Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Setter du deg på han, kommer du deg ikke av igjen xD Ikke? Forklar? Jeg trodde han kom til å kaste meg til helvete og klikke. Siden jeg skal høre på Caramelldansen, og han ikke engang vil høre på Pantera når jeg prøver å sende han det xD Bare og gi beskjed så kommer jeg og setter meg på han og joiker=) Kom deg til Moss på lørdag, så er det bankers Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) natt Sov godt og ikke la pcviruset bite deg På lørdag Ghraag hadde likt det tror jeg Bah, for et styr det er og holde dreadsa fine, men det er verdt det da:D Endret 11. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Bare og gi beskjed så kommer jeg og setter meg på han og joiker=) Ta med deg Alexander i senga du, Sameboe;) Du må være forelsket i han...eneste forklaringen jeg kommer på Neh, du synger Sputnik! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 natt Sov godt og ikke la pcviruset bite deg På lørdag Ghraag hadde likt det tror jeg Bah, for et styr det er og holde dreadsa fine, men det er verdt det da:D JAA, kom deg til Moss! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 natt På lørdag Ghraag hadde likt det tror jeg Bah, for et styr det er og holde dreadsa fine, men det er verdt det da:D Ja, han hadde likt det bedre enn meg og caramelldansen hvertfall :3 Fine dreads Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvordan skal jeg få bestillt ting da ?? Noen som har en idee ?? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Torgersen, du skylder meg en forklaring Hvordan skal jeg få bestillt ting da ?? Noen som har en idee ?? Bestill dem hjem som alle andre normale mennesker? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) JohansenTurbo: poste restante: http://en.wikipedia.org/wiki/Poste_restante Endret 11. mai 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Torgersen, du skylder meg en forklaring Det finnes ingen forklaring. Det sier seg selv at om Kine setter sge på Kim, vil ikke Kim la henne gå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Woohoo! Jeg er så enig ^^ Haha. Jeg skal tvinge den på alle 16. Mai, og alle må danse. Er litt redd for at Ghraag henger seg i ett tre om jeg gjør det, men jeg får sette meg på han ellernoe God idé! Det skal jaggu meg jeg også gjøre Samt Explodera som Dynamit, Telefon, Om du var min og masse anna snacks Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Tοrgєя says: KIM! Du er savnet i DNFK! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Torgersen, du skylder meg en forklaring Det finnes ingen forklaring. Det sier seg selv at om Kine setter sge på Kim, vil ikke Kim la henne gå Åja, sånn og forstå. Jeg tror faktisk det er ett unntak om jeg setter meg der og synger Caramelldansen, altså. :0 Dessuten vil han egentlig ikke komme engang. Men. Mine klemmer kan lokke hvem som helst =) Tοrgєя says: KIM! Du er savnet i DNFK! Kimmelim gidder ikke svare meg på msn engang såeeh. Kanskje han ikke er så found of me afterall :0 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ok dere! Hva får man om man mikser "^-^" og "^^" ? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Tοrgєя says: KIM! Du er savnet i DNFK! Kimmelim gidder ikke svare meg på msn engang såeeh. Kanskje han ikke er så found of me afterall :0 Han svarer ikke meg heller ;p Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Woohoo! Jeg er så enig ^^ Haha. Jeg skal tvinge den på alle 16. Mai, og alle må danse. Er litt redd for at Ghraag henger seg i ett tre om jeg gjør det, men jeg får sette meg på han ellernoe God idé! Det skal jaggu meg jeg også gjøre Samt Explodera som Dynamit, Telefon, Om du var min og masse anna snacks OG RED RIVAZ - 19 <3 Haha, den tar av den. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ok dere!Hva får man om man mikser "^-^" og "^^" ? Ane og deg? Tοrgєя says: KIM! Du er savnet i DNFK! Kimmelim gidder ikke svare meg på msn engang såeeh. Kanskje han ikke er så found of me afterall :0 Han svarer ikke meg heller ;p Haha. Good. Ble litt nervøs i to sekunder her jeg altså. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ok dere!Hva får man om man mikser "^-^" og "^^" ? Ane og deg? Tοrgєя says: KIM! Du er savnet i DNFK! Kimmelim gidder ikke svare meg på msn engang såeeh. Kanskje han ikke er så found of me afterall :0 Han svarer ikke meg heller ;p Haha. Good. Ble litt nervøs i to sekunder her jeg altså. Sendt han mld? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nehp. Tenkte han ville være ifred siden han var i så elendig humør istad. (: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN! Examen kl 09 på 16 mai. Ble heldigvis utsatt fra onsdagen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg