Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Kine: Jeg tvinger deg snart til å droppe prøven i dag og komme hit med røyk til meg -.-" 16.mai? 4 dager før lønning. Enda et treff jeg ikke får vært med på.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Nei, er ikke lett å vær deg, b-real. ^^Nei tenk, er ikke det. Nå står Millie i trappa og syter og vil ha seg noe...gaaawwwd lizm. egentlig var jeg veldig ironisk er interesert i ei annenIronisk? Nay nay...du er PUA Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Kine:Jeg tvinger deg snart til å droppe prøven i dag og komme hit med røyk til meg -.-" 16.mai? 4 dager før lønning. Enda et treff jeg ikke får vært med på.. DU lever på MEG. Årner seg det, lille Jeg har masse sprit og røyk. Det går så fint atte. Endret 11. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Men .. Men.. Nesparken er jo langt fra Bergen Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Kine:Jeg tvinger deg snart til å droppe prøven i dag og komme hit med røyk til meg -.-" 16.mai? 4 dager før lønning. Enda et treff jeg ikke får vært med på.. DU lever på MEG. Årner seg det, lille Sikker på det? I så fall går du under den grensa di. Jeg trenger en god del. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Men .. Men.. Nesparken er jo langt fra Bergen Trøste deg med at du kanskje får sett meg på treffet i Bergen da Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Kine:Jeg tvinger deg snart til å droppe prøven i dag og komme hit med røyk til meg -.-" 16.mai? 4 dager før lønning. Enda et treff jeg ikke får vært med på.. DU lever på MEG. Årner seg det, lille Sikker på det? I så fall går du under den grensa di. Jeg trenger en god del. Hvilken grense? Pengegrensa? Det er ikke noe problem Jeg har masse drikke fra før xD Dessuten får jeg mer penger på fredag så Edit: glemte noen ord. Endret 11. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Men .. Men.. Nesparken er jo langt fra Bergen Trøste deg med at du kanskje får sett meg på treffet i Bergen da Det er lenge til! Og det er jo ikke sikkert engang. Får smekke opp et treff i Bergen snarest! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Go' morn folkens! Hvordan står det til? Siden jeg ikke er del av den ignorante klikken som driver og planlegger så er jeg såpass høffelig at jeg svarer =) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så god morgen til deg også M_W. Her står det forøvrig bra til. Tidlig oppe på grunn av et masete kvinnemenneske som absolutt måtte kjøres på skolen (les mellom linjene Cinque ). Og nå har jeg akkurat spist to ristede skiver med hvitost og jordbærsyltetøy og pakket for 4 dager hjem på Smøla. Så jeg kjører om ikke så alt for lenge tenker jeg. Skal dedikere en del tid på å fotografere disse dagene. Høres bra ut ... Er akkurat ferdig med jobbsøknaden min. Den ble ganske bra. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Det er lenge til! Og det er jo ikke sikkert engang. Får smekke opp et treff i Bergen snarest! Men hvis du skal ha snarest kan jeg ikke være med Er kun i Bergen 29 - 1 Mai :3 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Kine:Jeg tvinger deg snart til å droppe prøven i dag og komme hit med røyk til meg -.-" 16.mai? 4 dager før lønning. Enda et treff jeg ikke får vært med på.. DU lever på MEG. Årner seg det, lille Sikker på det? I så fall går du under den grensa di. Jeg trenger en god del. Hvilken grense? Pengegrensa? Det er ikke noe problem Jeg har masse fra før xD Vel, det kan vi diskutere da jeg kommer på msn igjen senere i dag. Da jeg kommer meg hjem. Jeg har et enormt forbruk av alkohol. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Vi får leve på det vi har Kimmelimm Har en nesten full Absolut + Kalinka. Kan kjøpe noen øl til deg i tillegg Endret 11. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Søknader er noe dritt å skrive. Men det minner meg på at jeg må spy ut noen flere... Virker som om det er få som har bruk for arbeidskraft enda, men så er det nå ei lita stund til jeg skal i ny jobb også da.. Bare jeg ikke blir på arbeidsledighetstrydg.... Men nu kjører jeg. Tuddelu Kaféen. Endret 11. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg har ingenting da jeg kommer meg hjem. For da skal jeg sitte i ett hjørne og synes synd på meg selv og drikke. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 *KREMT* Utakknemmlig. *KREMT* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Kan vi ikke ta det.. den 30 mai? Da har alle penger, og alle er glad, og 16. mai kan feires i Halden som planlagt Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Tata, E. Eg har endeleg fått påfyll til Pezdispenseren!!! Darth Vader-dispenser FTW!!11! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Kan vi ikke ta det.. den 30 mai? Da har alle penger, og alle er glad, og 16. mai kan feires i Halden som planlagt NEI. 16. Mai. Jeg kan ikke 30. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 NEI. 16. Mai. Jeg kan ikke 30. x2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Clockworktoy, mission not looking good Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg