tsghost Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Det er jeg også enig i. Jeg har forøvrig også en imaginær venn Det er meg! Så du bare later som? FFFFFUUUUUU!!!!! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Kim, vil du også ha ett pusekattklistremerke? :* Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 clvn, jeg er i byen din O lawd! Askim eller Særp? særp Kim, vil du også ha ett pusekattklistremerke? :* JEG ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Redd meg. Dra til Kirkeparken VGS, lån meg penger til en 20pk lucky. Lønning neste onsdag Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Det er litt vanskelig å ta bilde uten cam Jeg haaar pusekattklistremerke. Ane også. Hmm, mobil -> mms -> min mobil -> pcen på jobb -> mail til dere -> RPP? Njaaahm. Jeg har ikke sminke Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hei clvn! Og Llandari! Og hvem ellers som kommer innom og leser! Jeg sov kjempedårlig i natt -.- Jeg og sov kjempedårlig i natt. Mest fordi jeg konstant var tørst... Jeg sov heller ikke noe godt i natt. Ikke engang soving får jeg til ordentlig om dagen... *sukk* Håper det kommer seg i morgen, når bilen har fått nytt batteri og vært på service og jeg slipper å lure på om jeg har nok strøm igjen på batteriboosteren til å få startet. At det koster meg opp mot 10k får være en annen sak Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Kim, vil du også ha ett pusekattklistremerke? :* JEG ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! Hva slags katt vil du ha? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Kim, vil du også ha ett pusekattklistremerke? :* JEG ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! Hva slags katt vil du ha? En rosa med grønne øyne Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Redd meg. Dra til Kirkeparken VGS, lån meg penger til en 20pk lucky. Lønning neste onsdag Skulle gjort det om jeg slutta før fire Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 God morgen, jeg har fått i meg en yoghurt nå, jeg varer på den til lunsj håper jeg. *kos til alle forumhorene mine* Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Kim, vil du også ha ett pusekattklistremerke? :* JEG ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! Hva slags katt vil du ha? En rosa med grønne øyne Vi har bare diverse oransje, og grå. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) En rosa med grønne øyne Du kan få den grå som skjeler xD Endret 11. mai 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Redd meg. Dra til Kirkeparken VGS, lån meg penger til en 20pk lucky. Lønning neste onsdag Hadde jeg nå ennå hatt en privatjet, skulle jeg med glede tatt turen over for å gi deg en 20pk. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 clvn, jeg er i byen din O lawd! Askim eller Særp? særp Uæh! Hva gjør du i min, og bare min by?! Njaaahm. Jeg har ikke sminke Ikke jeg heller Ta bilde av Ane, da! Hun trenger ikke vite om det Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 clvn, jeg er i byen din O lawd! Askim eller Særp? særp Uæh! Hva gjør du i min, og bare min by?! SKOLE! St.Olav Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Ta bilde av Ane, da! Hun trenger ikke vite om det Sitter rett ved sidenav daaa ._. ^-^ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Ane vet alt jeg gjør. Vi er en person Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Ane vet alt jeg gjør. Vi er en person WORD Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 God morgen, jeg har fått i meg en yoghurt nå, jeg varer på den til lunsj håper jeg. *kos til alle forumhorene mine* God morgen Nikka. En yoghurt holder alltid til lunsj. Ihvertfall for min del. (Kan ha noe med at ingenting også holder til lunsj, når jeg ikke har yoghurt tilgjengelig) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Redd meg. Dra til Kirkeparken VGS, lån meg penger til en 20pk lucky. Lønning neste onsdag Skulle gjort det om jeg slutta før fire =( Takk WK Get privatjetZ liek naouw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg