Nopros Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hva skjer med at hele den yngre garde er nettbyhorer, egentlig? De skriker etter oppmerksomhet. Som de ikke får så lenge de gjør det. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hva skjer med at hele den yngre garde er nettbyhorer, egentlig? Er vel egentlig ikke det selv. Hvis du regnet meg som den yngre garde. Hvis fremmede legger meg til skal jeg alltid ha minst to gode grunner til at jeg skal godta Endret 11. mai 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Mmmmmm. Flott eftermiddag Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nopros : Kaller meg Skullcrush av alle ting Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Gjorde vel egentlig det, Jonas (Vi er navnebrødre, btwaaai!). Med nettbyhorer mente jeg egentlig ikke annet enn "folk som har nettby" =P Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 B O R E D. Vil noen komme å røyke med meg? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg kan være passiv røyker? Jeg er en jævel på det =D Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 B O R E D.Vil noen komme å røyke med meg? hva da? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg kan være passiv røyker? Jeg er en jævel på det =D Syns jeg faen meg du kan. Sett ræva di på Glommaringen ASAP. Haha. Jeg dør av kjedsomhet. Jeg er oversosial jeg tror jeg. Tjue minutter siden Ane dro og jeg holder på å fly på veggen. xD B O R E D.Vil noen komme å røyke med meg? hva da? Lucky Strike Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg kan være passiv røyker? Jeg er en jævel på det =D Syns jeg faen meg du kan. Sett ræva di på Glommaringen ASAP. Haha. Jeg dør av kjedsomhet. Jeg er oversosial jeg tror jeg. Tjue minutter siden Ane dro og jeg holder på å fly på veggen. xD Mulig jeg faktisk gjør det i morra! Ellers så kan du ta turen til særp, verdens føflekk, vil venstre for verdens navle =P Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 B O R E D.Vil noen komme å røyke med meg? Hvis jeg får lov av deg så. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg kan være passiv røyker? Jeg er en jævel på det =D Syns jeg faen meg du kan. Sett ræva di på Glommaringen ASAP. Haha. Jeg dør av kjedsomhet. Jeg er oversosial jeg tror jeg. Tjue minutter siden Ane dro og jeg holder på å fly på veggen. xD B O R E D.Vil noen komme å røyke med meg? hva da? Lucky Strike bra du ikke tar en datasmurf, men vi får ta det til lørdagen viss det blir noe av det da Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Gjorde vel egentlig det, Jonas (Vi er navnebrødre, btwaaai!). Med nettbyhorer mente jeg egentlig ikke annet enn "folk som har nettby" =P Jeg elsker deg fra nå av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei og god ettermiddag BenBjell =) Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg kan være passiv røyker? Jeg er en jævel på det =D Syns jeg faen meg du kan. Sett ræva di på Glommaringen ASAP. Haha. Jeg dør av kjedsomhet. Jeg er oversosial jeg tror jeg. Tjue minutter siden Ane dro og jeg holder på å fly på veggen. xD Mulig jeg faktisk gjør det i morra! Ellers så kan du ta turen til særp, verdens føflekk, vil venstre for verdens navle =P Ew. Hvor i Særp? Skal mye til før jeg drar til Særp. Det er iallefall sikkert xD Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 men jeg må stikke til Hønefoss nå vi talas alle sammen ^^ WTF? Er du i hønefossområdet??? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 men jeg må stikke til Hønefoss nå vi talas alle sammen ^^ WTF? Er du i hønefossområdet??? Samebror og jeg BOR i Vikersund! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 men jeg må stikke til Hønefoss nå vi talas alle sammen ^^ WTF? Er du i hønefossområdet??? jeg var i Hønefoss, men nå er jeg hjemme igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg