L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er det virkelig to morsdager? Teller vi alle muligheter så er det vel nærmere 30 forskjellige varianter rundt om kring. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Skulle egentlig døgne igår, men så våkna jeg plutselig 17.30. Yey. Så da blir det døgning i natt istedenfor. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Døgning tror jeg ikke er det smarteste for meg akkurat nå. Tviler på at hverken kropp eller hodet hadde vært enig i den avgjørelsen. Jeg bare klarer ikke få meg til å gå bort i en tom seng nå. Det byr meg så i mot at jeg fysisk kjenner det i hver muskel. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Er det virkelig to morsdager? Hah! Min Master Plan of Confusion virket. Nei en av dem er farsdag, husker bare ikke hvilken. Btw, en tom seng er det her hele tiden, what else is new... Endret 11. mai 2009 av WarpX Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg skulle kose meg med et hardkokt egg. Jeg legger det ferdig skrelte egget nonchalant ned i eggedeleren og klemmer til, mens jeg blar raskt igjennom gårsdagens avis med min ledige høyrearm. Når jeg så snur meg mot venstre og skuer ned på eggedeleren ser jeg det utenkelige: den tynne hinnen som ligger imellom skallet og eggehviten har ikke gått av under skrelling og den har nå hindret metallspilene fra å trenge igjennom egget! Istedenfor å ende opp som lekre eggeskiver har egget nå blitt skvist igjennom de noe bredere plastspilene på undersiden og endt opp som et flykrasj fra helvette. Selvsagt var ikke egget hardkokt heller. Yeah.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg kaster inn håndkleet. Natta. Kos deg med egget ditt, fargoth. Det smaker sikkert fortsatt godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 God morgen DNFK.. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Faen ikke lagt meg enda....Neh, får vente til klokka er halv, ringe og vekke dama, for så å legge meg:) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) God morgen DNFK.. Skeptisk til den, altså .__. Verdens største pulesveis (uten å ha pult), og ingen tid til å dusje edit @ 07.51: Dere kødder? Ikke et eneste innlegg på halvannen time? Endret 11. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hei clvn! Og Llandari! Og hvem ellers som kommer innom og leser! Jeg sov kjempedårlig i natt -.- Endret 11. mai 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hei clvn! Og Llandari! Og hvem ellers som kommer innom og leser! Jeg sov kjempedårlig i natt -.- +1 Jeg orker ikke skrive mer enn dette atm. DØ VERDEN! Endret 11. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei clvn! Og Llandari! Og hvem ellers som kommer innom og leser! Jeg sov kjempedårlig i natt -.- WK og Ghraag jo! Jeg må ha sovet kjempebra de fire timene jeg sov i natt. Helt uthvilt. Så merkelig opplagt og glad jeg jeg nesten begynte å synge med til musikken på vei til kantina =P Ghraag: Cheer up! Prøvde å finne på en grunn, men var vanskelig. Det er sommer og sol ute? Funker for min del! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Heeei Kim; Be happy! Føler ikke for at verden skal dø helt idag. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) @Clvn: Sol? Hvor pokker fikk du det fra? O_O Her i Moss er det ikke litt synlig sol engang. Med andre ord, en skikkelig møkkadag. Jeg har absolutt ingenting som kan gjøre den bedre, så jeg sier igjen : DØ VERDEN! @Kine: Om verden dør i dag skal jeg ligge stille for meg selv, drikke opp resten av whiskeyen min og le stille. Endret 11. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Sol? Hvor pokker fikk du det fra? O_O Her i Moss er det ikke litt synlig sol engang. Med andre ord, en skikkelig møkkadag. Jeg har absolutt ingenting som kan gjøre den bedre, så jeg sier igjen : DØ VERDEN! Du har meg? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Var en liten dose sol i Sarpsborg rundt seks =) Ghraag: Øl kan da gjøre dagen bedre? God morgen, Ane og Kine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg