Batnobbit Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jøss dette er en virkelig meningsløs tråd Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vi klarte det, Aalton. Skodiskusjonen er oppe!!! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hun er så søt og snill. Jeg kan lage prompe-lyder på magen hennes ^^ Du kan godt låne henne ut som lekekamerat til hunden min, altså. Skal ikke garantere at han ikke kommer til å tro at hun er spiselig, men.. Jeg vil og ha en sånn liten naken ting med pelsdotter her og der. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er ikke alltid skoene mine matcher antrekket mitt. Det sier meg. At jeg trenger mer sko. Du trenger fler klær. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg tror aldri jeg hadde klart meg med et par sko.Jeg er lav, så platå/høye hæler til de dagene jeg vil være større enn jeg er. Joggiser/converse/converse knock-offs de dagene jeg er litt slask. Boots til resten av dagene. Og ja. Det er ikke alltid skoene mine matcher antrekket mitt. Det sier meg. At jeg trenger mer sko. Om sokkene matcher antrekket har vel ingenting å si Eller har det noe med at jeg er gutt? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bryr det deg? H*n er bare misunnelig fordi han aldri fikk Buffalo-sko i oppveksten. Neida Forsjell på buffalo :ph34r og sherrox !!! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jøss dette er en virkelig meningsløs tråd Og sånne innlegg som det gjør den enda mer meningsløs. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du kan godt låne henne ut som lekekamerat til hunden min, altså. Skal ikke garantere at han ikke kommer til å tro at hun er spiselig, men.. Jeg vil og ha en sånn liten naken ting med pelsdotter her og der. Hun er ikke spisbar Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Om sokkene matcher antrekket har vel ingenting å si Eller har det noe med at jeg er gutt? Skoene må selvfølgelig passe til resten av klærne, og helst matche beltet. Edit: Ah, leste for fort. Trodde det var sko, ikke sokker. *TARDFACE* Endret 8. januar 2008 av Fisker Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Om sokkene matcher antrekket har vel ingenting å si Eller har det noe med at jeg er gutt? Selvfølgelig må sokkene matche! Det må jo alt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bryr det deg? H*n er bare misunnelig fordi h*n aldri fikk Buffalo-sko i oppveksten. Neida Hi hi. Det var i tankene ja. Ja, grats med ny hund, mushi^^. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg husker dem, jeg fikk aldri sånne Hadde veldig lyst på De var farlige! Det var glatt som faen om vinteren. Husker alle barna på barneskolen brukte dem som "ski" eller "skøyter" av den slags Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Et par lette sko til våren og sommeren, et par vanntette sko til høsten, et par vintersko til når sneen kommer. De vanntette høst-skoa funker utmerket som pensko også, problem solved ^^ Vurderer å gå tilbake til stilen jeg hadde siste del av barneskolen / 8. til halve 10. klasse da. Slitte skatesko, skikkelig si-ræva saggebukse og t-skjorte / skjorte str. 3-4XL. Og en kingsize hettegenser å gjemme seg og headsettet i. Utmerket for å høre på musikk under hele flyturen og ikke bare oppi lufta ^^ edit: Epletyv, det er mitt beste minnet fra Cherroxer Endret 8. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skodiskusjon is going down!!! Kjøte ny lampe idag folkens!!!! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jøss dette er en virkelig meningsløs tråd Og sånne innlegg som det gjør den enda mer meningsløs. Ditt også. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Glem det, det blir vist værre, jeg rekker jo ikke skrive en post før man har byttet side .... Endret 8. januar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vi klarte det, Aalton. Skodiskusjonen er oppe!!! Hehe, ja.. Sko er alltid populært vettu Jeg har utrolig lyst til å koste på meg et godt vinterskopar, men finner ikke noe jeg liker.. noen som har tips? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er ikke alltid skoene mine matcher antrekket mitt. Det sier meg. At jeg trenger mer sko. Dere jenter er så logiske ...Jeg skjønte ikke hva det var å erte for. Jeg trenger mer sko. Det er ikke alltid skoene mine matcher antrekket mitt. Det sier meg. At jeg trenger mer sko. Du trenger fler klær. Det og. Og når jeg får fler klær, trenger jeg automatisk fler sko. Det er ikke en vond sirkel. Det er en deilig sirkel. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Om sokkene matcher antrekket har vel ingenting å si Eller har det noe med at jeg er gutt? Skoene må selvfølgelig passe til resten av klærne, og helst matche beltet. Ah, leste for fort. Trodde det var sko, ikke sokker. Om sokkene matcher antrekket har vel ingenting å si Eller har det noe med at jeg er gutt? Selvfølgelig må sokkene matche! Det må jo alt. Faen, mente selvfølgelig skoene, men nå er det sikkert glemt allerede så fort som det går her Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hun er ikke spisbar Min hund har en tendens til å ikke bry seg om slikt.... Jaja. Ponni er diggbar, i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg