Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Har blitt helt hekta på denne sangen :love:

*film/låt*

Fengende ja, men ikke noe jeg får til å bli hekta på :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Akkurat nå henger det ikke så alt for mye. Ligger liksom mer vannrett, men det har vel noe med sittestillingen.. Skjener litt mot høyre.

Lenke til kommentar
Clockworktoy: Siden du liker Airbourne, liker du mest sannsynligvis G'N'R, og da bør du sjekke ut Duff Mcagan's Loaded. Og masse annet, men det er mine hemmelige skattkammere!

Er det den nye skiva?

Jeg kjøpte meg nemmelig den første soloskiva, Believe In Me, for en tid tilbake, og det var no forbanna jall.

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar
Clockworktoy: Siden du liker Airbourne, liker du mest sannsynligvis G'N'R, og da bør du sjekke ut Duff Mcagan's Loaded. Og masse annet, men det er mine hemmelige skattkammere!

Er det den nye skiva?

Jeg kjøpte meg nemmelig den første soloskiva, Believe In Me, for en tid tilbake, og det var no forbanna jall.

Riktig.

"Sick".

Er nå ikke bånn i bøtta rock 'n' roll lenger, men det er heller litt mer avslappa. Men skiva er god, syntes jeg. :)

Lenke til kommentar
Akkurat nå henger det ikke så alt for mye. Ligger liksom mer vannrett, men det har vel noe med sittestillingen.. Skjener litt mot høyre.
Personlig skjener jeg alltid mot venstre. Kanskje det har noe med at jeg er høyrehendt? Du er vel ikke tilfeldigvis keivhendt?

Opp mot magen.

FYI så ligger jeg i stolen, så det er helt naturlig.

Raaaaaaaaiiiiit.
Lenke til kommentar

Er det den nye skiva?

Riktig.

"Sick".

Er nå ikke bånn i bøtta rock 'n' roll lenger, men det er heller litt mer avslappa. Men skiva er god, syntes jeg. :)

Jeg får sjekke det ut. Har hørt fra flere hold at den skal være ålreit. Håper bare ikke den er like oppskrytt som alle Nikki Sixx soloprosjektene.. Med tanke på at både Sixx:AM og Brides of Destruction er helt forferdelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Da var "Knowing" sett på kino. Den var bra, men tok litt vel mye av på slutten. Er en film som bør ses på kino (med god lyd). Og Lars var flink og vant kinobillett! :)

Lenke til kommentar
Da var "Knowing" sett på kino. Den var bra, men tok litt vel mye av på slutten. Er en film som bør ses på kino (med god lyd). Og Lars var flink og vant kinobillett! :)

:w00t: ! Jeg er dehydrert som faen idag. Tror jeg har drukket 2 liter melk og 1 liter juice pluss 3 bokser cola uten å bli kvitt tørsthets-følelsen :S

Lenke til kommentar

I win! :w00t:

Fra: ****@capa.no

Sendt: 10. mai 2009 17:06:23

Til: *****@hotmail.com

Gratulerer lars ******* !

Du har vunnet en billett!

Send et svar på denne mailen med ditt navn og postaddresse, og billetten blir sendt i posten snart!

Med vennlig hilsen

Stargame.no

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

:w00t: ! Jeg er dehydrert som faen idag. Tror jeg har drukket 2 liter melk og 1 liter juice pluss 3 bokser cola uten å bli kvitt tørsthets-følelsen :S

Hadde tatt en tur til legen om det ikke gir seg etter noen dager.

*instert billetting*

Flinke pusen min :love:

Hvordan har dagen til folket vært? Jeg har hatt en ganske flott dag egentlig. Kanskje en av de fineste på leeenge. Ble lykke-overdose i dag. Så igjen niesen min i dag som jeg ikke har sett på flere uker (alt for lenge), og hun har begynt å lære seg å gå. :love: Samtidig var Lars der, som gjør meg glad, og han kunne være vitne til hvor skjønn niesen min er. ^^

Lenke til kommentar
(...) og han kunne være vitne til hvor skjønn niesen min er. ^^
Hun var jo seriøst et sjarmtroll av dimensjoner da. Skjønner godt du er glad i henne. Det er umulig å ikke bli skikkelig glad innvendig av sånne unger.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...