Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Lene Aleksandra skal være med på grand prix Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Lene Aleksandra skal være med på grand prix Jaja, vil ikke gjøre noe forskjell. Norge er alltid på bunnen Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Lene Aleksandra skal være med på grand prix Og DER bestemte bjørnen seg for å boikotte MGP i år også Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jaaa, så langt ja, edge.. oO Den der kan tolkes to veier. Det er akkuratt langt nok til å dra luggen bak til hestehale Da ville det blirr "Jaa, så lang ja, edge.. oO" ikke langt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Lene Aleksandra skal være med på grand prix Jaja, vil ikke gjøre noe forskjell. Norge er alltid på bunnen Hun vinner sikkert hele driten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Ikke alltid, vi vant vel med Bobbysocks eller Secret Garden edge: Urettfeigt, jeg vil også ha langt nok hår til å dra det sammen i en hestehale. Har ikke langt nok til musefletter engang Endret 24. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Lene Aleksandra skal være med på grand prix Jaja, vil ikke gjøre noe forskjell. Norge er alltid på bunnen Klart det, er jo bare østeuropeere som stemmer, og de stemmer jo på nabolandene sine. Kanskje Lene Alexandra sine pupper slår an? ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Det blir en sånn zen-transe greier når man ser på curling. Helt stillle...se på kulene som ligger på isen. Så kommer en ny kule...sakkkkkte....mens noen koster foran. Og *der* traff den ei anna kule som ligger stillllle. Jeg så ofte på curling midt på natta i forrige vinter-ol. Av en eller annen grunn. Endret 24. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Da ville det blirr "Jaa, så lang ja, edge.. oO" ikke langt. Ok. Det tar tid å få langt hår. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kan noen nevne en teit tradisjon som vi helst skulle vært foruten? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ikke alltid, vi vant vel med Bobbysocks eller Secret Garden Men det var i gamledager. Vi er dårlige nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Lene Aleksandra skal være med på grand prix Og DER bestemte bjørnen seg for å boikotte MGP i år også Ole Ivars er med i år også, skikkelig "stjerne galleri" i år Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Men det var i gamledager. Vi er dårlige nå Bare vent til bandet mitt slår gjennom Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Pøh. Selv JEG ser på MGP. Tilogmed delfinalene. Er faktisk litt skuffa over at Lene ikke har vært på enda. Endret 24. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ikke alltid, vi vant vel med Bobbysocks eller Secret Garden Men det var i gamledager. Vi er dårlige nå Ey...det er ikke mange år siden Jostein Hasselgård fikk fjerde plass i MGP, bak Tyrkia, Hellas og Russland...tror jeg det var Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Bare vent til bandet mitt slår gjennom Det skjer nok etter jeg har vunnet Idol XD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kan noen nevne en teit tradisjon som vi helst skulle vært foruten? å gå rundt juletreet? Det er noe av det dummeste som finnes Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kan noen nevne en teit tradisjon som vi helst skulle vært foruten? å gå rundt juletreet? Det er noe av det dummeste som finnes DITTO, derfor gjør ikke jeg det Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ey...det er ikke mange år siden Jostein Hasselgård fikk fjerde plass i MGP, bak Tyrkia, Hellas og Russland...tror jeg det var Det virker som du vet masse om dette. Stor fan? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Var Jostein Hasselgård han derre piano/flygel-duden? Han var fet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg