Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slik, da er jeg på jobb ^^

WK, jeg oppdaget at jeg ble snakket om i natt, sendte melding til både Torger og Kine :p

Vekket tydelivis bare Kine :p Mehehehehhee!

 

Bitch. Det verste er at jeg ikke har gjort noe som helst utav at jeg våkna tidlig. Kommer til å løpe avgårde usminka og sulten to minutter før bussen som jeg alltid gjør :p

Lenke til kommentar
Slik, da er jeg på jobb ^^

WK, jeg oppdaget at jeg ble snakket om i natt, sendte melding til både Torger og Kine :p

Vekket tydelivis bare Kine :p Mehehehehhee!

 

Bitch. Det verste er at jeg ikke har gjort noe som helst utav at jeg våkna tidlig. Kommer til å løpe avgårde usminka og sulten to minutter før bussen som jeg alltid gjør :p

HAH! ;D Se det fra den lyse siden ^^

Du skal ihvertfall få en løfte-klem x)

Kanskje en dobbel fordi jeg var slem :roll:

Lenke til kommentar
Slik, da er jeg på jobb ^^

WK, jeg oppdaget at jeg ble snakket om i natt, sendte melding til både Torger og Kine :p

Vekket tydelivis bare Kine :p Mehehehehhee!

 

Bitch. Det verste er at jeg ikke har gjort noe som helst utav at jeg våkna tidlig. Kommer til å løpe avgårde usminka og sulten to minutter før bussen som jeg alltid gjør :p

HAH! ;D Se det fra den lyse siden ^^

Du skal ihvertfall få en løfte-klem x)

Kanskje en dobbel fordi jeg var slem :roll:

 

Dobbel? Minst trippel.

Vet ikke hva jeg skal ha på meg idag. Vil ha på meg shorts, men været lurer meg sikkert.

Lenke til kommentar
Og da våkna jeg. Selvom jeg kunne sovet to timer til. Sukk.

Du kunne send melding i går, hadde ikke gjort noe fra eller til. Sola skinner fint anyways, så softis it is! :D

 

Men det var likevel hyggelig av meg å la være. Velger å tro jeg er en god samaritan som ikke sendte melding.

Er det så varmt ute at jeg kan gå i shorts eller er det sånn lurevarmt med ekkel vind?

Joa, sant det. Men mottar ofte meldinger seint på kvelden, så en fra eller til ville ikke gjort så mye. Men du var snill som lot være =3

 

*sjekke yr.no* Skal være sol og lett bris, rundt 14-15C. Jeg kan jo også gå i shorts, så kan vi whine sammen over at det er kaldt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...