CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Edit: Cyph, du får prøve omatt om to veker. Drikke seg full, fram til 17 nå. Finfin trøst. Fikk pizzabolle av mamma som trøst <3 Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jenter er generelt teite. Seff, unntatt meg! (bare lat som dere er enige) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jenter er generelt teite. Seff, unntatt meg! (bare lat som dere er enige) Klart ... Som da minstesøss i går spurte meg om to sanger som minna om henne, samt favorittsangen min, så ble hu jævlig grinete fordi jeg valgte A Whiter Shade of Pale og White Rabbit (bare titlene, ikke innholdet i sangene) om henne og at Echoes er favorittsangen min. Særlig fordi sistnevnte visstnok er skummel og alt for lang edit: Og søss som aldri vil komme på besøk -_- Typen hennes vil, men neida, han fåkke for henne. Endret 11. mai 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Angående forumtreffet i nesparken 16.Mai: Jeg skal sjekke når jeg kommer hjem om moren min kan sove borte den dagen, så folk kan kræsje i stua. Da har jeg plass til hvertfall 6-7 stk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 what, er du jente. WHAT. Det er vel meget innysende da. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 what, er du jente. WHAT. La meg sjekke. Ja, tydeligvis! Mama haz no peniz! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er ikke jenter som er generell teite, det er mennesker som er generell teite. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 what, er du jente. WHAT. La meg sjekke. Ja, tydeligvis! Mama haz no peniz! Det visste jeg For jeg var innom bloggen din og snik-kommenterte Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er ikke jenter som er generell teite, det er mennesker som er generell teite. Okay, jeg tar tilbake det jeg skrev og slenger meg på birilbassen sin. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 what, er du jente. WHAT. Det er vel meget innysende da. En jente som har PMS-bilde nice! Og klager på andre jenter! enda mer nice. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 what, er du jente. WHAT. La meg sjekke. Ja, tydeligvis! Mama haz no peniz! Det visste jeg For jeg var innom bloggen din og snik-kommenterte Åååh, yei! Og ja, det er helt korrekt! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Angående forumtreffet i nesparken 16.Mai: Jeg skal sjekke når jeg kommer hjem om moren min kan sove borte den dagen, så folk kan kræsje i stua. Da har jeg plass til hvertfall 6-7 stk Best for deg! At du får det til altså. Jeg må få lånt meg penger den helgen =( Usj. Liker ikke låne penger -.-" what, er du jente. WHAT. La meg sjekke. Ja, tydeligvis! Mama haz no peniz! Det visste jeg For jeg var innom bloggen din og snik-kommenterte Åååh, yei! Og ja, det er helt korrekt! Jeg er såå god! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er jeg teit som er hjemme nå , når skolen varer helt til halv 4 egentlig? Bare fordi jeg faila på... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg er hjemme,og jeg er langt fra teit. (riktig nok så har jeg ikke skole) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Angående forumtreffet i nesparken 16.Mai: Jeg skal sjekke når jeg kommer hjem om moren min kan sove borte den dagen, så folk kan kræsje i stua. Da har jeg plass til hvertfall 6-7 stk Hvor er nesparken? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 CypheroN: ja, du er teit. Jeg er også teit, jeg har ikke begynt å lese enda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg er hjemme, men det er ganske teit for jeg burde vært på skolen og koda php som skal inn om 4 dager og som jeg ikke har peiling på Men får som vanlig ikke tak i studiepartneren min, og dessuten regner det hunder og katter ute så, meh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg