Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 The Green Mile er en av mine all time favourites. Den er veldig bra, og jeg syns den er bedre enn The Shawshank Redemption, men den nyeste Family Guy-episoden gav meg lyst til å se den Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 o_O Den er kjempebra da! Og søt og litt trist : o Jeg trodde jeg tok den med meg, men det var The Green Mile. Kanskje jeg burde se den da. Husker ikke helt hvorfor jeg har den engang. Gir du den bort? /want Jeg har jo allerede sagt at jeg kunne gi den til Sjur, så jeg kan vel ikke forskjellsbehandle. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg vil se The Shawshank Redemption ...Da ser du The Shawshank Redemption. Forøvrig finnes det mye bedre fengselfilmer enn den, jeg nevner i prioritert rekkefølge: Escape from Alcatraz (ja faktisk, knakende god film), Cool Hand Luke, The Great Escape. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Ja, men jeg har den alt, jeg har den bare ikke her Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) o_O Den er kjempebra da! Og søt og litt trist : o Jeg trodde jeg tok den med meg, men det var The Green Mile. Kanskje jeg burde se den da. Husker ikke helt hvorfor jeg har den engang. Gir du den bort? /want Jeg har jo allerede sagt at jeg kunne gi den til Sjur, så jeg kan vel ikke forskjellsbehandle. Han har den Bytte mot alene hjemme 2 daa.. Ellers, hva gjør folk her? Endret 11. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Kanskje jeg burde se den da. Husker ikke helt hvorfor jeg har den engang. Gir du den bort? /want Jeg har jo allerede sagt at jeg kunne gi den til Sjur, så jeg kan vel ikke forskjellsbehandle. Han har den Ja, fikk det med meg. Den koster 59,- på cdon.com også da. Så det er ikke så ille Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg får bare be neste kompis som kommer på besøk ta den med Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jeg vil se The Shawshank Redemption ... Du kan få min. Den er fortsatt i plasten. Ser så grusomt kjedelig ut. xD Det er faktisk en av de beste filmene jeg har sett. Du bør se den, den er ganske interessant Endret 11. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Shawkshank blir for polert. Alt klaffer liksom altfor bra. Selvsagt er det jo en utrolig bra film, men blir litt for perfekt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Her trengs det hjelp https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1108654&hl= Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Faen som 80talls-Pantera er noe av det festeste NOENSINNE. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Faen som 80talls-Pantera er noe av det festeste NOENSINNE. Kan jeg få gifte meg med deg ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hurra for å være sliten eter jobb! Gikk å la meg nesten med en gang jeg kom hjem fra jobb, sto opp for en halvtime siden, og er nå så trøtt at jeg går og legger meg igjen snart.. Hele ettermiddagen kastet vekk på søvn.. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Faen som 80talls-Pantera er noe av det festeste NOENSINNE. Kan jeg få gifte meg med deg ? Om du skaffer meg en Pantera - Power Metal t-shirt så er jeg din foralltid Haha. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Faen som 80talls-Pantera er noe av det festeste NOENSINNE. Marry me, woman! :o Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Faen som 80talls-Pantera er noe av det festeste NOENSINNE. Kan jeg få gifte meg med deg ? Om du skaffer meg en Pantera - Power Metal t-shirt så er jeg din foralltid Haha. Crap da Sjuur GTFO hu er min! Endret 11. mai 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jeg elsker at dere er enige HERREGUD. Endret 11. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Faen som 80talls-Pantera er noe av det festeste NOENSINNE. Jeg foretrekker faktisk albumene mellom 90 og 94. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Faen som 80talls-Pantera er noe av det festeste NOENSINNE. Kan jeg få gifte meg med deg ? Om du skaffer meg en Pantera - Power Metal t-shirt så er jeg din foralltid Haha. Crap da Sjuur GTFO hu er min! Hehe. Sånn, fordi det er umulig å oppdrive? Exen min har en. Argrer meg grønn for at jeg ikke robba rasshølet mens jeg fortsatt hadde sjansen. Faen som 80talls-Pantera er noe av det festeste NOENSINNE. Jeg foretrekker faktisk albumene mellom 90 og 94. Tsk. Power Metal, I Am the Night, Metal Magic og Projects In the Jungle. De som er verdt noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg