CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nå spiller jeg Shine On You Crazy Diamond grisehøyt. Det er slik musikk skal nytes! Høyt, fet bass og bare sitte tilbake og nyte det! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Cyph, det skal jeg gjøre når jeg får jobb så jeg tjener penger og kan kjøpe meg ordentlig anlegg og et par elektrostat-høyttalere Da skal det gå i Echoes og Brothers in Arms og Highwaymen på repeat til snuten kommer Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er virkelig glad jeg har bygget meg opp et ordentlig anlegg. Du burde ha det som mål, smurf! Hører jo relativt mye på musikk Nå blir det snart nudler og fiskepinner til middag. Vil tro hele måltidet vil koste mellom 15,- og 20,- Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Noen som har anbefalinger hvor man kan kjøpe et godt annlegg til... tja, 5-6? Det kommer til å bli voldtatt med hard bass, sånn fyi. Danke. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg er óg venn med Datasmurf på Nettby. Og Shine On You Crazy Diamond er et mesterverk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg har vært venn med Datasmurf på nettby i en evighet Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Noen som har anbefalinger hvor man kan kjøpe et godt annlegg til... tja, 5-6? Det kommer til å bli voldtatt med hard bass, sånn fyi. Danke. avforum.no / hifisentralen.no -> søke opp CV-høyttalere på bruktmarkedet. Au, det var vondt å skrive dette.. Og Shine On You Crazy Diamond er et mesterverk. Elsker virkelig Shine On-plata. Den er så magisk at jeg nå har gitt opp å forklare det med ord. Men magisk. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Da skal det gå i Echoes og Brothers in Arms og Highwaymen på repeat til snuten kommer Ahhh. Purken kan da ikke stoppe deg for å spille så bra musikk? Endret 11. mai 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 avforum.no / hifisentralen.no -> søke opp CV-høyttalere på bruktmarkedet. Au, det var vondt å skrive dette.. Hjertelig! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 "Wish You Were Here" er en av tidenes beste plater, ja! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg vil ha flere venner på nettby =( Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg vil ha flere venner på nettby =( What is your name then? Jeg er en slike Nettbyhore som blir venn med hvem som helst. Hvertfall de av klassen hunnkjønn. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hørt gjennom Dark Side of the Moon to ganger nå.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er virkelig glad jeg har bygget meg opp et ordentlig anlegg. Du burde ha det som mål, smurf! Hører jo relativt mye på musikk Det er også målet mitt. Blir ny bopel til høsten, og forhåpentligvis en 20-30k å bruke på et bra anlegg (eller oppgradering / fiksing av PC, et kompaktkamera og et brukbart anlegg) Da skal det gå i Echoes og Brothers in Arms og Highwaymen på repeat til snuten kommer Ahhh. Purken kan da ikke stoppe deg for å spille så bra musikk? Nei, det har ikke skjedd enda, men naboene mine liker å tro at snuten kommer og stopper meg når de ringer og skal anmelde meg Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Haha! Har jeg truffet deg før? Jeg er Programvare. Seriøst? Endret nick? Trodde du var en "nykommer" Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hørt gjennom Dark Side of the Moon to ganger nå.. Jeg har hørt gjennom det minst ti ganger, sannsynligvis flere. C wat i did thar? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nei, men gutten ble banna og bruker ttk i stedet når han knasker løytnantshjerter Also, vi har nok en gang stadfesta hva jeg prater: Jeg snakker en sær blanding av brei- og pen-trøndersk, jevnakersk, nordlending, stavangersk, sognemål, med flere innslag av oslo-slang fra nittitallet, engelsk, fransk, tysk, russisk og latin Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Da skal det gå i Echoes og Brothers in Arms og Highwaymen på repeat til snuten kommer Ahhh. Purken kan da ikke stoppe deg for å spille så bra musikk? Nei, det har ikke skjedd enda, men naboene mine liker å tro at snuten kommer og stopper meg når de ringer og skal anmelde meg Jeg sitter og hører på Brothers In Arms på fisle skjermhøytalerne mine nå. Er så vidt jeg hører selv jo Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 "Wish You Were Here" er en av tidenes beste plater, ja! Selvfølgelig mente jeg Wish you Were Here, som du skjønte =P Hva skjer med at hele den yngre garde er nettbyhorer, egentlig? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hørt gjennom Dark Side of the Moon to ganger nå.. Jeg har hørt gjennom det minst ti ganger, sannsynligvis flere. C wat i did thar? Mente i strekk da... duuuh.. bleh Har hørt det over ti ganger selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg