Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nå laster jeg ned Windows 7 RC. :wee: Ganske spent. Noen her som har prøvd den?

Kjører det på stasjonærPCen. Fungerer bra, men den har blitt brukt lite i det siste da den ikke har nettilgang. Dermed har jeg ikke installert så mye programmer. Betaen kjørte jeg derimot lenge, var responsivt og stabilt.

Selv er jeg lei av lesing for i dag, så jeg tenkte jeg skulle dytte inn "Puppy Linux" på en minnepinne for å sjekke om det er noe tess. Vurderer også å installere Linux Mint på laptopen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Zlatz: Hvordan syns du W7 er på driver-fronten?

Drivere har fungert bra, men jeg har måttet installere noen av dem selv. Intel sine grafikkdrivere lå ikke inn i W7 så vidt jeg husker, i alle fall ikke en bra versjon. Da jeg kjørte GeForce 6800 derimot lastet den ned og installerte grafikkortdriver automatisk.

Lenke til kommentar
Zlatz: Hvordan syns du W7 er på driver-fronten?

Drivere har fungert bra, men jeg har måttet installere noen av dem selv. Intel sine grafikkdrivere lå ikke inn i W7 så vidt jeg husker, i alle fall ikke en bra versjon. Da jeg kjørte GeForce 6800 derimot lastet den ned og installerte grafikkortdriver automatisk.

Det er ganske bra da, får ta og laste ned nyeste versjonen og teste=)

Prøvde første versjonen og syns det var litt "styr"

Nei desverre Sopp :(

Okey, er bare og teste det egentlig:)

Tusen takk til dere begge for svar:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Jeg hater det, jeg bare hater det.

Men nå har jeg begynt å skrive blogg...

Tatt på emmessenn.

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Til hvilken jobb da?

Servitør eller resepsjonist på spahotell :D

Om du ender som resepsjonist på spahotell, er det mogleg å få ein PM med eit godt tilbod på ei langhelg?

Hadde vore über å vorte dulla litt med, spesielt om eg gjer alvor av planane som byrjar brygga i hovudet mitt om å verte singel. (Igjen...)

Neida, det er ikkje den dårlege ånden hennar som skremmer meg av. Eg er moglegens arrogant, men ikkje aldeles platonisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nei det er det ikke. Brukte Twitter i 14 dager før jeg forsto at jeg faktisk hadde kastet bort tia mi på noe som var 100% unyttig tull.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...