SpecialForce Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 CC Cowboys Skal jeg plage søsteren min med hardstyle-musikk? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 CC Cowboys Skal jeg plage søsteren min med hardstyle-musikk? Det er jo ren nytelse. Heller slå til med litt ordentlige greier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hmm, kanskje jeg skal sette meg noen nye mål. Gå ned i vekt for å lære meg å shuffle, og så trene opp balansen så jeg kan begynne å skate Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Sett på noe annet du. *hører på: Muse -- Feeling Good [Toulouse 17.04.2001]* Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 CC Cowboys Skal jeg plage søsteren min med hardstyle-musikk? Det er jo ren nytelse. Heller slå til med litt ordentlige greier. GENIALT! TAKK! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 *hører på: Infected Mushroom - Becoming Insane* Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 CC Cowboys Skal jeg plage søsteren min med hardstyle-musikk? Sett på noe de aller færreste liker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Eller bare dundre Infected Mushroom. Funker flott på min familie iaf Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 GTUK er ganske kult, hørte ham live for et år eller to siden. http://www.myspace.com/gtuk Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Goa, psytrance is. er ganske mye bra innenfor:) Hallucinogen, Man with no name, green nuns Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Alltid lagt en god del av foten min oppå dyna, men blir alltid for kald.Ligger gjerne også i en fosterstilling. Fortsatt bedre enn da jeg og Ida ble gjenkjent på en fest der vi kjente en eneste person, men ble omtalt med forumnick mesteparten av kvelden. SYKT! Hvilken Ida BTW? Moi. Det var i grunn en artig fest, sett bort fra at vi gikk så helvetes langt for å komme hjem til Mathias. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Moi. Det var i grunn en artig fest, sett bort fra at vi gikk så helvetes langt for å komme hjem til Mathias. Haha! Ja. Jeg er sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Alltid lagt en god del av foten min oppå dyna, men blir alltid for kald.Ligger gjerne også i en fosterstilling. Fortsatt bedre enn da jeg og Ida ble gjenkjent på en fest der vi kjente en eneste person, men ble omtalt med forumnick mesteparten av kvelden. SYKT! Hvilken Ida BTW? Moi. Det var i grunn en artig fest, sett bort fra at vi gikk så helvetes langt for å komme hjem til Mathias. Vet ikke hvordan jeg skal si det, men noen her må henge mindre på forumet når dere blir gjenkjent av randoms på gata. Nå har jeg og sjur snakket tull lenge 14:53-17:34 and still going strong. Endret 10. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Vet ikke hvordan jeg skal si det, men noen her må henge mindre på forumet når dere blir gjenkjent av randoms på gata. Det var ikke på gata, det var på fest. Å ja, det er sant det. Det gjør det ikke bedre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Jeg er en av de som bør henge mindre på nett fordi jeg blir gjenkjent av randoms Evt. poste mindre bilder av meg selv på alskens fora jeg er på. Also: edit: Jeg vil ha sånne klær, og sånn dame Endret 10. mai 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg vil ikke bli gjenkjent, er derfor jeg aldri har, og kommer aldri til å poste et bilde av meg på forumet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg blir gjenkjent for andre sider enn forumet her Div. WoW-forum, nFF, deviantArt, hjemmesida mi, folk fra foto.no og dikt.no osv Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg blir gjenkjent for andre sider enn forumet her Div. WoW-forum, nFF, deviantArt, hjemmesida mi, folk fra foto.no og dikt.no osv Det er bare en løsning på det. Nip/tuck!!!1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg