L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Nå ser jeg fram til Hultsfred i sommer Gleder meg til Wacken, jeg. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 I'm Still... BATMAN eller hva Kine? xD Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 I'm Still... BATMAN eller hva Kine? xD Er du hannkjønn? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Haha, faen. Vi har jo ingen backup-plan. Litt dårlig gjort å begynne og mase om det nå som stakkaren har lagt seg. Jeg få whine imorgen. Jeg satser på fint vær. Jeg vil gå i shorts Pffft. Han har jo ikke engang fått ringer under øyna. Plag han! Clutch - Profits of Doom Nei. Haha. Får dårlig samvittighet. "Hei, du, jeg vet du egentlig sover. Men sånn i tilfelle det regner imorgen når vi skal spise is, hva skal vi gjøre daaa?" Det er liksom en helt uviktig ting å vekke noen for. xD Jeg vet at jeg hadde blitt gretten om jeg var han. I'm Still... BATMAN eller hva Kine? xD HAHAHAHA "I'm a writer, I'm a poet I might love you and never shove it" BUT FUCK YOU, I'M BATMAN. Hahahah. Åhhhh. Stuslig er ho stakkars. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Nå ser jeg fram til Hultsfred i sommer Gleder meg til Wacken, jeg. Gleder meg til Steinkjerfestivalen, Gladmaten og Storåsfestivalen, jeg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Nei. Haha. Får dårlig samvittighet."Hei, du, jeg vet du egentlig sover. Men sånn i tilfelle det regner imorgen når vi skal spise is, hva skal vi gjøre daaa?" Det er liksom en helt uviktig ting å vekke noen for. xD Jeg vet at jeg hadde blitt gretten om jeg var han. Awwww. Jonas har fylleringt meg før, og vekket meg, og holdt meg våken, og hele pakka. Tenk på meg, tenk på hva du kan gjøre! Gjør det rette, ring Jonas! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Nå følte jeg at det jeg skrev ble glemt bort fort her Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Nå ser jeg fram til Hultsfred i sommer Gleder meg til Wacken, jeg. I'm jealous. Gleder meg til Manowar, jeg. For så harry er jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Nå følte jeg at det jeg skrev ble glemt bort fort her Beklager. Jeg leste Paradise Hotel og bladde videre. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Nei. Haha. Får dårlig samvittighet."Hei, du, jeg vet du egentlig sover. Men sånn i tilfelle det regner imorgen når vi skal spise is, hva skal vi gjøre daaa?" Det er liksom en helt uviktig ting å vekke noen for. xD Jeg vet at jeg hadde blitt gretten om jeg var han. Awwww. Jonas har fylleringt meg før, og vekket meg, og holdt meg våken, og hele pakka. Tenk på meg, tenk på hva du kan gjøre! Gjør det rette, ring Jonas! Ringe gjør jeg ikke. Jeg har helt telefonfobi, med mindre jeg kjenner vedkommende okey godt fra før eller er full. Sende melding kan jeg gjøre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 I'm jealous. Gleder meg til Manowar, jeg. For så harry er jeg. Embrace your harryness. It's a gift, not a curse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Burde ikke en pose pytt i panne gjøre meg mett? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Ringe gjør jeg ikke. Jeg har helt telefonfobi, med mindre jeg kjenner vedkommende okey godt fra før eller er full. Sende melding kan jeg gjøre. Hardcore Superstar - Sophisticated Ladies Satan, den sangen er artig. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 I'm jealous. Gleder meg til Manowar, jeg. For så harry er jeg. Embrace your harryness. It's a gift, not a curse. Jeg er så harry som jeg kan få blitt, jeg. Gleder meg som en liten unge på lille julaften. Herregud, MANOWAR. Haha, helt vilt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 OMG! Diskusjonen Lars handlet om hvor teit Paradise er da Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Ringe gjør jeg ikke. Jeg har helt telefonfobi, med mindre jeg kjenner vedkommende okey godt fra før eller er full. Sende melding kan jeg gjøre. Hardcore Superstar - Sophisticated Ladies Satan, den sangen er artig. Mmm. Hardcore Superstar. Mm. De er også helt syke live. Endret 11. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Kan man bestille ting til et hotell rom ?? Jeg tenker visst jeg drar til Sverige kan jeg bestille sykkel deler til hotel rommet ?? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Cyph: Takker for den=) Prøvde og lage liste selv, men det blir for mye fant jeg ut til slutt:P Er rett og slett for mange jeg liker på forumet her. Manowar ja, prøvde og høre på det igjen her om dagen...men tror musikksmaken min har "utvilet" seg. Jeg digget det vilt før=) Endret 11. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Mmm. Hardcore Superstar. Mm. De er også helt syke live. Uff, jeg må komme meg på flere konserter, skjønner jeg. Siste var i feb. da Backyard Babies spilte. Dæven, det var sweet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 OMG! Diskusjonen Lars handlet om hvor teit Paradise er da En vakker dag skal jeg tvinge deg til og spise din egen snabb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg