Midnight_walker Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Go' morn folkens! Hvordan står det til? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 I'm definatly in Hvor skal man sove? Jeg har plass til 1 (kanskje 2) hos meg. Da må 1 sove i samme seng som meg (har dobbeltseng) Vi fikser noe. Jeg og Ane kan ta soveposer på gulvet elns xD Ellers går det jo tog ganske sent eller... vi bare sover ikke i det hele tatt Lærer av Afterparty vettu Kine^-^ Hørte jeg forummøte i en park 16. mai? Me in? Jaaa^-^ Bli med ^-^ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Kine: Wtf var quoten for? Skjønte ikke sammenhengen der =/ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 I'm definatly in Hvor skal man sove? Jeg har plass til 1 (kanskje 2) hos meg. Da må 1 sove i samme seng som meg (har dobbeltseng) Vi fikser noe. Jeg og Ane kan ta soveposer på gulvet elns xD Ellers går det jo tog ganske sent eller... vi bare sover ikke i det hele tatt Lærer av Afterparty vettu Kine^-^ Haha, jeg stakk hjem da xD Kine: Wtf var quoten for? Skjønte ikke sammenhengen der =/ Var ikkenoe poeng med quoten. Jeg quota feil også gadd jeg ikke rette opp XD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Bor du i RÅDE? xD ._. Jaaa. Eller. Nærmere sagt Saltnes. Det er en viss forskjell :3 haha, 3 rådefolk i klassen min xD Ane kan ta deg Øwsum! Haha, skal vi spise softis i frx i ettermiddag/kveld? Spis heller softis på Tavernetta i Råde. Den er best. For den lager jeg Så var det kollektiv transport, kjære anus =P Hvor spiser man egentlig softis i Særp? Storbyen? Mkaj, får prøve det på neste lønning! Så var det kollektiv transport, kjære anus =P Hvor spiser man egentlig softis i Særp? 100 Bussen til Moss :3 Tror ikke jeg tørr(?) det =P --------- Jeg stemmer for mini-østfold forumtreff. On me. (Ane kan stå for maten). Torg3r, Ghraag, clvn, Ane og Kine? jaaa Den har jeg tatt mange ganger ^^, Tar for det meste 400 til Særp/Moss, men ja.. Eeeey. Det gjør jeg og. Omg. Lurer på om jeg har sett deg før Er syyykt med på mini-treff Jeg er så jævlig med på det! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 som sagt jenter, er god plass hos meg det vil si på sida av meg Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Gidder ikke dra til DRAMMEN for å sove da Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Gidder ikke dra til DRAMMEN for å sove da Nei ikke akkuratt xD Men hadde vært gøy^-^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 som sagt jenter, er god plass hos meg det vil si på sida av meg Ikke lett å være desp Jeg er lei løpetid. Ene bløderen må være her nede mens han som vil ha seg noe står i trappa og whiner. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 jeg skal hvertfall lage maten O_O Imma chef Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Men, da sier vi 16. Mai i Nesparken. Klokka? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 "Av med skjermene!" xD Snakkes ti på halv 12 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hørte jeg forummøte i en park 16. mai? Me in?Jaaa^-^ Bli med ^-^ Hvor og når? Legg meg til på MSN, ligger i profilen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Nei, er ikke lett å vær deg, b-real. ^^ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 som sagt jenter, er god plass hos meg det vil si på sida av meg Ikke lett å være desp Jeg er lei løpetid. Ene bløderen må være her nede mens han som vil ha seg noe står i trappa og whiner. egentlig var jeg veldig ironisk er interesert i ei annen Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Da er vi borte Ti over halv tolv, altså. Prøve x2. >_< Endret 11. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Lawls! Jeg kjeder meg. Jeg trenger lungebesudling. Evnt special services på lageret! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hørte jeg forummøte i en park 16. mai? Me in?Jaaa^-^ Bli med ^-^ Hvor og når? Legg meg til på MSN, ligger i profilen. Nesparken, til lørdagen. Klokkeslett vet jeg ikke xD Lawls!Jeg kjeder meg. Jeg trenger lungebesudling. Evnt special services på lageret! *lokke med røyk* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Go' morn folkens! Hvordan står det til? Siden jeg ikke er del av den ignorante klikken som driver og planlegger så er jeg såpass høffelig at jeg svarer =) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så god morgen til deg også M_W. Her står det forøvrig bra til. Tidlig oppe på grunn av et masete kvinnemenneske som absolutt måtte kjøres på skolen (les mellom linjene Cinque ). Og nå har jeg akkurat spist to ristede skiver med hvitost og jordbærsyltetøy og pakket for 4 dager hjem på Smøla. Så jeg kjører om ikke så alt for lenge tenker jeg. Skal dedikere en del tid på å fotografere disse dagene. Endret 11. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hvor og når? Legg meg til på MSN, ligger i profilen. Nesparken, 16 Mai. Legger deg til når jeg kommer hjem^-^ Har ikke msn på skoledataene ): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg