Riot™ Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Pass deg du Torgersen. Or else; STJELER JEG ANE! Du stjeler hun jo ikke fra noen, så hvordan kan det bli stjeling? ^^ EDIT ADD: Ah, så edit. Haha. Endret 11. mai 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Skal vi diskutere noe artig, Lars? Du får komme med tema, jeg klarer ikke bestemme meg. Hva med den geopolitiske situasjonen i Angola nå som kineserne har satt inn storinnrykk? det sto artig... Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Pass deg du. JEG STJELER ANE! Nooo Jeg vil ikke være en Johnny Vil du ikke. Vil du være en.. heheh.. nei. Jeg skal ikke nevne navn. Tror du skal være stolt over å være en Johnny midt oppi alle hennes "opprørere" for å si det sånn. (Oh snap, og det er bare Ane, og muligens du som skjønner hva jeg mener) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Noooes, hva har jeg gjort? Hmm, vi kan muligens inngå et kompromiss Jeg lytter..? Hummhumm.. Tror kanskje jeg må sove på den. De ultimate puppe- og musenavnene vil åpenbare seg for meg i en drøm, det er jeg sikker på Bahahahahahaha! Du sa HULL! Nå hørtes jeg plutselig lame ut. Hva gjør jeg galt? Og jeg kjeder meg. Virkelig mye. Du ser ikke på kakepromping. Gjør det, og livet blir bedre... næt! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hva med den geopolitiske situasjonen i Angola nå som kineserne har satt inn storinnrykk?HÆ? Monkey business Slippin' on the track Monkey business Jungle in black Ain't your business If I got no monkey on my back Ohyes, Skid Row er awesome. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Da sier jeg natta, dere. Natta! Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hva med den geopolitiske situasjonen i Angola nå som kineserne har satt inn storinnrykk?HÆ? Monkey business Slippin' on the track Monkey business Jungle in black Ain't your business If I got no monkey on my back Ohyes, Skid Row er awesome. Sebastiaaan Noooes, hva har jeg gjort? Hmm, vi kan muligens inngå et kompromiss Jeg lytter..? Hummhumm.. Tror kanskje jeg må sove på den. De ultimate puppe- og musenavnene vil åpenbare seg for meg i en drøm, det er jeg sikker på Haha, ja, du får fortelle meg hva du har kommet fram til imorgen xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 det sto artig...Ord kan såre. Du vet det, sant? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Sebastiaaan Flinke mannen. Np: Skid Row - Makin' A Mess Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 When BILL ring the BELL, Satan himself return to HELL! (Om typen til Clockworktoy kaller greia si for satan) Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Sebastiaaan Flinke mannen. Np: Skid Row - Makin' A Mess Flinke, og ikke minst, overstadig deilige mannen Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 When BILL ring the BELL, Satan himself return to HELL! (Om typen til Clockworktoy kaller greia si for satan) Haha. Det hadde vært noe Jeg skal foreslå det for han. Så har vi vår egen lille themelåt. Haha. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det hadde du ikke trengt å si høyt da xD Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det hadde du ikke trengt å si høyt da xD Oops. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Flinke, og ikke minst, overstadig deilige mannen Den kan jeg ikke skrive under på. Eller, jeg kan, og jeg gjør det, men ikke si det høyt! Hørt Sebastian Bach sine soloalbum også regner jeg med? Jeg tar det egentlig som en selvfølge! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg liker The Green Mile. Den er trist og fin samtidig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Haha, ja, du får fortelle meg hva du har kommet fram til imorgen xD Will do, will do. Men nå er det sovetid på denne krabaten. Har fryst i sofaen i evigheter nå! Natta tøses and bishez! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Flinke, og ikke minst, overstadig deilige mannen Den kan jeg ikke skrive under på. Eller, jeg kan, og jeg gjør det, men ikke si det høyt! Hørt Sebastian Bach sine soloalbum også regner jeg med? Jeg tar det egentlig som en selvfølge! Selvfølgelig <3 Jeg skulle se han live ifjord også, men divaen Sebastian kom ikke for han fikk ikke lande med flyet sitt nærme nok Skuff. I min ville alkoholrus felte jeg ett par tårer. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg liker The Green Mile. Den er trist og fin samtidig. En av de beste filmene Tom Hanks spiller i. Passer utrolig godt til rollen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg