Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Meh, jeg klarer ikke mer. Jeg må ha lypsyl. Toodlepipfucks Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nå har det gått 4 dager siden jeg fikk 3 dagers ferie. Går fortsatt ikke å logge inn. Fantastisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 *synge* Morn, morn, morn, jeg heter La-ars. Morn, morn, morn, hva heter du? *kaste ball til* Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 *synge* Morn, morn, morn, jeg heter Simen. Morn, morn, morn, hva heter du? *kaste ball til* Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 *synge* Morn, morn, morn, jeg heter Mikael. Morn, morn, morn, hva heter du? *kaste ball til* Når jeg kom inn døra til huset istad kom jeg på den sangen Og nå er den her xD Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) *synge* Morn, morn, morn, jeg heter Oda, morn, morn, morn, hva heter du? *kaste ball til* Edit: Mikael, jeg har visstnok et maleri av deg hengende på veggen. Endret 11. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 *synge* Morn, morn, morn, jeg heter Remi, morn, morn, morn, hva heter du? *kaste ball til* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg håper dere faktisk synger og ikke bare skriver at dere gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Edit: Mikael, jeg har visstnok et maleri av deg hengende på veggen. Det ligner i hvertfall veldig. MSg tok bilde. Hvordan var kino'en?? EDIT: Tja, det bilde vet jeg ikke om var så veldig langt unna Endret 11. mai 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 *synge* Morn, morn, morn, jeg heter Espen, morn, morn, morn, hva heter du? *kaste ball til* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Edit: Mikael, jeg har visstnok et maleri av deg hengende på veggen. Det ligner i hvertfall veldig. MSg tok bilde. Hvordan var kino'en?? EDIT: Tja, det bilde vet jeg ikke om var så veldig langt unna Vi droppa kino og bowla i stedenfor. Joakim vant, med senekul og det hele. :/ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Står det til med gjengen min? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg håper dere faktisk synger og ikke bare skriver at dere gjør det. Eg fekk ungane til å stemme i. Eg er så kortpusta, at eg måtte kapitulera på morn nr. 2. Ungane fer ut i sola no, så då vert det nok ein episode med Sons of Anarchy på meg. Hurra! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) *synge* Morn, morn, morn, jeg heter Jonas Awesome, morn, morn, morn, hva heter du? *kaste ball til* @Jarmo: Vi har det kjempefint, pappa! Endret 11. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 *synge* Morn, morn, morn, jeg heter Kim, morn, morn, morn, hva heter du? *kaste ball til* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Står det til med gjengen min? Onkel Jarmo, Onkel Jarmo! *springe rundt og hoppe! Joda, her står det greit til. Nydelig dag ute i dag. Ikke at jeg har beveget meg utafor døra enda, men skal prøve meg på den store, skumle verden litt etterpå. Hva driver så den karen med på en mandag? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hva driver så den karen med på en mandag? På jobb og tjener til livets opphold. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 *synge* Morn, morn, morn, jeg heter Sjur, morn, morn, morn, hva heter du? *kaste ball til* Jarmo! Jeg er blakk og hungrig som vanlig, men har fått lypsyl, så nå kan jeg endelig slappe av og ta livet med ro. Evt. dø lykkelig om det skulle skje. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hva driver så den karen med på en mandag? På jobb og tjener til livets opphold. Stemmer det, ja. Det er noen som må jobbe og skatte slik at NAV får penger og gi meg.That reminds me. Må huske å sende en epost til saksbehandleren min der. BRBroflcopter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg