Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Disse har fantastiske ølflasker

http://www.wychwood.com/beers.htm

God øl også. Fant på Ultra (ciclemaster med spooky stråmann på)

Jaså, jeg er ikke alene om å like Wychwood her altså.

Jeg fant noen flasker i Sverige for et par år siden.

Hobgoblin. Skremmende godt øl.

Syntes ikke det de selger på Ultra er like godt, men flaskene er så rå at det har ikke så mye å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eg har gått på skule crazy_man men eg har aldreg lert noke om det

vel, da har ikke du følgt med i timen, for det er faktisk i pensum å lære om det på skolen

Det finnes ikke pensum lengre, bare læreplanmål, og de er vel mere rettningslinjer

Fiiiiiiiiiiiiiine ølen :)

bor.gif

Ølreklame strider mot norsk lov, og dermed mot forumsretningslinjene!

YOU FAIL!

Lenke til kommentar

eplefe: ehh nei, faktisk så trur eg berre du har vert å kika litt på wiki,ingen hugsar sånn i hovudet ;)

snorre: jaja sikkert det, hadde vert betre om noreg kunne forsvart ferdrelandet sitt med å gjere det litt betre i håndballen foreksempel å vinne

Lenke til kommentar
Grunnloven i Norge har dannet funadmentet for den demokratiske staten vi er idag. Hadde det ikke vært for grunnloven hadde Norge neppe vært et like liberalistisk og fritt land idag. Bare se hvordan det går med personvernet, rettighetene og livet til borgerne i USA hvor domstolene og regjeringen prøver å sette grunnloven til side. Grunnloven er det eneste som står iveien mellom styresmaktene i USA og utviklingen til å bli en politistat. Du skal svarte meg prise deg lykkelig at vi har en grunnlov som respekteres her i Norge Schnell, det mener jeg virkelig!

Norge er da like mye en politistat som USA

Lenke til kommentar

Tør vel påstå at det er kjekt å vite litt om grunnloven ja. Og det er sant det som snorre sier. :)

Og om du ikke bryr deg direkte om grunnloven, så er det jo fint mulig å vise litt respekt for den, anyways. :) Og ikke slenge dritt om oss andre som faktisk har tatt oss bryet med å lære litt om vårt eget land. "Grunnlovsnerd" da har jeg jo hørt det og :roll:

Lenke til kommentar

jaja, eg berre meiner det er bortkasta tid men viss nåken faktisk vil kaste bort tida si på å lære om grunnlova så skal ikkje eg stå i vegen. eg har masse respekt for dei som gjer det assa, skikkelieg mykje respekt faktisk, faktisk så mykje at eg ikkje trur dei kan det, for eg kan ikkje fatte korleis noken kan ha interrsee for det

Lenke til kommentar

Nei, ikke enda. Vi har fortsatt ikke innført det nye vedtaket om datadirektivet fra EU. Så personvernet vårt står fortsatt relativt sterkt. I USA derimot har jo styresmaktene innført Patriot Act, som gir dem ubegrenset tilgang til bankkontoer og informasjon om telefonsamtaler og internettbruk. Og ikke nok med det, de unnskylder det hele ved å peke på terrorisme. *Sukk*. Så har vi jo det faktum at de har tenkt til å innføre nasjonale identifikasjonskort som alle må gå rundt og bære på! Om dette ikke bringer assosiasjoner til Nazi-Tyskland og kravet om å bære identifikasjonspapirer med overalt vet ikke jeg. For ikke å snakke om at det foregår prosjekter der de prøver ut radiomerking (små identifikasjonsbrikker som settes inn under huden som sender radiosignaler av et slag) av mennesker. Skummelt!

Lenke til kommentar

På en måte må jeg vel si meg enig med Schnell.

Russ har generelt lite (om noe i det hele tatt) med 17. mai å gjøre.

Bare det jævla dagen-derpå-russe-toget og masse irriterende unger som springer rundt og peser om russekort. Jeg for min del kunne vært foruten dagen. Kommer ikke på noe positivt med den. Blir jo helt herpa på all isen og pølsene en stapper i seg. For ikke å glemme korpsmusiken ><

Men så vidt jeg vet er russefeiringa ei feiring som er for å feire at man er ferdig med x antall års skolegang og er klar for å begynne på universitet eller høyskolen eller komme seg ut i jobb.

Grunnen til at den nå varer fra slutten av april til litt over midten av mai, er fordi noen mente at det var lurt å legge den før eksamenen for å roe ned russen, men så vidt meg bekjent, gikk vel det heller ad undas. I stedet for å sitte inne i mai og lese til eksamener, er russen på fylla og har det gøy og gjør faenskap og får kongler i luene og masse kos.

Kan ikke huske at jeg i det hele tatt tenkte på eksamen noen av russefeiringene mine.

Og derfor gikk det heller middels også.

Ja ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...