Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hvordan du klarer å være så positiv fatter ikke jeg, men okay. For en gangs skyld skal jeg prøve det jeg også Funker bedre sånn Åh Okay da ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 MOSS XD Vi kunne ikke valgt en bedre by, da? Kjenner ingen å kræsje hos i Moss =P I særp har jeg mange soveplasser, i fredrikstad kjenner jeg folk, og i Halden kjenner jeg folk.. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hrmf. Tror jeg bare låser meg inne og blir der -_-" Nesh. Smil og vær glad MOSS XD Vi kunne ikke valgt en bedre by, da? Kjenner ingen å kræsje hos i Moss =P I særp har jeg mange soveplasser, i fredrikstad kjenner jeg folk, og i Halden kjenner jeg folk.. Syns Moss er greit jeg. Lettest for alle (om man ser bortifra soveplasser). (: Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Vi kunne ikke valgt en bedre by, da? Kjenner ingen å kræsje hos i Moss =P I særp har jeg mange soveplasser, i fredrikstad kjenner jeg folk, og i Halden kjenner jeg folk.. Samme for meg. Hva med Råde?^-^ :3 Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Vi kunne ikke valgt en bedre by, da? Kjenner ingen å kræsje hos i Moss =P I særp har jeg mange soveplasser, i fredrikstad kjenner jeg folk, og i Halden kjenner jeg folk.. Samme for meg. Hva med Råde?^-^ :3 Hvor skal vi liksom være i Råde? Bussholdeplassen? XD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Vi kunne ikke valgt en bedre by, da? Kjenner ingen å kræsje hos i Moss =P I særp har jeg mange soveplasser, i fredrikstad kjenner jeg folk, og i Halden kjenner jeg folk.. Samme for meg. Hva med Råde?^-^ :3 Om vi kan kræsje hos deg på Saltasdfasdf-en etterpå, så er jeg med på Råde^_^ Clockworktoy: Men hvorfor Moss dah lixzom? Det lukter vondt også, whinewhine! edit: stor bokstav er viktig =) Endret 11. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Haha, kan gjerne ha det i Fredrikstad jeg. Er ikke meg det er vanskelig for Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Haha. Kan jo ikke være i Råde xD Er jo ingen steder å være der xD Men som sagt. Samme for meg. Selvom Moss passer best^-^ Fredrikstad passer også veldig bra^-^ Endret 11. mai 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Moss sier dere? Mulig jeg henger meg på, tar jo ikke så lang tid å komme seg fra Drøbak til Moss Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hva skjer folkens? Naturfag er slowpoke i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg planlegger hyttetur med noen kamerater i sommer. Langhelg med bra vær, grilling og øl kan ikke så feil Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hva skjer folkens? Naturfag er slowpoke i dag Prøver å våkne Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hrmf. Litt bedre Urge og 10pk lucky. Nå begynner det å ligne på noe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg planlegger hyttetur med noen kamerater i sommer. Langhelg med bra vær, grilling og øl kan ikke så feil Nei, men du må huske å vanne øllet godt Hvem er det som har hytten og hvor er den lokalisert? Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Det er så herlig at jeg lar to teite jentebæsjer ødelegge russetid for meg. *gråte barskt* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Kamerat av meg som har hytta, ligger på Nesodden. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Det er så herlig at jeg lar to teite jentebæsjer ødelegge russetid for meg. *gråte barskt* Hva har skjedd? =/ Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Überrask versjon uten totalt detaljert jentedrama: Vi seks på russebilen ble enige om å IKKE kjøpe nye dekk til 2000, og da dro to av jentene ned og kjøpte nye dekk bak ryggen vår og jeg fikk vite det to uker senere da kjæresten min sa "hmm, kjøpte dere nye dekk allikevel?". Og da jeg spurte hvorfor jeg ikke hadde fått beskjed om det, så fikk jeg slengt i trynet: "hvis du ikke var så jævli oppslukt i kjæresten min, så kanskje du hadde fått med deg noe også." JENTER. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Det er så herlig at jeg lar to teite jentebæsjer ødelegge russetid for meg. *gråte barskt*Ekte mannfolk gråter ikke, vi produserer vann i øyene. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Überrask versjon uten totalt detaljert jentedrama: Vi seks på russebilen ble enige om å IKKE kjøpe nye dekk til 2000, og da dro to av jentene ned og kjøpte nye dekk bak ryggen vår og jeg fikk vite det to uker senere da kjæresten min sa "hmm, kjøpte dere nye dekk allikevel?". Og da jeg spurte hvorfor jeg ikke hadde fått beskjed om det, så fikk jeg slengt i trynet: "hvis du ikke var så jævli oppslukt i kjæresten min, så kanskje du hadde fått med deg noe også." JENTER. Nett no, har eg handa nedi buksa, kjæler litt med bevismaterialet, og prisar skaparen for at eg er mann. MANN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg