CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (...) og jeg ser på meg selv som veldig normal. Haha. Dagens! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg blir sammenlignet med Johnny Depp, er JEG normal? Blir du sammenlignet med Deppern, er du sannsynligvis unormalt kjekk Woohooo! I succeed at last! :!: Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg ser dere ._. Now you see me now you don't nussnuss Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hahaha, jeg har skjønt den daaa Hun blir vel ikke sinna Litt så Men det går ikke ann å være sint på meg over lengre tid, så jeg tar det med ro ... Det er faktisk sant Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hihi. Jeg snakker babyspråk og blunker. Funker hver gang Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Her er årets viktigste tråd fra meg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1108751 Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hahah, fab! Dere kan få navngi mine. Eneste kriteriet er at de ikke får hete.. Grubert? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (...) og jeg ser på meg selv som veldig normal. Haha. Dagens! Hahah, enig. You win. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Her er årets viktigste tråd fra meg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1108751 EPIC! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hahah, fab! Dere kan få navngi mine. Eneste kriteriet er at de ikke får hete.. Grubert? Aw, come on! Nå er du umenneskelig her! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Noe sier meg at jeg kommer ufrivillig til å havne i RPP snart xD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 @Clockworktoy: Musa di heter fra nå av fritzelhullet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hahah, fab! Dere kan få navngi mine. Eneste kriteriet er at de ikke får hete.. Grubert? Du har Kari og Kaja-pupp og Vigdis-vagina. Herved er du døpt. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hahah, fab! Dere kan få navngi mine. Eneste kriteriet er at de ikke får hete.. Grubert? Aw, come on! Nå er du umenneskelig her! Jammen. "Mm. Grubert er så digg" Hvafaen? Høres ut som Skybert's retarderte søskenbarn jo Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Du glemte å helle vann på ho! Eller.. Gjorde du? Hvafaen? Høres ut som Skybert's retarderte søskenbarn jo It is! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hahah, fab! Dere kan få navngi mine. Eneste kriteriet er at de ikke får hete.. Grubert? Du har Kari og Kaja-pupp og Vigdis-vagina. Herved er du døpt. Utenom at mamma heter Kari så det blir litt feil. Kaja heter en av mine nærmeste venninner. Og alle Vigdiser er feite og har utvekster i ansiktet. (Iallefall de jeg har sett). Wants nicer names Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Her er årets viktigste tråd fra meg: *brukerundersøkelse* EPIC! På hvilken måte blir en enkel brukerundersøkelse automatisk til en episk tråd? Eller har virkelig betydningen av "episk" gått fra å være noe virkelig storslått til å bli bare et vanlig ord? F.eks. " Dæven for en fet bil du har. Jeg har bare en episk en jeg... " Forøvrig er jo slike brukerundersøkelser interessante nok, så ikke noe med det. Bare den bruken av ordet "episk" jeg synes har mistet sin betydning. Endret 11. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Du glemte å helle vann på ho! Eller.. Gjorde du? Ehm... Tenkte dere andre kunne ta dere av den delen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hahah, fab! Dere kan få navngi mine. Eneste kriteriet er at de ikke får hete.. Grubert? Du har Kari og Kaja-pupp og Vigdis-vagina. Herved er du døpt. Utenom at mamma heter Kari så det blir litt feil. Kaja heter en av mine nærmeste venninner. Og alle Vigdiser er feite og har utvekster i ansiktet. (Iallefall de jeg har sett). Wants nicer names Jeg stemmer for Tommy og Herman som navn til titsa og Chris som navn til musa. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvafaen? Høres ut som Skybert's retarderte søskenbarn jo It is! Mm. Og nettopp derfor skal ikke mine bedre deler hete det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg