Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kan man bestille ting til et hotell rom ?? Jeg tenker visst jeg drar til Sverige kan jeg bestille sykkel deler til hotel rommet ?? Nei! Kun mat og lignende! OMG! Diskusjonen Lars handlet om hvor teit Paradise er da En vakker dag skal jeg tvinge deg til og spise din egen snabb *k9z* Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 O.o. Det er tre dager siden jeg voknet opp med et insektstikk på overarmen. Har nå et krater på ca. 2cm i diameter og ett hovent område rundt på 5cm. Er det normalt å reagere så utrolig på slikt? Er det romvesener som har vært på ferde? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Mmm. Hardcore Superstar. Mm. De er også helt syke live. Uff, jeg må komme meg på flere konserter, skjønner jeg. Siste var i feb. da Backyard Babies spilte. Dæven, det var sweet. Hehehe. Var en uke før bursdagen min, ca. Så jeg kom ikke iiinn. Men; Jeg har sett dem to ganger før, og jeg skal se dem igjen i sommer. Så helt krise var det vel egentlig ikke Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hehehe. Var en uke før bursdagen min, ca. Så jeg kom ikke iiinn.Men; Jeg har sett dem to ganger før, og jeg skal se dem igjen i sommer. Så helt krise var det vel egentlig ikke Kjipt. Var vel drøyt en uke før bursdagen min og, men det spillte ikke så stor rolle, egentlig. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hehehe. Var en uke før bursdagen min, ca. Så jeg kom ikke iiinn.Men; Jeg har sett dem to ganger før, og jeg skal se dem igjen i sommer. Så helt krise var det vel egentlig ikke Kjipt. Var vel drøyt en uke før bursdagen min og, men det spillte ikke så stor rolle, egentlig. Haha, nei, du sier noe der xD Faen, nå bør jeg legge meg. Ellers kommer jeg meg aldri opp imorgen tidlig. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) I'm Approved! Alle som danser Caramelldansen er approved. Jeg skal ta over hele verden med den sangen. <3 Dansa med oss, klappa era händer Gör som vi gör, ta några steg åt vänster Lyssna och lär, missa inte chansen Nu är vi här med CARAMELLDANSEN Endret 11. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ser mørkt ut for skole imorgen, fortsatt forkjølet :/ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 INGEN som har musikksmak må trykke på Sameboe sine linker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 I'm Approved! Alle som danser Caramelldansen er approved. Jeg skal ta over hele verden med den sangen. <3 Dansa med oss, klappa era händer Gör som vi gör, ta några steg åt vänster Lyssna och lär, missa inte chansen Nu är vi här med CARAMELLDANSEN Jeg har 2 CDer ^^ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 I'm Approved! Alle som danser Caramelldansen er approved. Jeg skal ta over hele verden med den sangen. <3 Dansa med oss, klappa era händer Gör som vi gör, ta några steg åt vänster Lyssna och lär, missa inte chansen Nu är vi här med CARAMELLDANSEN Jeg har 2 CDer ^^ Jeg liker deg bare bedre og bedre for hvert innlegg jeg leser Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 *weee* Og bildene av meg i kjole har ingenting med det å gjøre, eller? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 INGEN som har musikksmak må trykke på Sameboe sine linker. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 *weee*Og bildene av meg i kjole har ingenting med det å gjøre, eller? Joda, det har hjulpet det også Caramell tok liksom kaka. Da blir det ikke bedre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Woohoo! Jeg er så enig ^^ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Woohoo! Jeg er så enig ^^ Haha. Jeg skal tvinge den på alle 16. Mai, og alle må danse. Er litt redd for at Ghraag henger seg i ett tre om jeg gjør det, men jeg får sette meg på han ellernoe Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Setter du deg på han, kommer du deg ikke av igjen xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nei, jeg går å legger meg Natta! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Bare og gi beskjed så kommer jeg og setter meg på han og joiker=) Ta med deg Alexander i senga du, Sameboe;) Du må være forelsket i han...eneste forklaringen jeg kommer på Endret 11. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg