Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, er ikke så lett. Har fått det til av og til. Men det krever at man øver seg på det en del da. Har lest masse om det. Hvis jeg våkner fra en drøm så prøver jeg liksom å legge meg nedpå igjen og konsentrere meg om drømmen og hva jeg vil skal skje. Av og til får jeg det til, men som regel ikke.

Derimot så har jeg oftere og oftere kjent igjen at jeg drømmer. Da kan jeg tvinge meg selv til å våkne om jeg ikke liker retningen drømmen tar. Det er dritgøy egentlig. Jeg bare tenker sånn "Våkne, Lars! VÅKNE!" og så våkner jeg og kommer til meg selv.

Lenke til kommentar
Og da våkna jeg. Selvom jeg kunne sovet to timer til. Sukk.

Da du våknet satt jeg alt på bussen. Det er synd på meg =P

 

Du kunne send melding i går, hadde ikke gjort noe fra eller til. Sola skinner fint anyways, så softis it is! :D

 

edit: Note to self: Utropstegn er ikke det samme som punktum.

Endret av clvn
Lenke til kommentar
MIn feil, min feil! :D

Drep meg, drep meg! :D

Stikker i dusjen, jobb snart :)

BB

 

Jeg hadde litt lyst idag tidlig. Jeg skal ærlig innrømme det. Nå er jeg ikke gretten lenger, så nå går det fint :D

 

 

Og da våkna jeg. Selvom jeg kunne sovet to timer til. Sukk.

Du kunne send melding i går, hadde ikke gjort noe fra eller til. Sola skinner fint anyways, så softis it is! :D

 

Men det var likevel hyggelig av meg å la være. Velger å tro jeg er en god samaritan som ikke sendte melding.

Er det så varmt ute at jeg kan gå i shorts eller er det sånn lurevarmt med ekkel vind?

Lenke til kommentar

Slik, da er jeg på jobb ^^

WK, jeg oppdaget at jeg ble snakket om i natt, sendte melding til både Torger og Kine :p

Vekket tydelivis bare Kine :p Mehehehehhee!

 

Deilig å komme på skolen nå for å finne ut at vi starter halv eleve :hrm:

Slår ikke meg da jeg gikk på skolen. Kom på skolen satt der i 2 timer, for så å finne ut at vi hadde fri :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...