Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror formulere er et bedre ord enn ordforråde. Men ja, god idé å ta et emne der man har et godt ordforråd.
Eventuelt et tema der man kan bruke ord som rechts, links, Ordnung, Rundstück, Schutzpolizei, Hauptgemeinschaftsleiter, überbrückungskondensator, Wicklungswiderstandsmessung, Verdienstausfallentschädigung, Radmutterkreuzschlüssel og Halbwellenüberführungsleitung.
Lenke til kommentar
Trenger forslag. Skal ha tysksamtale i morgen, og nå har jeg trasket rundt i en time uten å finne på noe tema. Kan være hva som helst; ferie, skole etc

 

Rammstein.

 

+1

Det er som å skrive om Tolkien i norsk, man får ikke gode karakterer uansett hvor hardt man prøver.
Lenke til kommentar
Trenger forslag. Skal ha tysksamtale i morgen, og nå har jeg trasket rundt i en time uten å finne på noe tema. Kan være hva som helst; ferie, skole etc

 

Rammstein.

 

+1

 

Slipknot

Korn

In flames

CoalChamber

Mastodon

Soulfly

Sepultura( bare bare til Roots Bloody Roots )

Tool

Deftones

Pantera

System of a down

 

Kan ramse opp mange flere, men det får holde=)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Slipknot

Korn sett live x 2 ^^

In flames

CoalChamber

Mastodon

Soulfly - sett live

Sepultura( bare bare til Roots Bloody Roots )

Tool

Deftones - sett live

Pantera

System of a down

 

Kan ramse opp mange flere, men det får holde=)

Du må ikke glemme Gojira :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Se hele SAW-serien, når dere er ferdig med det så går dere over på The Cube 1 og 2, etter det så ser dere Hostel=)

Jeg har litt lyst til å se originalen av The Cube jeg. Den ligger visstnok ute et eller annet sted for gratis streaming.

Vi burde ha filmkveld sammen ^^ Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...