Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Døgning tror jeg ikke er det smarteste for meg akkurat nå. Tviler på at hverken kropp eller hodet hadde vært enig i den avgjørelsen. Jeg bare klarer ikke få meg til å gå bort i en tom seng nå. Det byr meg så i mot at jeg fysisk kjenner det i hver muskel.

Lenke til kommentar
Er det virkelig to morsdager?

Hah! Min Master Plan of Confusion virket.

Nei en av dem er farsdag, husker bare ikke hvilken.

Btw, en tom seng er det her hele tiden, what else is new...

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Jeg skulle kose meg med et hardkokt egg. Jeg legger det ferdig skrelte egget nonchalant ned i eggedeleren og klemmer til, mens jeg blar raskt igjennom gårsdagens avis med min ledige høyrearm. Når jeg så snur meg mot venstre og skuer ned på eggedeleren ser jeg det utenkelige: den tynne hinnen som ligger imellom skallet og eggehviten har ikke gått av under skrelling og den har nå hindret metallspilene fra å trenge igjennom egget! Istedenfor å ende opp som lekre eggeskiver har egget nå blitt skvist igjennom de noe bredere plastspilene på undersiden og endt opp som et flykrasj fra helvette. Selvsagt var ikke egget hardkokt heller. Yeah..

Lenke til kommentar
God morgen DNFK..

Skeptisk til den, altså .__.

Verdens største pulesveis (uten å ha pult), og ingen tid til å dusje :fun:

edit @ 07.51: Dere kødder? Ikke et eneste innlegg på halvannen time?

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Hei clvn! Og Llandari! Og hvem ellers som kommer innom og leser! Jeg sov kjempedårlig i natt -.-

WK og Ghraag jo! :D

Jeg må ha sovet kjempebra de fire timene jeg sov i natt. Helt uthvilt. Så merkelig opplagt og glad jeg jeg nesten begynte å synge med til musikken på vei til kantina =P

Ghraag: Cheer up! Prøvde å finne på en grunn, men var vanskelig. Det er sommer og sol ute? Funker for min del!

Lenke til kommentar

@Clvn:

Sol? Hvor pokker fikk du det fra? O_O Her i Moss er det ikke litt synlig sol engang. Med andre ord, en skikkelig møkkadag. Jeg har absolutt ingenting som kan gjøre den bedre, så jeg sier igjen :

DØ VERDEN!

@Kine:

Om verden dør i dag skal jeg ligge stille for meg selv, drikke opp resten av whiskeyen min og le stille.

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...