Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun er så søt og snill. Jeg kan lage prompe-lyder på magen hennes ^^

Du kan godt låne henne ut som lekekamerat til hunden min, altså. Skal ikke garantere at han ikke kommer til å tro at hun er spiselig, men.. Jeg vil og ha en sånn liten naken ting med pelsdotter her og der. :love:

Lenke til kommentar
Jeg tror aldri jeg hadde klart meg med et par sko.

Jeg er lav, så platå/høye hæler til de dagene jeg vil være større enn jeg er. Joggiser/converse/converse knock-offs de dagene jeg er litt slask. Boots til resten av dagene. Og ja. Det er ikke alltid skoene mine matcher antrekket mitt. Det sier meg. At jeg trenger mer sko.

Om sokkene matcher antrekket har vel ingenting å si :dontgetit: Eller har det noe med at jeg er gutt?

Lenke til kommentar
Om sokkene matcher antrekket har vel ingenting å si :dontgetit: Eller har det noe med at jeg er gutt?

Skoene må selvfølgelig passe til resten av klærne, og helst matche beltet.

Edit: Ah, leste for fort. Trodde det var sko, ikke sokker. *TARDFACE*

Endret av Fisker
Lenke til kommentar

Et par lette sko til våren og sommeren, et par vanntette sko til høsten, et par vintersko til når sneen kommer.

De vanntette høst-skoa funker utmerket som pensko også, problem solved ^^

Vurderer å gå tilbake til stilen jeg hadde siste del av barneskolen / 8. til halve 10. klasse da.

Slitte skatesko, skikkelig si-ræva saggebukse og t-skjorte / skjorte str. 3-4XL.

Og en kingsize hettegenser å gjemme seg og headsettet i.

Utmerket for å høre på musikk under hele flyturen og ikke bare oppi lufta ^^

edit: Epletyv, det er mitt beste minnet fra Cherroxer :love:

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Det er ikke alltid skoene mine matcher antrekket mitt. Det sier meg. At jeg trenger mer sko.

Dere jenter er så logiske :love:

:tease:

...Jeg skjønte ikke hva det var å erte for. Jeg trenger mer sko.

Det er ikke alltid skoene mine matcher antrekket mitt. Det sier meg. At jeg trenger mer sko.

Du trenger fler klær.

Det og. Og når jeg får fler klær, trenger jeg automatisk fler sko. Det er ikke en vond sirkel. Det er en deilig sirkel. :love:

Lenke til kommentar

Skoene må selvfølgelig passe til resten av klærne, og helst matche beltet.

Ah, leste for fort. Trodde det var sko, ikke sokker.

Selvfølgelig må sokkene matche! Det må jo alt.

Faen, mente selvfølgelig skoene, men nå er det sikkert glemt allerede så fort som det går her :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...