Lemon Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Bortsett fra at det gjør så vondt å holde øynene oppe at jeg vil dø, har jeg det greit. Jeg knasker oliven og sitter på forum mens de andre løper 3000-metern. Greit at hofta slo seg vrang i dag! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Hihi. Jeg sov veldig godt fram til visse vekka meg jeg. Og, jo Kim. Du klarer en trippelklem. Ellers blir jeg skuffa Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 sjukt trøtt og 8 timer skole. Bah -.- enig -.- Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 *sjekke yr.no* Skal være sol og lett bris, rundt 14-15C. Jeg kan jo også gå i shorts, så kan vi whine sammen over at det er kaldt? Jeg tok på meg tights. Sparer shortsen til lørdagen, så kan jeg syte da isteden. Dessuten er det nok ikke like kaldt etter store mengder alkohol. Også har du noen som kan varme deg om du blir kald ^^ Hihi. Jeg sov veldig godt fram til visse vekka meg jeg. Og, jo Kim. Du klarer en trippelklem. Ellers blir jeg skuffa Hihi Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Hvorfor er jeg så satans kald om morran? Sitter her og skjelver så jeg rister. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) *sjekke yr.no* Skal være sol og lett bris, rundt 14-15C. Jeg kan jo også gå i shorts, så kan vi whine sammen over at det er kaldt? Jeg tok på meg tights. Sparer shortsen til lørdagen, så kan jeg syte da isteden. Dessuten er det nok ikke like kaldt etter store mengder alkohol. Også har du noen som kan varme deg om du blir kald ^^ Ja, Ane <3 Hihi. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Endret 12. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 God morgen Ghraag, clvn, Lillium og WhiteKnight! Har dere sovet godt? Hehehehe, ja. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg tok på meg tights. Sparer shortsen til lørdagen, så kan jeg syte da isteden. Dessuten er det nok ikke like kaldt etter store mengder alkohol. Kanskje jeg fortsatt skal gå i shorts, og fortelle deg hvor deilig og varmt det er hvert eneste kvarter? =3 Alkohol pleier å hjelpe mot kulde, ja. Legger liksom ikke like mye merke til den. Nei, nu. Må jeg ha en skive. En god skive kneip med banan på Om nom nom Ah, brødskiver, ja. Brødet hjemme var så hardt at jeg kasta det i går kveld. Så jeg stekte meg halvstekte minibaguetter på morran. Problemet var at jeg ikke hadde tid til å steke de helt. Så det ble halvstekte halvstekte minibaguetter med smørost og en fiskepinne i hver =P Btw: Det ser ut til at vi nå filtrerer alle nettsider definert som p2p, enten de er lovlige eller ikke. Jeg skal prøve å finne ut hvorfor og gi deg en tilbakemelding. Fra fylket, that is =D ---- @HB: God morgen! Ustabilt nett for tida? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg tok på meg tights. Sparer shortsen til lørdagen, så kan jeg syte da isteden. Dessuten er det nok ikke like kaldt etter store mengder alkohol. Kanskje jeg fortsatt skal gå i shorts, og fortelle deg hvor deilig og varmt det er hvert eneste kvarter? =3 Alkohol pleier å hjelpe mot kulde, ja. Legger liksom ikke like mye merke til den. Haha. Gjør det. Så kan jeg le av deg hvis det er kaldt. Nå ringte alarmen min, NÅ skulle jeg våkna, satt på slumre og sovet ti minutter til Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=572720 Ekornet Nøtte i fuglekassedrama Ekornet gikk «nuts» under matjakten og satte seg fast i fuglekassa. En snarrådig familiefar ble dagens helt. Ekornet hadde åpenbart oppført seg som en gjøk og satt seg fast Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg har sovet godt, og drømt om t-baner som kommer fortidlig og om tyskframføringen jeg skal ha i dag.. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Isj, tysk o_O Lykke til Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 @HB: God morgen! Ustabilt nett for tida? Ekstremt. Holdt på å ta mitt eget liv i går. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Haha. Gjør det. Så kan jeg le av deg hvis det er kaldt. Nå ringte alarmen min, NÅ skulle jeg våkna, satt på slumre og sovet ti minutter til Yeye, tror jeg ser det litt ann, jeg =D Æsj, hvorfor må jeg fysisk gjøre noe på jobb? Gleder meg til å jobbe i sommer, det blir slækt. Har en del Top Gear jeg skal se igjennom, tenkte jeg =P edit: @HB: Uff da. Veit sånn ca akkurat hvordan det er. *trøste* Endret 12. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Haha. Gjør det. Så kan jeg le av deg hvis det er kaldt. Nå ringte alarmen min, NÅ skulle jeg våkna, satt på slumre og sovet ti minutter til Yeye, tror jeg ser det litt ann, jeg =D Æsj, hvorfor må jeg fysisk gjøre noe på jobb? Gleder meg til å jobbe i sommer, det blir slækt. Har en del Top Gear jeg skal se igjennom, tenkte jeg =P Haha, hvor mye er det du må gjøre nå liksom? Sette inn ny harddisc? Det er muligens det tøffeste jeg har sett IT-folka her gjøre Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Takk, det hjelper. Jeg tror jeg tar meg en lur på pulten, jeg. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Beste sangen! Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor I'm pretty good at takin' care myself I always get enough to get me by So if you're askin' for a little love Well, baby, there ain't nothin' I won't try You got me knockin' on wood I never knew that you could Well, if you want me to stay for the night, it's alright It's alright if you want me It's alright if you need me Girl, if you want me to stay for the night Girl, if you want me to stay satisfied Girl, if you want me to stay for the night, it's alright I knew the minute that I picked you up That I would never want to put you down Don't try to tell me that you've had enough Until you realize what you've found I'll give you breakfast in bed You're goin' right to my head Girl, if you want me to stay for the night, it's alright It's alright if you want me It's alright if you need me Girl, if you want me to stay for the night Girl, if you want me to stay satisfied Girl, if you want me to stay for the night, well, it's alright Girl, you know, I'll be leavin' in the mornin' You got to take what you can Yeah, you know, that I'm givin' you the warnin' Girl, it's just a one night stand, yeah Come over here Oh, it's alright if you want me It's alright if you need me Girl, if you want me to stay for the night Girl, if you want me to stay satisfied Girl, if you want me to stay for the night, well, it's alright If you want me It's alright if you need me Yeah, it's alright Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Alright! Sjekke øvingslokale i dag Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Haha, hvor mye er det du må gjøre nå liksom? Sette inn ny harddisc? Det er muligens det tøffeste jeg har sett IT-folka her gjøre Ey, det er mye mer slitsomt å tenke på ting som må gjøres, enn å faktisk gjøre de! Skal trille et skap med laptoper opp på et rom, hente et annet skap med laptoper, speile de med nytt diskspeil, trille det tilbake. Er faktisk litt pes =P --------- Alle sammen, jeg presenterer herved :G-smileyen, med følgende forklaring: :G er wtf-face litten krøll på leppa når du ser noe sykt like WTF!? .. så da vet dere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg