Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Snakker vi om hva puppene og musa til Clockworktoy skal hete nå xD Endret 11. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Haha, ja, du får fortelle meg hva du har kommet fram til imorgen xD Will do, will do. Men nå er det sovetid på denne krabaten. Har fryst i sofaen i evigheter nå! Natta tøses and bishez! Natta supahtøz. Snakker vi om hva puppene og musa til Clockworktoy skal hete nå xD Nei, ikke nå lenger. Shhhh på truten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Snakker vi om hva puppene og musa til Clockworktoy skal hete nå xDYou're late to the party. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 I just got tricked into RPP Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Snakker vi om hva puppene og musa til Clockworktoy skal hete nå xDYou're late to the party. I know Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Will do, will do. Men nå er det sovetid på denne krabaten. Har fryst i sofaen i evigheter nå! Natta tøses and bishez! PEZ, BISH, PEZ. Selvfølgelig <3Jeg skulle se han live ifjord også, men divaen Sebastian kom ikke for han fikk ikke lande med flyet sitt nærme nok Skuff. I min ville alkoholrus felte jeg ett par tårer. Husker jeg ville sette på Back in the Saddle for clvn. Bach - Back in the Saddle Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 I just got tricked into RPP Might trick you once, won't let her trick you twice. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 I just got tricked into RPP Might trick you once, won't let her trick you twice. Printscreena en ganske bra en jeg kan bruke som hevn om det skjer igjen :!: Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Selvfølgelig <3Jeg skulle se han live ifjord også, men divaen Sebastian kom ikke for han fikk ikke lande med flyet sitt nærme nok Skuff. I min ville alkoholrus felte jeg ett par tårer. Husker jeg ville sette på Back in the Saddle for clvn. Bach - Back in the Saddle Ville han ikke høre på? Da må jeg slappe han imårra når vi spiser is. Sånt er nemlig uhørt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Ville han ikke høre på? Da må jeg slappe han imårra når vi spiser is. Sånt er nemlig uhørt. Hver eneste gang han er innom prøver jeg desperat å fore han med forskjellig awesome boogie-rock, men neida. Det preller av han som regndråper på impregnert skinn. Istedet hører vi på Katie Melua og Pink Floyd. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Ville han ikke høre på? Da må jeg slappe han imårra når vi spiser is. Sånt er nemlig uhørt. Hver eneste gang han er innom prøver jeg desperat å fore han med forskjellig awesome boogie-rock, men neida. Det preller av han som regndråper på impregnert skinn. Istedet hører vi på Katie Melua og Pink Floyd. Jeg skal ikke engang begynne å snakke om min misnøye ang. Pink Floyd. Folk gir seg nemlig aldri med å mase om det i ettertid Derfor lar jeg være. Haha. Det er nå jeg føler for å troppe opp med tupert hår, skinnbukser og cowboyboots imorgen. Just for the hell of it. Ikke at det ikke er noe jeg kunne gjort til vanlig. Men likevel Stakkars lille Jonasen. Endret 11. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg skal ikke engang begynne å snakke om min misnøye ang. Pink Floyd. Folk gir seg nemlig aldri med å mase om det i ettertid Derfor lar jeg være. Haha. Det er nå jeg føler for å troppe opp med tupert hår, skinnbukser og cowboysboots imorgen. Just for the hell of it. Ikke at det ikke er noe jeg kunne gjort til vanlig. Men likevel Stakkars lille Jonasen. Jeg ser den, men musikk er trossalt musikk. Noen liker Skid Row, andre liker Disturbed. DO IT. DO IT NOAW. Så skal jeg klippe plenen imorgen. Just for the hell of it. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Katie Melua er nå så som så, men Pink Floyd er jo I alle fall Meddle Ooh, og Live at Pompeii-DVDen. Slår Pulse glatt! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jeg skal ikke engang begynne å snakke om min misnøye ang. Pink Floyd. Folk gir seg nemlig aldri med å mase om det i ettertid Derfor lar jeg være. Haha. Det er nå jeg føler for å troppe opp med tupert hår, skinnbukser og cowboysboots imorgen. Just for the hell of it. Ikke at det ikke er noe jeg kunne gjort til vanlig. Men likevel Stakkars lille Jonasen. Jeg ser den, men musikk er trossalt musikk. Noen liker Skid Row, andre liker Disturbed. DO IT. DO IT NOAW. Så skal jeg klippe plenen imorgen. Just for the hell of it. Haha, skal vurdere det. Kommer ann på hvor mye tid jeg gidder å bruke på å stashe meg opp, bare for å dra til Sarpsborg å spise is Endret 11. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Dette er angående en diskusjon om Paradise Hotel: Grunnen til at vi oppfører oss sånn Samen er fordi vi må kompensere litt for hvordan du oppfører deg med forumene dine. tenk deg selv en dag for deg uten forum. vi andre ville jo daua av sytingen og klagingen din. Er jeg virkelig så avhengig av forumet. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Haha, skal vurdere det. Kommer ann på hvor mye tid jeg gidder å bruke på å stashe meg opp, bare for å dra til Sarpsborg å spise is Gjør det. Og tenk om været ikke er på deres side. Tenk om det regner og dere får bløt is. Og jeg ikke får klipt plenen min. Det hadde vært, vel, not so awesome. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Haha, skal vurdere det. Kommer ann på hvor mye tid jeg gidder å bruke på å stashe meg opp, bare for å dra til Sarpsborg å spise is Gjør det. Og tenk om været ikke er på deres side. Tenk om det regner og dere får bløt is. Og jeg ikke får klipt plenen min. Det hadde vært, vel, not so awesome. Haha, faen. Vi har jo ingen backup-plan. Litt dårlig gjort å begynne og mase om det nå som stakkaren har lagt seg. Jeg få whine imorgen. Jeg satser på fint vær. Jeg vil gå i shorts Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Nå ser jeg fram til Hultsfred i sommer Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Haha, faen. Vi har jo ingen backup-plan. Litt dårlig gjort å begynne og mase om det nå som stakkaren har lagt seg. Jeg få whine imorgen. Jeg satser på fint vær. Jeg vil gå i shorts Pffft. Han har jo ikke engang fått ringer under øyna. Plag han! Clutch - Profits of Doom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg