Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fu :p Jeg vil og ha! xD

*done*

Håper den søte jenta kommer innom kontoret og henter laptopen sin snart, så jeg kan løpe ut en tur og ta en liten pause :D

Fant opp verdens mest morsomte sjekketriks for oss, Clvn :p (Ok, kanskje ikke verdens morsomte, men tror det ville satt en støkk i jenta som kom opp)

"Gi meg adressen din, så kommer jeg med pcen din i kveld, *rawr*" :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Fant opp verdens mest morsomte sjekketriks for oss, Clvn :p (Ok, kanskje ikke verdens morsomte, men tror det ville satt en støkk i jenta som kom opp)

Den er må prøves.. :whistle:

Lenke til kommentar
Det hørtes nydelig ut, Lars!

mhm... Akkurat nå er livet bra.

Man må vite å sette pris på slike små øyeblikk.

Det er sånne øyeblikk man kan leve lenge på.

Og om man har et kvinnfolk ved siden av seg/oppe på seg kan man jo leve enda lenger. :wee:

hehe

enig, men hvilken som helst dame da eller?

Lenke til kommentar
Fu :p Jeg vil og ha! xD

*done*

Håper den søte jenta kommer innom kontoret og henter laptopen sin snart, så jeg kan løpe ut en tur og ta en liten pause :D

Ha ha, den skal jeg prøve om jeg klarer å fikse meg jobb i IT på sjukehuset hjemme igjen :p

Perfekt å dra på aldrende sykepleiere og leger :p

Lenke til kommentar

Den er må prøves.. :whistle:

Har prøvd, fikk et rart blikk, et smil og "Desverre er jeg opptatt".

Er meget enkelt å gjennomskue den :whistle:

Lenke til kommentar

Hahaha, kan du ikke rigge opp skjult kamera og prøve å dra den på noen? Ville vært for bra :fun:

"Om jeg var deg ville jeg ikke latt *sånne* bilder ligge på en skolepc.." kan nok også få noen til å reagere ganske så morsomt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...