MrBjoern Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kan si hva man vil om schnell, men gutten gir oss i hvert fall noe å diskutere, Jah Eneste er at det er stor fare for å få warn ved å delta i de diskusjonene =/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 haha...den havna på youtube mrbjoern Se filmen hos Youtube NOTE: mrbjoern styrer lyd Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ok. da skjønner jeg. Og det var det å stå på hodet du slet med? Ny signatur Jepp. Får karakterkortet imorgen. Er veldig spent Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ny signatur Kan jeg bytte min til: gonjimann er en svett og ekkel nerd ? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg merker meg at ingen brydde seg om herrehåndball før de klarte å skrape sammen et lag som kunne vinne noe. Litt som med curling. Hinsides kjedelig sport blir plutselig superspennende når det er nasjonens ære som skal forsvares. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nå har jeg nettop sett Grave of the Fireflies igjen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Kan si hva man vil om schnell, men gutten gir oss i hvert fall noe å diskutere, Men samtidig så er det bra Noen mennesker er bare ren underholdning. Noen mennesker klarer å være ren underholdning og samtidig si kloke, gjennomtenkte ting. Skarstad Kan si hva man vil om schnell, men gutten gir oss i hvert fall noe å diskutere, Jah Eneste er at det er stor fare for å få warn ved å delta i de diskusjonene =/ Jo takk, det fikk jeg smertelig erfare Endret 24. januar 2008 av gonjimann Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Curling er jo dritspennende hvis man ser helt fra begynnelsen av kampen. Mindre gøy hvis man kommer midt i. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg hører Sean Paul? Oo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Litt som med curling. Hinsides kjedelig sport blir plutselig superspennende når det er nasjonens ære som skal forsvares. jeg har alltid likt curling jeg... den er så enkel at til og meg jeg forstår det Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Curling er jo dritspennende hvis man ser helt fra begynnelsen av kampen. Mindre gøy hvis man kommer midt i. Curling er en sport som primært dreier seg om å koste. Minimal spenning. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 NOTE: mrbjoern styrer lyd Og lyden skurret no sjukt, siden jentene der bare hadde lavkvalitets mp3 (32kb/s eller noe, regner jeg med) =/ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 mrbjoern: jo tenk viss nåken blir så leie for det at dei foreksempel tek sjølvmord? ein kompiss sin onkel tok sjølvmord pga sport (eg skal ikkje seie kva kamp eller kva sport for å bevare anonymiteten på min kompiss sin onkel) LOL, du tuller nå... >.< Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Curling er jo dritspennende hvis man ser helt fra begynnelsen av kampen. Mindre gøy hvis man kommer midt i. Curling er en sport som primært dreier seg om å koste. Minimal spenning. Nå må di slutte å tulle. Er jo facsinerende å se hvordan de curler steinene rundt de andre. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Curling er faktisk en av de sportene som er gøy å se på. Det er så freskt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg hører Sean Paul? Oo Jeg hører jenter som "danser" med å riste på puppene. (De måtte ha meg til å si i fra om de gjorde noe FEIL, ffs) og med den dårlige kvaliteten på mp3 filene vi fikk fra dem... >< Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 NOTE: mrbjoern styrer lyd Og lyden skurret no sjukt, siden jentene der bare hadde lavkvalitets mp3 (32kb/s eller noe, regner jeg med) =/ var litt morsomt at den ligger på youtube da, ihvertfall siden vi preika om rotet med akkurat disse tidligere idag på forumet Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jo takk, det fikk jeg smertelig erfare fikk ikke jeg... har jeg vært for snill? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Curling er en sport som primært dreier seg om å koste. Minimal spenning. Veldig strevsomt å koste! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Curling er faktisk en av de sportene som er gøy å se på. Det er så freskt. Curling er ikke morsomt etter at han her la opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg