Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Angående smertestillende, så har jeg hørt at dersom man tar én Paracet og én Ibux, så gir det vesentlig bedre effekt enn dersom man tar to av hver... :hmm: Noen sannhet i dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående smertestillende, så har jeg hørt at dersom man tar én Paracet og én Ibux, så gir det vesentlig bedre effekt enn dersom man tar to av hver... :hmm: Noen sannhet i dette?

i dont know :ph34r: Vet bare det at en ibux med Sumatriptan (migrene pillz)=Instant win

Lenke til kommentar

ja, men du merker det best sammen med andre medisiner( somadril og andre b\a medisiner). Men ved tannverk så er 1 av vær det beste, utifra det jeg har erfart.

Og paracetamol er noe dritt, spiser opp levra.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Søstra mi også peisa i seg et brett med paracet og annen drit hu fant.. Tydeligvis ikke noe å anbefale med mindre man vil kjøre sykebil.

Lenke til kommentar

Man bør aldri ta piller som har gått ut på dato, men de skal fungere som normalt.

Bare at de som lager den type medisin ikke tar ansvar hvis noe skulle skje.

Har spist MASSE medisiner som har gått ut på dato og jeg har kjent det og jeg lever.

Var et teit rykte som gikk når jeg var på kjøret at hvis man spiste hyppere som hadde gått ut på dato så døde man :!:

Latterlig og tenke tilbake på alle de syke mytene som mange trodde på.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
pga. ene medisinen jeg går på fast så funker ikke en dritt av sånne smertestillende.

Clvn: 3 ganger enn 200mg pillene vel:P

Du MÅ ikke ta de på tom mage over flere dager, magen blir totalt knust av det.

Så det er egentlig vanlig Ibux? =P

Jepp, pleier å gafle i meg ett eller annet når jeg må ta sånne.

Lenke til kommentar
Søstra mi også peisa i seg et brett med paracet og annen drit hu fant.. Tydeligvis ikke noe å anbefale med mindre man vil kjøre sykebil.

Nei, ble sykebil og pumping her også :fun:

edit: Jann - Ove: Fordi jeg ikke kan legge meg ned og sove på jobb, f.eks?

Endret av clvn
Lenke til kommentar
pga. ene medisinen jeg går på fast så funker ikke en dritt av sånne smertestillende.

Clvn: 3 ganger enn 200mg pillene vel:P

Du MÅ ikke ta de på tom mage over flere dager, magen blir totalt knust av det.

Så det er egentlig vanlig Ibux? =P

Jepp, pleier å gafle i meg ett eller annet når jeg må ta sånne.

Jepp, bare at du kan ta 1 og slipper 3:P

Hvis man går utofra de vanlige 200mg da. Personlig syns jeg de erb edre siden de virker lengre og tar det meste hvis det ikke er brudd, kjevebetennelse osv.

Lenke til kommentar
Kan telle antall paracet jeg har hatt i meg i voksen alder på en hånd :p

Søvn kurerer hodepine for min del - hvorfor stappe inn tull når det ikke trengs da?

Bra du får sove da :tease: Det betyr ikke automatisk at hele verden klarer det :thumbup:

Jeg foreks. sover 4 timer om natten og har store problemer med og sove generelt:S

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...