Jarmo Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 http://full.storm.no/nettavisen/vaer.aspx?...0&maptype=1 Dette gjør meg happy.. Endelig sommer. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Relativt ny her i FK, så for sikrings skyld får eg helse på Jarmo eg og: Heihei. Satte nett fyr på kjøkkenet, i min iver etter å sjå SOA. Heldigvis er eg ein kald fisk i slike tilfeller, så eg slapp å hyperventilere igjen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Stemmer det, ja. Det er noen som må jobbe og skatte slik at NAV får penger og gi meg. Åssen føles det egentlig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Visse folk sover for lenge -_- Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 SOA er en genial serie! Anbefales absolutt alle å se! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Åssen føles det egentlig?Helt ærlig, no jokes; Dritlei hele greiene. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) SOA er en genial serie! Anbefales absolutt alle å se! Synd det berre er ein sesong. Nokon som veit om det er meir på veg? Ei skam at det er TV2Z som sender, på obskøne tider, så folk går glipp av denne geniale serien. @Lars: Second that. Har vore i same skiten sjølv. Eit limbo det er eit helvete å finna utgangen frå. Endret 11. mai 2009 av Mephistopheles Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 YAY! Fri resten av uka Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Aruba, Jamaica, ooh, I wanna take her to Bermuda, Bahamas, come on pretty mama. *synge for seg selv og nabolaget* Skolen til ett, gah. Dette kommer til å gå lukt til helvete Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Åssen føles det egentlig?Helt ærlig, no jokes; Dritlei hele greiene. Og du får ikke gjort noe med det? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg hater ventemusikk.... meh! Ok, greit, hyggelig mann hos Netcom. Da har jeg bytta abbonement Hva driver dere med en mandags formiddag? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg hater ventemusikk.... meh! Ok, greit, hyggelig mann hos Netcom. Da har jeg bytta abbonement Hva driver dere med en mandags formiddag? jobber. Jeg holder på å sovne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Og du får ikke gjort noe med det?Man prøver. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Man prøver. Bra. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg hater ventemusikk.... meh! Ok, greit, hyggelig mann hos Netcom. Da har jeg bytta abbonement Hva driver dere med en mandags formiddag? jobber. Jeg holder på å sovne Been there, done that, for å si det sånn. Skal ha vikartime om 20 min, jeg. Litt ekstra penger på lønninga vil virkelig gjøre seg nå =P Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Fu Jeg vil og ha! xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg hater ventemusikk.... meh! Ok, greit, hyggelig mann hos Netcom. Da har jeg bytta abbonement Hva driver dere med en mandags formiddag? Sitter og venter på at klokka skal bli ett så jeg kommer meg på skolen for å få gjort noe Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Synd det berre er ein sesong. Nokon som veit om det er meir på veg? Ei skam at det er TV2Z som sender, på obskøne tider, så folk går glipp av denne geniale serien. Las noen rykter om at det i alle fall er skrevet minst en sesong til. Tror det var planlagt ca tidspunkt for sesongstart i USA. Må sjekke ut litt. Håper det kommer mer. Edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Sons_Of_Anarchy#Episodes Endret 11. mai 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 mMmm ... Viking metal nå, og snart skole etterpå <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Dette var digg. Rød 3 i munnviken, cola i handa, Kris Kristofferson på øret og sola som skinner fra en klar og blå himmel. Blir livet bedre? <3 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (Ok, det kunne vært litt bedre. Kunne ligget en jente i armkroken min også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg