Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hai. HVOR?! *trommevirvel og symbal som smeller!* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Gjorde vel egentlig det, Jonas (Vi er navnebrødre, btwaaai!). Med nettbyhorer mente jeg egentlig ikke annet enn "folk som har nettby" =P Jeg elsker deg fra nå av. Hmm, om jeg skriver at jeg elsker deg så kommer fort onkel og tar meg med.. Men du er kul =P Ew. Hvor i Særp? Skal mye til før jeg drar til Særp. Det er iallefall sikkert xD Ved Lande, kvarter å gå fra bussterminalen og toget! GOGOGO, løp til bussen nå! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Samen; Lørdag blir noe av med mindre det regner. Jeg har tilogmed kjøpt meg nye klær for anledningen Griner om det blir kaldt. Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Takk i like måte. =D Ossen går det med folka? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Cyph! Hvor er du!? Din slask. Vi har mer eller mindre samme forbanna musikksmak også har du ikke kommentert før nuh? Fy altså! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Ew. Hvor i Særp? Skal mye til før jeg drar til Særp. Det er iallefall sikkert xD Ved Lande, kvarter å gå fra bussterminalen og toget! GOGOGO, løp til bussen nå! Hmm. Lande. Jeg vet ikke hvor det er engang. Jeg skal vurdere det. Faktisk. :3 Endret 11. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 bra du ikke tar en datasmurf, men vi får ta det til lørdagen viss det blir noe av det da Det er da ikke noe galt med å røyke andre ting enn tobakk da Grønt, brunt, gymsokker, bananskall (fungerer ikke btw, men alt må prøves, ikke sant?), strå, tørka mose, papir og god knows. NT fungerer dårlig som rullepapir når man ikke har rizla btw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Takk i like måte. =DOssen går det med folka? Resten av gjengen har så og si vært låst inne i sin egen diskusjon, så de har ikke respondert på noe annet enn 16 Mai planlegging og røyking, men jeg prøver nå å svare at jeg har det bare godt. Dro hjem på Smøla for å besøke mor for noen dager også fotografere en del. Har just laga meg hjemmelaget pizza og besøkt besteforeldrene mine... i litt blandet rekkefølge Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Cyph! Hvor er du!? Din slask. Vi har mer eller mindre samme forbanna musikksmak også har du ikke kommentert før nuh? Fy altså! Her er jeg! Har vi? er det ikke bare metallen a? jeg liker mye 60s som floyd, bowie, hendrix, dylan osv.. Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Njah, tror jeg sette meh til og se på en episode til av The Triangle, jeg.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Ew. Hvor i Særp? Skal mye til før jeg drar til Særp. Det er iallefall sikkert xD Ved Lande, kvarter å gå fra bussterminalen og toget! GOGOGO, løp til bussen nå! Hmm. Lande. Jeg vet ikke hvor det er engang. Jeg skal vurdere det. Faktisk. :3 Jeg kan vise deg hvor fint særp er (Haha, rækti!) Men kult, da sees vi kanskje etterpå =P edit: Men dusj! *poffeloffe* Endret 11. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Her er jeg! Har vi? er det ikke bare metallen a? jeg liker mye 60s som floyd, bowie, hendrix, dylan osv.. Dylan er digg Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Ew. Hvor i Særp? Skal mye til før jeg drar til Særp. Det er iallefall sikkert xD Ved Lande, kvarter å gå fra bussterminalen og toget! GOGOGO, løp til bussen nå! Hmm. Lande. Jeg vet ikke hvor det er engang. Jeg skal vurdere det. Faktisk. :3 Jeg kan vise deg hvor fint særp er (Haha, rækti!) Men kult, da sees vi kanskje etterpå =P Haha, akkurat som du ikke bare kommer til å løpe i motsatt retning når jeg kommer tuslende. Om jeg bestemmer meg for å komme krever jeg at du møter meg på bussterminalen xD Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Cyph! Hvor er du!? Din slask. Vi har mer eller mindre samme forbanna musikksmak også har du ikke kommentert før nuh? Fy altså! Her er jeg! Har vi? er det ikke bare metallen a? jeg liker mye 60s som floyd, bowie, hendrix, dylan osv.. Jo, men allikevel. Den var high Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 CINQUE! Ditt ignorerende brød Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jo, men allikevel. Den var high High on what? jeg må seriøst gjøre noe med humoren min.. Fett at du liker Wecamewithbrokenteeth da! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 FAEN. Jeg har jo lånt bort busskortet Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Haha, akkurat som du ikke bare kommer til å løpe i motsatt retning når jeg kommer tuslende.Om jeg bestemmer meg for å komme krever jeg at du møter meg på bussterminalen xD Seff, ellers hadde du aldri i livet funnet frem xP Du finner jo ut om jeg løper, eller ikke =D Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jo, men allikevel. Den var high High on what? jeg må seriøst gjøre noe med humoren min.. Fett at du liker Wecamewithbrokenteeth da! Vi har nesten lik humor, bestevenner? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Gah. Hvorfor er det bare gutter fra / på Steinkjer på dette forumet? Vel, med unntak av en svært inaktiv jente kalt Vaganza da, men gah. Har ikke funnet noen i omegn heller, nærmeste er Tr.hjem og det er en 2 timers togtur til 131 kr. No wai! : o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg