KvitKnekt Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Aha! Slik å forstå. Komme på skolen for å finne ut at du har fri har jeg også gjort. Og med meg var skolen en ca 3 km spasertur hjemmefra -.- Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Slik, da er jeg på jobb ^^WK, jeg oppdaget at jeg ble snakket om i natt, sendte melding til både Torger og Kine Vekket tydelivis bare Kine Mehehehehhee! Bitch. Det verste er at jeg ikke har gjort noe som helst utav at jeg våkna tidlig. Kommer til å løpe avgårde usminka og sulten to minutter før bussen som jeg alltid gjør Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg bor i Son, gikk på skole i Ski (Drømtorp VGS) For meg er det buss, tog og buss igjen ^^ Så det ble buss, tog og buss hjem igjen ^^ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Aha! Slik å forstå. Komme på skolen for å finne ut at du har fri har jeg også gjort. Og med meg var skolen en ca 3 km spasertur hjemmefra -.- Haha, den svir. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Slik, da er jeg på jobb ^^WK, jeg oppdaget at jeg ble snakket om i natt, sendte melding til både Torger og Kine Vekket tydelivis bare Kine Mehehehehhee! Bitch. Det verste er at jeg ikke har gjort noe som helst utav at jeg våkna tidlig. Kommer til å løpe avgårde usminka og sulten to minutter før bussen som jeg alltid gjør HAH! ;D Se det fra den lyse siden ^^ Du skal ihvertfall få en løfte-klem x) Kanskje en dobbel fordi jeg var slem Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Slik, da er jeg på jobb ^^WK, jeg oppdaget at jeg ble snakket om i natt, sendte melding til både Torger og Kine Vekket tydelivis bare Kine Mehehehehhee! Bitch. Det verste er at jeg ikke har gjort noe som helst utav at jeg våkna tidlig. Kommer til å løpe avgårde usminka og sulten to minutter før bussen som jeg alltid gjør HAH! ;D Se det fra den lyse siden ^^ Du skal ihvertfall få en løfte-klem x) Kanskje en dobbel fordi jeg var slem Dobbel? Minst trippel. Vet ikke hva jeg skal ha på meg idag. Vil ha på meg shorts, men været lurer meg sikkert. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Og da våkna jeg. Selvom jeg kunne sovet to timer til. Sukk. Du kunne send melding i går, hadde ikke gjort noe fra eller til. Sola skinner fint anyways, så softis it is! Men det var likevel hyggelig av meg å la være. Velger å tro jeg er en god samaritan som ikke sendte melding. Er det så varmt ute at jeg kan gå i shorts eller er det sånn lurevarmt med ekkel vind? Joa, sant det. Men mottar ofte meldinger seint på kvelden, så en fra eller til ville ikke gjort så mye. Men du var snill som lot være =3 *sjekke yr.no* Skal være sol og lett bris, rundt 14-15C. Jeg kan jo også gå i shorts, så kan vi whine sammen over at det er kaldt? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Gå i shorts, ta med bukser i veska. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 God morgen Gapwick, FluffyBeast, Hoppende Bryster og Clockworktoy! Har dere hatt en fin morgen så langt? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Kine; Trippel??? Skal du drepe meg helt eller? xD Jeg er en svak, pinglete IT-nerd! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Jeg føler at du utelot noen, Tale! *Kremt* Endret 12. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Ja, vi føler oss utelatt. Du kan ikke bare gjøre sånt, vettu =( *whine whine* edit: Takk kanin Endret 12. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 God morgen Ghraag, clvn, Lillium og WhiteKnight! Har dere sovet godt? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Joda, har sovet godt. Etter at jeg våknet igjen xD Aner ikke når jeg sovna. Men sovna med pcen på fanget, klæra på og med kraftig vondt i nakken. Når jeg fikk av meg klæra, satt pcen på skrivebordet og lagt meg ned, så var det greit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Morn.. I dag er jeg trøtt.. Til tross for at jeg sov over 12 timer.. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) god morgen. sitter her i ren protest på elendige engelsk timer. vi har gått tilbake til 8. klasse nivå! går på vg1 elektro btw. Endret 12. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 sjukt trøtt og 8 timer skole. Bah -.- Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 *sjekke yr.no* Skal være sol og lett bris, rundt 14-15C. Jeg kan jo også gå i shorts, så kan vi whine sammen over at det er kaldt? Jeg tok på meg tights. Sparer shortsen til lørdagen, så kan jeg syte da isteden. Dessuten er det nok ikke like kaldt etter store mengder alkohol. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Nei, nu. Må jeg ha en skive. En god skive kneip med banan på Om nom nom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg