Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Sikkert noen som har blitt banna med god grunn, men er en del som ikke har gjort noe galt også... Det er brukere som gjør ting som vi ikke ser i forumet. Hei til alle=) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hei Fluesopp! Mat Endret 11. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hei Midnight Må si at jeg direkte elsker avetaren din ( gamle samurai-filmer er konge ) Endret 11. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fu Jeg vil og ha! xD *done* Håper den søte jenta kommer innom kontoret og henter laptopen sin snart, så jeg kan løpe ut en tur og ta en liten pause Fant opp verdens mest morsomte sjekketriks for oss, Clvn (Ok, kanskje ikke verdens morsomte, men tror det ville satt en støkk i jenta som kom opp) "Gi meg adressen din, så kommer jeg med pcen din i kveld, *rawr*" Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvor er, hvor er, hvor er Chriiis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fant opp verdens mest morsomte sjekketriks for oss, Clvn (Ok, kanskje ikke verdens morsomte, men tror det ville satt en støkk i jenta som kom opp) "Gi meg adressen din, så kommer jeg med pcen din i kveld, *rawr*" Den er må prøves.. Lenke til kommentar
ramzz Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det hørtes nydelig ut, Lars! mhm... Akkurat nå er livet bra. Man må vite å sette pris på slike små øyeblikk. Det er sånne øyeblikk man kan leve lenge på. Og om man har et kvinnfolk ved siden av seg/oppe på seg kan man jo leve enda lenger. hehe enig, men hvilken som helst dame da eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fu Jeg vil og ha! xD *done* Håper den søte jenta kommer innom kontoret og henter laptopen sin snart, så jeg kan løpe ut en tur og ta en liten pause Fant opp verdens mest morsomte sjekketriks for oss, Clvn (Ok, kanskje ikke verdens morsomte, men tror det ville satt en støkk i jenta som kom opp) "Gi meg adressen din, så kommer jeg med pcen din i kveld, *rawr*" Ha ha, den skal jeg prøve om jeg klarer å fikse meg jobb i IT på sjukehuset hjemme igjen Perfekt å dra på aldrende sykepleiere og leger Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fant opp verdens mest morsomte sjekketriks for oss, Clvn (Ok, kanskje ikke verdens morsomte, men tror det ville satt en støkk i jenta som kom opp) "Gi meg adressen din, så kommer jeg med pcen din i kveld, *rawr*" Den er må prøves.. Har prøvd, fikk et rart blikk, et smil og "Desverre er jeg opptatt". Er meget enkelt å gjennomskue den Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (Med "rette" mener jeg de som var notoriske til å lage kvalm) Enkelte synes jeg lager kvalm, så jeg ser heller at man banner de som lager kjedsommelighet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fant opp verdens mest morsomte sjekketriks for oss, Clvn (Ok, kanskje ikke verdens morsomte, men tror det ville satt en støkk i jenta som kom opp) "Gi meg adressen din, så kommer jeg med pcen din i kveld, *rawr*" Hahaha, kan du ikke rigge opp skjult kamera og prøve å dra den på noen? Ville vært for bra "Om jeg var deg ville jeg ikke latt *sånne* bilder ligge på en skolepc.." kan nok også få noen til å reagere ganske så morsomt! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei Midnight Må si at jeg direkte elsker avetaren din ( gamle samurai-filmer er konge ) Takk takk! Har ennå ikke fått sett "Yojimbo! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvor er, hvor er, hvor er Chriiis? Overdose. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nei, ikke hvilken som helst.....verdens beste Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Får vel mekke noe fôr da. Brødskive med syltetøy og ost Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det lukter partert lik i kjøleskapet. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvor er, hvor er, hvor er Chriiis? Overdose. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) "Om jeg var deg ville jeg ikke latt *sånne* bilder ligge på en skolepc.." kan nok også få noen til å reagere ganske så morsomt! Prøv! np: Bullet - Bite the Bullet Endret 11. mai 2009 av Llandari Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvor er, hvor er, hvor er Chriiis? Overdose. Nå må du finne en ny en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg