L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 10 min til jobberintervju. Ble ikke nervøs før jeg satt meg på gølvet på Oslo City med laptopen og venta. herregud jeg er nervøs nå!!Lykke til. Du skal ha jobben! (Du skal nemlig være min inside-man når jeg skal rane den sjappa) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 10 min til jobberintervju. Ble ikke nervøs før jeg satt meg på gølvet på Oslo City med laptopen og venta. herregud jeg er nervøs nå!!Lykke til. Du skal ha jobben! (Du skal nemlig være min inside-man når jeg skal rane den sjappa) Visst faen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Søtt, nå gikk det 5 halvveis brukbare sortruss forbi på miniski på vei til Polet ^^ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Mmmmmm. Flott eftermiddag NAM! iH8 lasagna, men det der glir ned vett Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Oh, HB har vært sammen med en jeg kjenner her i Modum...Kom som en overaskelse Nettby FTW! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 hellow verden =] Allo Allo Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 *lukte* Grill lukt *sikle* Grillings idag blir bra Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Fint at folk tror jeg er 40 år da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 men jeg må stikke til Hønefoss nå vi talas alle sammen ^^ WTF? Er du i hønefossområdet??? Samebror og jeg BOR i Vikersund! Kompisen og jeg tok av feil og endte opp i Vikersund da vi sku hjem fra Stavanger Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 men jeg må stikke til Hønefoss nå vi talas alle sammen ^^ WTF? Er du i hønefossområdet??? Samebror og jeg BOR i Vikersund! Moren min jobber på Modum bad Hun jobber på "Norges største galehus" altså *hirr hirr* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Fint at folk tror jeg er 40 år da Jeg hadde aldri i verden tippet en dag over 39. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Oh, HB har vært sammen med en jeg kjenner her i Modum...Kom som en overaskelse Nettby FTW! Hahaha. Sim1? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 men jeg må stikke til Hønefoss nå vi talas alle sammen ^^ WTF? Er du i hønefossområdet??? Samebror og jeg BOR i Vikersund! Kompisen og jeg tok av feil og endte opp i Vikersund da vi sku hjem fra Stavanger Er vel strengt tatt ikke helt feil, men er jo en omvei Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Fint at folk tror jeg er 40 år da Jeg hadde aldri i verden tippet en dag over 39. Haha. Ikke noe bedre det, sånn egentlig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Oh, HB har vært sammen med en jeg kjenner her i Modum...Kom som en overaskelse Nettby FTW! Hahaha. Sim1? Yes Forhold mellom dere to hadde ikke funket, dere er helt forskjellig xD Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Nei hade da gutter og jenter, da er jeg på vei ut med Attention grabberen fra TG 09 i mine ører Ekte n3rd :love Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Sameboe: Jeg er fullstendig klar over det. Er tross alt lenge siden. ^^ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) men jeg må stikke til Hønefoss nå vi talas alle sammen ^^ WTF? Er du i hønefossområdet??? Samebror og jeg BOR i Vikersund! Moren min jobber på Modum bad Hun jobber på "Norges største galehus" altså *hirr hirr* FU! Fy fillern så mye folk her skriver avbullshittz når jeg er trøtt. I morra er det fri så da skal jeg kose meg med å spæmme her Endret 11. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Sameboe: Jeg er fullstendig klar over det. Er tross alt lenge siden. ^^ Grei fyr som kan være spydig til tider Da regner jeg med at du vet hvem Campin Carl på forumet er også ettersom du gikk på samme skole som han også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg