Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Se hele SAW-serien, når dere er ferdig med det så går dere over på The Cube 1 og 2, etter det så ser dere Hostel=) Vi burde ha filmkveld sammen ^^ Hadde vært kult:D Se hele SAW-serien, når dere er ferdig med det så går dere over på The Cube 1 og 2, etter det så ser dere Hostel=) Jeg har litt lyst til å se originalen av The Cube jeg. Den ligger visstnok ute et eller annet sted for gratis streaming. Den må vi finne, Sonja gikk i perplektiskgrøsser-anfall når hun hørte dette:P Hun trodde Cube og Cube Zero var de eneste. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg griner alltid av film. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Se hele SAW-serien, når dere er ferdig med det så går dere over på The Cube 1 og 2, etter det så ser dere Hostel=) Jeg har litt lyst til å se originalen av The Cube jeg. Den ligger visstnok ute et eller annet sted for gratis streaming. Finnes det en original the cube? Altså en annen enn de tre som er i serien? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hender jeg blir tårevåt av fine sountrack. Er litt flaut, er gutt FFS. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg griner alltid av film. Mamma? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg griner alltid av film. Uansett hvilken det er? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Finnes det en original the cube? Altså en annen enn de tre som er i serien? Ja, og den kan sees her tror jeg? Endret 11. mai 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Satan, idag har vært digg. Kyllingvinger, trening, kaffe, snus, saft, World of Goo, Entourage, musikk og Wilbur Smith. AWESOMENESSESSSET. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Finnes det en original the cube? Altså en annen enn de tre som er i serien?Ja. Eller det er ikke helt samme opplegget da, men 1997-versjonen er på en måte basert på eller inspirert av 1969-versjonen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Cyph: Der har du grunnen til at jeg deg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Satan, idag har vært digg. Kyllingvinger, trening, kaffe, snus, saft, World of Goo, Entourage, musikk og Wilbur Smith. AWESOMENESSESSSET. Entourage gjør dagen bra. Elsker gjengen! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg griner alltid av film. Aldri grint av film, bare nesten... Og det var slutten av Ringenes Herre trilogien Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Satan, idag har vært digg. Kyllingvinger, trening, kaffe, snus, saft, World of Goo, Entourage, musikk, SEX og Wilbur Smith. AWESOMENESSESSSET. Sånn...da er dagen perfekt;) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg griner alltid av film. Aldri grint av film, bare nesten... Og det var slutten av Ringenes Herre trilogien Fordi det var så kjedelig? hæhæhæ..nææida. Cyph: Der har du grunnen til at jeg deg Hehe, ingen annen grunn altså? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Satan, idag har vært digg. Kyllingvinger, trening, kaffe, snus, saft, World of Goo, Entourage, musikk, SEX og Wilbur Smith. AWESOMENESSESSSET. Sånn...da er dagen perfekt;) Nahai. Jeg holder meg i sølibat. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg holder meg i sølibat. jeg veit Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Frivillig eller ufrivillig? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hylo: Kondolerer, men man kan ha en fiiin dag uten det også Cyph: Jo, du er awesome...er ikke det grunn nok;) Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Tror jeg står over xD Høh, Nå som den peneste jenten her på DNFK, har du sjangsen. Med en som virkelig har pugget og kan pensum. Gjorde akkurat noe som får enhver kvinne til å hyle av orgasme. Haha, sånn rent utenom at du trodde jeg var 40 år da HAHAHAH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg