Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hrmf. Tror jeg bare låser meg inne og blir der -_-"

Nesh. Smil og vær glad :D

MOSS XD

Vi kunne ikke valgt en bedre by, da? Kjenner ingen å kræsje hos i Moss =P

I særp har jeg mange soveplasser, i fredrikstad kjenner jeg folk, og i Halden kjenner jeg folk..

Syns Moss er greit jeg. Lettest for alle (om man ser bortifra soveplasser). (:

Lenke til kommentar
Vi kunne ikke valgt en bedre by, da? Kjenner ingen å kræsje hos i Moss =P

I særp har jeg mange soveplasser, i fredrikstad kjenner jeg folk, og i Halden kjenner jeg folk..

Samme for meg. Hva med Råde?^-^

:3

Om vi kan kræsje hos deg på Saltasdfasdf-en etterpå, så er jeg med på Råde^_^

Clockworktoy: Men hvorfor Moss dah lixzom? Det lukter vondt også, whinewhine!

edit: stor bokstav er viktig =)

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Überrask versjon uten totalt detaljert jentedrama:

Vi seks på russebilen ble enige om å IKKE kjøpe nye dekk til 2000, og da dro to av jentene ned og kjøpte nye dekk bak ryggen vår og jeg fikk vite det to uker senere da kjæresten min sa "hmm, kjøpte dere nye dekk allikevel?". Og da jeg spurte hvorfor jeg ikke hadde fått beskjed om det, så fikk jeg slengt i trynet: "hvis du ikke var så jævli oppslukt i kjæresten min, så kanskje du hadde fått med deg noe også."

JENTER.

Lenke til kommentar
Überrask versjon uten totalt detaljert jentedrama:

Vi seks på russebilen ble enige om å IKKE kjøpe nye dekk til 2000, og da dro to av jentene ned og kjøpte nye dekk bak ryggen vår og jeg fikk vite det to uker senere da kjæresten min sa "hmm, kjøpte dere nye dekk allikevel?". Og da jeg spurte hvorfor jeg ikke hadde fått beskjed om det, så fikk jeg slengt i trynet: "hvis du ikke var så jævli oppslukt i kjæresten min, så kanskje du hadde fått med deg noe også."

JENTER.

Nett no, har eg handa nedi buksa, kjæler litt med bevismaterialet, og prisar skaparen for at eg er mann. MANN!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...