Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er virkelig glad jeg har bygget meg opp et ordentlig anlegg. Du burde ha det som mål, smurf! Hører jo relativt mye på musikk :love:

Nå blir det snart nudler og fiskepinner til middag. Vil tro hele måltidet vil koste mellom 15,- og 20,- :wee:

Lenke til kommentar
Noen som har anbefalinger hvor man kan kjøpe et godt annlegg til... tja, 5-6? Det kommer til å bli voldtatt med hard bass, sånn fyi. Danke.

avforum.no / hifisentralen.no -> søke opp CV-høyttalere på bruktmarkedet. Au, det var vondt å skrive dette..

Og Shine On You Crazy Diamond er et mesterverk.

Elsker virkelig Shine On-plata. Den er så magisk at jeg nå har gitt opp å forklare det med ord. Men magisk. :love:

Lenke til kommentar
Er virkelig glad jeg har bygget meg opp et ordentlig anlegg. Du burde ha det som mål, smurf! Hører jo relativt mye på musikk :love:

Det er også målet mitt.

Blir ny bopel til høsten, og forhåpentligvis en 20-30k å bruke på et bra anlegg (eller oppgradering / fiksing av PC, et kompaktkamera og et brukbart anlegg) :)

Da skal det gå i Echoes og Brothers in Arms og Highwaymen på repeat til snuten kommer :D

Ahhh. :love:

Purken kan da ikke stoppe deg for å spille så bra musikk? :p

Nei, det har ikke skjedd enda, men naboene mine liker å tro at snuten kommer og stopper meg når de ringer og skal anmelde meg :p

Lenke til kommentar

Nei, men gutten ble banna og bruker ttk i stedet når han knasker løytnantshjerter :p

Also, vi har nok en gang stadfesta hva jeg prater:

Jeg snakker en sær blanding av brei- og pen-trøndersk, jevnakersk, nordlending, stavangersk, sognemål, med flere innslag av oslo-slang fra nittitallet, engelsk, fransk, tysk, russisk og latin
Lenke til kommentar
Da skal det gå i Echoes og Brothers in Arms og Highwaymen på repeat til snuten kommer :D

Ahhh. :love:

Purken kan da ikke stoppe deg for å spille så bra musikk? :p

Nei, det har ikke skjedd enda, men naboene mine liker å tro at snuten kommer og stopper meg når de ringer og skal anmelde meg :p

Jeg sitter og hører på Brothers In Arms på fisle skjermhøytalerne mine nå. Er så vidt jeg hører selv jo :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...