Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjorde vel egentlig det, Jonas (Vi er navnebrødre, btwaaai!). Med nettbyhorer mente jeg egentlig ikke annet enn "folk som har nettby" =P

Jeg elsker deg fra nå av. :)

Hmm, om jeg skriver at jeg elsker deg så kommer fort onkel og tar meg med.. Men du er kul =P

Ew. Hvor i Særp? Skal mye til før jeg drar til Særp. Det er iallefall sikkert xD

Ved Lande, kvarter å gå fra bussterminalen og toget! GOGOGO, løp til bussen nå!

Lenke til kommentar
bra du ikke tar en datasmurf, men vi får ta det til lørdagen :p viss det blir noe av det da :hmm:

Det er da ikke noe galt med å røyke andre ting enn tobakk da :p

Grønt, brunt, gymsokker, bananskall (fungerer ikke btw, men alt må prøves, ikke sant?), strå, tørka mose, papir og god knows. NT fungerer dårlig som rullepapir når man ikke har rizla btw :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Takk i like måte. =D

Ossen går det med folka?

Resten av gjengen har så og si vært låst inne i sin egen diskusjon, så de har ikke respondert på noe annet enn 16 Mai planlegging og røyking, men jeg prøver nå å svare at jeg har det bare godt. Dro hjem på Smøla for å besøke mor for noen dager også fotografere en del. Har just laga meg hjemmelaget pizza og besøkt besteforeldrene mine... i litt blandet rekkefølge ;)

Lenke til kommentar
Ew. Hvor i Særp? Skal mye til før jeg drar til Særp. Det er iallefall sikkert xD

Hmm. Lande. Jeg vet ikke hvor det er engang. Jeg skal vurdere det. Faktisk. :3

Jeg kan vise deg hvor fint særp er (Haha, rækti!) Men kult, da sees vi kanskje etterpå =P

edit: Men dusj! *poffeloffe*

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Hmm. Lande. Jeg vet ikke hvor det er engang. Jeg skal vurdere det. Faktisk. :3

Jeg kan vise deg hvor fint særp er (Haha, rækti!) Men kult, da sees vi kanskje etterpå =P

Haha, akkurat som du ikke bare kommer til å løpe i motsatt retning når jeg kommer tuslende.

Om jeg bestemmer meg for å komme krever jeg at du møter meg på bussterminalen xD

Lenke til kommentar
Haha, akkurat som du ikke bare kommer til å løpe i motsatt retning når jeg kommer tuslende.

Om jeg bestemmer meg for å komme krever jeg at du møter meg på bussterminalen xD

Seff, ellers hadde du aldri i livet funnet frem xP

Du finner jo ut om jeg løper, eller ikke =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...