Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Sol? Hvor pokker fikk du det fra? O_O Her i Moss er det ikke litt synlig sol engang. Med andre ord, en skikkelig møkkadag. Jeg har absolutt ingenting som kan gjøre den bedre, så jeg sier igjen : DØ VERDEN! Du har meg? Jeg finner ingen passelig måte å respondere til dette innlegget, så ingen kommentar Var en liten dose sol i Sarpsborg rundt seks =) Ghraag: Øl kan da gjøre dagen bedre? God morgen, Ane og Kine Jeg er fattig. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Sol? Hvor pokker fikk du det fra? O_O Her i Moss er det ikke litt synlig sol engang. Med andre ord, en skikkelig møkkadag. Jeg har absolutt ingenting som kan gjøre den bedre, så jeg sier igjen : DØ VERDEN! Du har meg? Jeg finner ingen passelig måte å respondere til dette innlegget, så ingen kommentar Du kan ikke innrømme at dagen ble litt bedre av svaret mitt? Hmmm? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 I Bergen er det totalt skyfritt ^^ Det er litt digg. Så dagen min er ikke dø-verden-verdig, men den er ikke helt på topp ennå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hæællæææ Jonas Hællææ! Hva skjeeeer a? *særpedialekt* Jeg er fattig. Ditto. Må maxe mastercardet igjen for å få tatt ut medzzzz i dag eller morra. Og er avhengig av at ei som skylder meg 300,- gir de til meg, ellers blir det en dårlig 16. mai =P Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hæællæææ Jonas Hællææ! Hva skjeeeer a? *særpedialekt* Vi skal se på filmane som døm i klassen har lagæææ. Saap? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Solen titter fram i særp clockworktoy; Er det en Tor Arne i klassen din? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Morn folkens. Nok en mandag morgen, hvor jeg ikke husker når faen jeg begynner på skolen. ARHGGHHH Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nååå er det nynroskeksamne yay Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Sol? Hvor pokker fikk du det fra? O_O Her i Moss er det ikke litt synlig sol engang. Med andre ord, en skikkelig møkkadag. Jeg har absolutt ingenting som kan gjøre den bedre, så jeg sier igjen : DØ VERDEN! Du har meg? Jeg finner ingen passelig måte å respondere til dette innlegget, så ingen kommentar Du kan ikke innrømme at dagen ble litt bedre av svaret mitt? Hmmm? *Kremt* Nei? Clvn: Vel, halve lønninga går vel med på å sette mastercardet tilbake på en grei status til jeg virkelig trenger det igjen Jeg har også folk som skylder meg penger, men nå dreper jeg de snart! Jeg har verken penger, alkohol, snus eller røyk >< Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dårlig med lønn for tiden? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Solen titter fram i særp clockworktoy; Er det en Tor Arne i klassen din? Ifølge klasselista jeg ser på, nei. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jobbintervju i dag!!!! weeeeeeeeeeeeeee Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Solen titter fram i særp clockworktoy; Er det en Tor Arne i klassen din? Ifølge klasselista jeg ser på, nei. hahaha En dude jeg kjenner er med i en film en som het Tor Arne skulle lage til noe skolegreier Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dårlig med lønn for tiden? Får lønning den 20. hver måned. Og ja, lærlinger tjener ikke akkurat gåt. Ihvertfall ikke førsteårs-lærlingene som sliter 5 dager i uka for 7k i måneden Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg drømte at jeg og Kanin33 møtte Whiteknight i natt Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jo, vi hadde avtalt at du skulle ta lokalbussen fra Lillestrøm og hjem til Løvenstad hvor jeg bor. Så vi stod og venta på deg på bussholdeplassen og så kom det av en fyr fra bussen som ligna jævlig på deg, så jeg ropte på han, og han bare glana rart på meg. Så venta vi på neste buss og da kom du gående av med kamera i hånda og laptopbag. Så løp jeg til deg og ga deg en klem. Etter det husker jeg ikke mer. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Solen titter fram i særp clockworktoy; Er det en Tor Arne i klassen din? Er i paralellklassen xD Sol? Hvor pokker fikk du det fra? O_O Her i Moss er det ikke litt synlig sol engang. Med andre ord, en skikkelig møkkadag. Jeg har absolutt ingenting som kan gjøre den bedre, så jeg sier igjen : DØ VERDEN! Du har meg? Jeg finner ingen passelig måte å respondere til dette innlegget, så ingen kommentar Du kan ikke innrømme at dagen ble litt bedre av svaret mitt? Hmmm? *Kremt* Nei? Sinnataggen. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Haha! Har jeg truffet deg før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg