Zlatzman Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Nå laster jeg ned Windows 7 RC. Ganske spent. Noen her som har prøvd den? Kjører det på stasjonærPCen. Fungerer bra, men den har blitt brukt lite i det siste da den ikke har nettilgang. Dermed har jeg ikke installert så mye programmer. Betaen kjørte jeg derimot lenge, var responsivt og stabilt. Selv er jeg lei av lesing for i dag, så jeg tenkte jeg skulle dytte inn "Puppy Linux" på en minnepinne for å sjekke om det er noe tess. Vurderer også å installere Linux Mint på laptopen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Zlatz: Hvordan syns du W7 er på driver-fronten? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Bare bra her, med deg da? Sitter og ser på hd-musikk vidoer. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Zlatz: Hvordan syns du W7 er på driver-fronten? Kompitabel med det meste! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Vet du noe om hvordan crossfire-støtten er? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Zlatz: Hvordan syns du W7 er på driver-fronten? Drivere har fungert bra, men jeg har måttet installere noen av dem selv. Intel sine grafikkdrivere lå ikke inn i W7 så vidt jeg husker, i alle fall ikke en bra versjon. Da jeg kjørte GeForce 6800 derimot lastet den ned og installerte grafikkortdriver automatisk. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Zlatz: Hvordan syns du W7 er på driver-fronten? Drivere har fungert bra, men jeg har måttet installere noen av dem selv. Intel sine grafikkdrivere lå ikke inn i W7 så vidt jeg husker, i alle fall ikke en bra versjon. Da jeg kjørte GeForce 6800 derimot lastet den ned og installerte grafikkortdriver automatisk. Det er ganske bra da, får ta og laste ned nyeste versjonen og teste=) Prøvde første versjonen og syns det var litt "styr" Nei desverre Sopp Okey, er bare og teste det egentlig:) Tusen takk til dere begge for svar:) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Bare bra her, med deg da?Sitter og ser på hd-musikk vidoer. Skriver jobbsøknad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Jeg hater det, jeg bare hater det. Men nå har jeg begynt å skrive blogg... Tatt på emmessenn. Endret 10. mai 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Til hvilken jobb da? Vurderer og henge opp ark så folk kan ringe meg hvis de vil ha plenen klipt og sånt. Men jeg har tenkt litt på og legge ut annonse på at jeg kan klokke pc, sette i vannkjøling osv. imot en liten sum...tror dere det er noe marked for det? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Til hvilken jobb da? Servitør eller resepsjonist på spahotell Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ikke ille:) Kan jo bli bra det Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Til hvilken jobb da? Servitør eller resepsjonist på spahotell Om du ender som resepsjonist på spahotell, er det mogleg å få ein PM med eit godt tilbod på ei langhelg? Hadde vore über å vorte dulla litt med, spesielt om eg gjer alvor av planane som byrjar brygga i hovudet mitt om å verte singel. (Igjen...) Neida, det er ikkje den dårlege ånden hennar som skremmer meg av. Eg er moglegens arrogant, men ikkje aldeles platonisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Nei det er det ikke. Brukte Twitter i 14 dager før jeg forsto at jeg faktisk hadde kastet bort tia mi på noe som var 100% unyttig tull. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Åh, jeg liker gothic lolitaer ^^ Særlig de som frivillig kommer besøk til meg Sitte og prate om alt og ingenting og se på bilder av sverd og utveksle filmer og sånn ^^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noen som har tips til jobbintervju i morgen? Hva sier jeg hvis de spør om negative sider ved meg selv? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noen som har tips til jobbintervju i morgen? Hva sier jeg hvis de spør om negative sider ved meg selv? "Damedrag uten like og god sjarm" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg