Torg3r, Ghraag, Cinque, kvinnedømme, WhiteKnight, Zlatzman, Blarcky Hei kim Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Haha, hvor mye er det du må gjøre nå liksom? Sette inn ny harddisc? Det er muligens det tøffeste jeg har sett IT-folka her gjøre Ey, det er mye mer slitsomt å tenke på ting som må gjøres, enn å faktisk gjøre de! Skal trille et skap med laptoper opp på et rom, hente et annet skap med laptoper, speile de med nytt diskspeil, trille det tilbake. Er faktisk litt pes =P Åhh, uff og huff. Nei, jeg syns ikke synd på deg Alright! Sjekke øvingslokale i dag Det BFMV-rælet ditt fortjener ikke noe øvingslokale Er ikke BFMV ræl, så æddabædda ^^ 7 bruker(e) leser i emnet (0 gjester og 0 anonyme brukere)7 medlemmer: Torg3r, Ghraag, Cinque, kvinnedømme, WhiteKnight, Zlatzman, Blarcky Hei kim Hei Torger ^^ Endret 12. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg har møtt Lars et par ganger, og jeg har tatt på han..What does that make me? Not a fun person. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 YAY. Jeg har forresten tatt på noen som har tatt på Lars. Hvis dere lurte. Jeg har håndhilst på Anfall Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Ser du oppdaterer DNFK med mine gjøremål på jobben, Torger? Vowels: Skal spille metalcore ;D Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Ser du oppdaterer DNFK med mine gjøremål på jobben, Torger? Vowels: Skal spille metalcore ;D Noen må jo gjøre det og Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 YAY. Jeg har forresten tatt på noen som har tatt på Lars. Hvis dere lurte. Jeg har håndhilst på Anfall Jeg har håndhilst på B-real. På Opeth konsert Da jeg overså Lillium Også så jeg begge to på Ski Storsenter på fredag Ser du oppdaterer DNFK med mine gjøremål på jobben, Torger? Vowels: Skal spille metalcore ;D Noen må jo gjøre det og Lol Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg har håndhilst på B-real. På Opeth konsert Da jeg overså Lillium Luls, var du på Opeth-konserten på Rockefeller i vår? Mulig vi har dulta borti hverandre, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg