K.. Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Det har du sagt ganske lenge nå. Just go! Så får du unnagjort mer. ... og nå er det middag, om nom nom. Endret 11. mai 2009 av Knut Erik Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja, jeg tok en ukes ferie fra forumet, men nå er jeg tilbake! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Forkjølet og hjemme fra skolen idag... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det har du sagt ganske lenge nå. Just go! Så får du unnagjort mer. ... og nå er det middag, om nom nom. Jeg veit, men så lenge studiepartneren min ligger hjemme og sover og han kan mer PHP enn meg, samt har alle filene, er det ikke noe vits i at jeg sitter der og loker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hoh. Frossen på henda. Sitti stille med kameraet og venta på noen jævla småfugler som ikke kom... Og når jeg først fikk fanga de, så ble fokusen på ei grein. Hadde vært kjekt med ordntli telezoom nåja. Men jeg tenker jeg tar båten og kjører ut på ei øy som gåsa hekker på i morgen. Kommet såpass langt i hekkinga at de så og si er urikkelig, så da kan jeg i alle fall komme nærme nok... også skal jeg og mamma et sted hvor havørna hekker. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja til et hvitt Norge! Ja til et Norge UTEN kriminelle innvandrere! Ja til et Norge uten kriminelle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hoh. Frossen på henda. Sitti stille med kameraet og venta på noen jævla småfugler som ikke kom... Og når jeg først fikk fanga de, så ble fokusen på ei grein. Hadde vært kjekt med ordntli telezoom nåja. Men jeg tenker jeg tar båten og kjører ut på ei øy som gåsa hekker på i morgen. Kommet såpass langt i hekkinga at de så og si er urikkelig, så da kan jeg i alle fall komme nærme nok... også skal jeg og mamma et sted hvor havørna hekker. Nice! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har ennå ikke fått sett "Yojimbo! duh, fail. dwnld it Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 WOOHOO back after ban <3 savna meg? Ja! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hællæ Kine! Nå er jeg straks på vei mot bussen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei! Du har et friskt og røft språk, og bruker dette til å resonnere godt omkring kreativitet og kreativ klasse. Du svarer godt på to av oppgavens tre problemstillinger. Det som angår samfunnsmessig endring og at vi lever i en tid da kreativitet har blitt en "ressurs" (kapabilitet) for nødvendig nyskaping, behandler du kun i beskjeden grad. Allikevel så holder dette, Sjur! Besvarelsen er bestått! Mvh Gjermund Woo, jeg besto ene helvetes-oppgaven =D Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 WOOHOO back after ban <3 savna meg? Vøri litt stille sjø. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Gratulerer Sjur! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hællæ Kine! Nå er jeg straks på vei mot bussen! Dåårlig. Hvor skal du daa? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hællæ Kine! Nå er jeg straks på vei mot bussen! Dåårlig. Hvor skal du daa? Hjem til Særp. Gidder ikke sitte igjen på jobb i Askim og rotne =D *løpe* Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Tips til hva jeg kan skrive i min nye fancy blogg? Nei og nei, trodde jeg hadde klart å venne meg av det. Men faen heller, nå har jeg igjen begynt med Nettby debatt. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hællæ Kine! Nå er jeg straks på vei mot bussen! Dåårlig. Hvor skal du daa? Hjem til Særp. Gidder ikke sitte igjen på jobb i Askim og rotne =D *løpe* Forståelig Askim a gett xD Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Tips til hva jeg kan skrive i min nye fancy blogg? Nei og nei, trodde jeg hadde klart å venne meg av det. Men faen heller, nå har jeg igjen begynt med Nettby debatt. Skriv om nettby debatter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg