CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 mMmm ... Viking metal nå, og snart skole etterpå <3 Du begynner seint.. når slutter du? frivillig? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Det hørtes nydelig ut, Lars! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Det hørtes nydelig ut, Lars! mhm... Akkurat nå er livet bra. Man må vite å sette pris på slike små øyeblikk. Endret 11. mai 2009 av Lars Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Nå spiser jeg endelig den ekte frokosten. Godt, nytt, ferskt brød med ost og skinke. Mat er godt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 mMmm ... Viking metal nå, og snart skole etterpå <3 Du begynner seint.. når slutter du? frivillig? Starter og slutter når jeg vil. Vi har ikke forelesninger lenger. Nå spiser jeg endelig den ekte frokosten. Godt, nytt, ferskt brød med ost og skinke. Mat er godt! Det hørtes egentlig jævlig godt ut! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Starter og slutter når jeg vil. Vi har ikke forelesninger lenger.Ah, så du bare drar på skolen og leser/studerer? Kan du ikke like godt gjøre det hjemme da? Eller får du utdelt noe kanskje, så du må møte opp? Det hørtes egentlig jævlig godt ut! Det var det! Må nesten hente mer.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Drar på skolen for å være sosial. Samt fikse billig frokost og sitte på 100mbit. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Drar på skolen for å være sosial. Samt fikse billig frokost og sitte på 100mbit. Hehe, flott Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hehe! Vi har noen tråder ikke jeg kan delta i... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...amp;start=15800 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Det hørtes nydelig ut, Lars! mhm... Akkurat nå er livet bra. Man må vite å sette pris på slike små øyeblikk. Det er sånne øyeblikk man kan leve lenge på. Og om man har et kvinnfolk ved siden av seg/oppe på seg kan man jo leve enda lenger. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hehe!Vi har noen tråder ikke jeg kan delta i... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...amp;start=15800 Haha! Du kunne jo prøvd... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hehe!Vi har noen tråder ikke jeg kan delta i... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...amp;start=15800 Det er bare å kaste seg inn i leken da. Alle veit at du ikke banner noen på "orntlig" likevel. Vet du klør i fingrene etter å komme med et lite sleivspark en gang i bladt. Det er sånne øyeblikk man kan leve lenge på. Og om man har et kvinnfolk ved siden av seg/oppe på seg kan man jo leve enda lenger. Er ikke så lenge til jeg har verdens nydeligste jente i armene så jeg kan skal ikke klage. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Drar på skolen for å være sosial. Samt fikse billig frokost og sitte på 100mbit. Hehe, flott Yeah, skulle bare ønske vi bestemte oss for å kutte ned røykinga Jeg er så svak når det kommer til nikotin at jeg ikke klarer å slutte om folka rundt meg fortsatt damper i vei Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Faen, at de ikke har Glittertind på spotify! Det er jo Mai-musikk til tusen Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Er ikke så lenge til jeg har verdens nydeligste jente i armene så jeg kan skal ikke klage. Ey, det er jeg som skal ha verdens nydeligste jente i armene... (Men det blir nok ikke de nærmeste ukene ) Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Samme her, Llandari. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Ey, det er jeg som skal ha verdens nydeligste jente i armene... (Men det blir nok ikke de nærmeste ukene )Må jeg begynne å vokte dama mi? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Må jeg begynne å vokte dama mi? Muuulig vi har forskjellig oppfatning av hvem som er verdens nydeligste jente, så du skal slippe det Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Yay! Da er eksamen ferdig, sommerferie snart og har fått jobb. Life rox. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Muuulig vi har forskjellig oppfatning av hvem som er verdens nydeligste jente, så du skal slippe det Du kunne sikkert fåt lov til å gi henne en klem da. Hun er kjempeflink til å klemme. Bare lever henne tilbake etterpå. Yay! Da er eksamen ferdig, sommerferie snart og har fått jobb. Life rox.Gratulerer. Høres bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg