Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Überrask versjon uten totalt detaljert jentedrama:

Vi seks på russebilen ble enige om å IKKE kjøpe nye dekk til 2000, og da dro to av jentene ned og kjøpte nye dekk bak ryggen vår og jeg fikk vite det to uker senere da kjæresten min sa "hmm, kjøpte dere nye dekk allikevel?". Og da jeg spurte hvorfor jeg ikke hadde fått beskjed om det, så fikk jeg slengt i trynet: "hvis du ikke var så jævli oppslukt i kjæresten min, så kanskje du hadde fått med deg noe også."

JENTER.

Ja de har virkelig ødelagt livet ditt! Tenk at de kunne si noe slikt! HÅRREISENDE! :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vi seks på russebilen ble enige om å IKKE kjøpe nye dekk til 2000, og da dro to av jentene ned og kjøpte nye dekk bak ryggen vår og jeg fikk vite det to uker senere da kjæresten min sa "hmm, kjøpte dere nye dekk allikevel?". Og da jeg spurte hvorfor jeg ikke hadde fått beskjed om det, så fikk jeg slengt i trynet: "hvis du ikke var så jævli oppslukt i kjæresten min, så kanskje du hadde fått med deg noe også."

JENTER.

Din egen feil når du joiner en russebil med jenter.

Lenke til kommentar

JENTER.

av-173700.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...