Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Grillings var utrolig godt! De nye grill produktene til Rema er konge!Jeg er enig. Men jeg har alltid synes at Craig er overhypet og kommersialisert, så jeg kjenner et lite stikk av trass inni meg hver gang jeg ser produkter med ansiktet hans på. Jeg var en av dem som godtet meg litt når Craigs Kjøkken gikk konkurs. Edit: "GrillDresskongen Craig.." Så lenge grilldressene er fine og vakre, så Ja, han lager fine grilldresser. Endret 11. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Aldri hørt om grillkongen Craig engang jeg... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) [quote name='fargoth'Så lenge maten er god, så God mat får man over alt. De kunne sikkert spart femti øre om de ikke gikk inn en promoavtale med han. Husk at hver gang du spiser mat med ansiktet til Craig på embalasjen, dytter du penger inn i det oppkonstruerte konseptet Craig. En fordel med den nye serien er derimot at man får stukket skarpe ting i ansiktet hans hver gang man åpner embalasjen. Nesten verdt den lille økningen i prisen det. Endret 11. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 fargoth, jeg har ikke sett noe reklamer med ham eller noe, jeg har bare spist maten hans, og så lenge den fungerer, så gir jeg egentlig litt faen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Morsomt/genialt :!: Pirate Bay founders invent the DDo$ Attackat 5/11/2009 07:30:00 AM Well I have to admit that this is genius. The guys from the Pirate Bay have a a 30million SEK fine which they say they won't pay. However they have come up with a plan where all their users can join in which works like this. Everyone sends a small amount of money in an electronic transfer to the law firm that represnted the music industry. Suggested amount is 1 SEK (equivalent to 0.13 USD. Apparently the law firm's bank account is only allowed 1000 electronic transactions before it starts to cost them, the account holder money. The charge per transfer at this point is, wait for it... 2 SEK. Thus after the first 1000 SEK, if people send just 1 SEK it will cost the law firm more than the money they receive to process. Welcome to the Distributed Denial of Dollars attack (DDo$) Endret 11. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 / Fengende ^^ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hva er bers da, om jeg tør spørre? Røyk. Etter det jeg husker er det slang for øl på svensk xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Det er "barsj" som er slang for øl, etter det jeg husker... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Fy faen ræva mi savna sofaen sårt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Fy faen så godt med pytt i panne Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Faen, no vart eg svolten! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg vil se The Shawshank Redemption ... Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hva er bers da, om jeg tør spørre? Røyk. Etter det jeg husker er det slang for øl på svensk xD Det er det også. Egentlig likte jeg bare å pirke på at han ikke kunne stave bæsj. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Fy faen nå var det godt med en kald en. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg vil se The Shawshank Redemption ... Du kan få min. Den er fortsatt i plasten. Ser så grusomt kjedelig ut. xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 o_O Den er kjempebra da! Og søt og litt trist : o Jeg trodde jeg tok den med meg, men det var The Green Mile. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 o_O Den er kjempebra da! Og søt og litt trist : o Jeg trodde jeg tok den med meg, men det var The Green Mile. Kanskje jeg burde se den da. Husker ikke helt hvorfor jeg har den engang. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 The Green Mile er en av mine all time favourites. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 o_O Den er kjempebra da! Og søt og litt trist : o Jeg trodde jeg tok den med meg, men det var The Green Mile. Kanskje jeg burde se den da. Husker ikke helt hvorfor jeg har den engang. Gir du den bort? /want Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg