Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skjer med at hele den yngre garde er nettbyhorer, egentlig?

Er vel egentlig ikke det selv. Hvis du regnet meg som den yngre garde. Hvis fremmede legger meg til skal jeg alltid ha minst to gode grunner til at jeg skal godta :)

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Jeg kan være passiv røyker? Jeg er en jævel på det =D

Syns jeg faen meg du kan. Sett ræva di på Glommaringen ASAP. Haha. Jeg dør av kjedsomhet. Jeg er oversosial jeg tror jeg. Tjue minutter siden Ane dro og jeg holder på å fly på veggen. xD

B O R E D.

Vil noen komme å røyke med meg?

hva da? :dontgetit:

Lucky Strike :p

Lenke til kommentar

Syns jeg faen meg du kan. Sett ræva di på Glommaringen ASAP. Haha. Jeg dør av kjedsomhet. Jeg er oversosial jeg tror jeg. Tjue minutter siden Ane dro og jeg holder på å fly på veggen. xD

Mulig jeg faktisk gjør det i morra! Ellers så kan du ta turen til særp, verdens føflekk, vil venstre for verdens navle =P

Lenke til kommentar

B O R E D.

Vil noen komme å røyke med meg?

hva da? :dontgetit:

Lucky Strike :p

bra du ikke tar en datasmurf, men vi får ta det til lørdagen :p viss det blir noe av det da :hmm:

Lenke til kommentar

Mulig jeg faktisk gjør det i morra! Ellers så kan du ta turen til særp, verdens føflekk, vil venstre for verdens navle =P

Ew. Hvor i Særp? Skal mye til før jeg drar til Særp. Det er iallefall sikkert xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...