edge Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 WOOHOOO!ram og headset imorgen :D kommer ikke til å få sove inatt jeg Hvilken ram, hvilket headset? Er digg å finne pakker i posten, btw Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) omg 17 mai tog. det er så jævli ille ass!! fatter ikke folk gidder å bry seg om 17 mai i det hele tatt. det var jo ingen som levde da som lever nå ,så vorfor bry seg?? Ohhhh vi fikk grunnlov! sjempespennende!! vem bryr seg?? vem hvet hva grunnloven er?? Du, håper jeg inderlig. Endret 24. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Fant en tradisjon selv, men takk til alle som kom med forslag Hva slags? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 skarstad: ehh nej, sorry jeg er ikke grunnlov nerd og gidder ikke bruke halve livet på å finne det ut Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Synes at 17.Mai er en fin dag jeg, er litt stress, men du har jo fri, pluss at vi viser respekt for landet vårt.....Tenk vis det ikke hadde vært 17.Mai da, null Russ på VGS3 elevene :O Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Haha. Schnell er så søt. Grunnlov nerd faktisk. Brukte helgefylla som eksempel Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 samebob: ehhh, russ har ingenting med 17 mai å gjere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Seriøst. Jernteppe. Noen kom med en teit tradisjon Skidag en gang i året med skoler er en teit tradisjon. Sånn fastelavens greier er en teit tradisjon St.Lucia er en teit tradisjon Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hell yes Husk meg hvis du blir kjendis Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 skarstad: ehh nej, sorry jeg er ikke grunnlov nerd og gidder ikke bruke halve livet på å finne det ut Nei ass. Hvem trenger grunnloven lissom? Fuck de som vet hva det betyr, de hakke noe liv. Right? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 gonjimann: ja for rusane var jo der når grunalova vart skriven aivio: delvis enig, jeg skal ikke påstå de ikke har liv, men jeg fatter ikke vem som gidder å vite sånn ja Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 gonjimann: ja for rusane var jo der når grunalova vart skriven aivio: delvis enig, jeg skal ikke påstå de ikke har liv, men jeg fatter ikke vem som gidder å vite sånn ja folk som har gått på skole Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Schnell, sånne som deg ødelegger sosiale miljø, pågrunn av teite kommentarer, og ikke minst spydige kommentarer....skjerp deg, til tider er du verre en folk fra barnehagen Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 eg har gått på skule crazy_man men eg har aldreg lert noke om det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 skarstad: ehh nej, sorry jeg er ikke grunnlov nerd og gidder ikke bruke halve livet på å finne det ut1814? Eidsvoll? Wergeland? Det norske flagg? Dansk-Norske rike? Ring any bells? §100? Ytringsfrihet? Selvstendighet? Ingenting? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 gonjimann: ja for rusane var jo der når grunalova vart skriven Jesus spiste sannsynligvis verken pinnekjøtt eller ribbe på julaften, men vi gjør føler at det er en helt naturlig del av julefeiringa. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Grunnloven i Norge har dannet funadmentet for den demokratiske staten vi er idag. Hadde det ikke vært for grunnloven hadde Norge neppe vært et like liberalistisk og fritt land idag. Bare se hvordan det går med personvernet, rettighetene og livet til borgerne i USA hvor domstolene og regjeringen prøver å sette grunnloven til side. Grunnloven er det eneste som står iveien mellom styresmaktene i USA og utviklingen til å bli en politistat. Du skal svarte meg prise deg lykkelig at vi har en grunnlov som respekteres her i Norge Schnell, det mener jeg virkelig! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 sameboe: kva no eg har gjort? eg berre seier eg hatar 17 mai og at det er ein bortkasta dag! ikkje sån for å vere frekk eller noke seier eg det asså Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 eg har gått på skule crazy_man men eg har aldreg lert noke om det vel, da har ikke du følgt med i timen, for det er faktisk i pensum å lære om det på skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg